return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
LIVE-SETS ruilen
View this Thread in Original format
versetjuh
Wie heeft er net als my zin om serieus live-sets te ruilen?? Ik ruil op cd-rewritable, lekker makkelyk..
Dus als je interesse hebt, mail me dan !!! ( [email protected] )
tango
Ik ben wel geinterresseerd,wat heb je allemaal in de aanbieding?

grtz,
TNG
Dwingo
Wij ruilen niet, wij delen.
Ga ergens anders je troep verspreiden.
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Dwingo
Wij ruilen niet, wij delen.
Ga ergens anders je troep verspreiden.


haha you go girl!
M5
quote:
Originally posted by Dwingo
Wij ruilen niet, wij delen.
Ga ergens anders je troep verspreiden.


JUIST JA !! die zit !! ;)
Akira
nou ja ik vind het wel relaxt hoor dat ruilen op cd dan hoef je niet weer alles te gaan downen...het erge is nog het zoeken ervan...:(
New Wave
ruilen?
Van mij mag je mijn hele MP3 verzameling downloaden............hoef ik echt niets voor terug.

Ken swamper niet een topic in dit forum maken voor alleen lijsten di eje aan mensne wilt tonen, ik zal der wel effies achteraan gaan denk.
Opti
quote:
Originally posted by Dwingo
Wij ruilen niet, wij delen.
Ga ergens anders je troep verspreiden.


hahaha, you tell them, boy
Dj Lex
hmm die gozer zegt gelijk ook niets meer. Waarom ruilen man?? Niet zo gierig zijn hoor.

Laterzz
moogwai
Met ruilen is niks mee mis hoor :)

Ruilen is ZEKER handig als je net als mij gewoon een klote verbinding hebt thuis :( Doe ik zelf nl. ook, gewoon ff een paar sets ruilen per cd.

Als je een snelle verbinding hebt... net als de meeste van jullie... dan is het delen natuurlijk vanzelfsprekend :D

Akira
quote:
Originally posted by moogwai
Met ruilen is niks mee mis hoor :)

Ruilen is ZEKER handig als je net als mij gewoon een klote verbinding hebt thuis :( Doe ik zelf nl. ook, gewoon ff een paar sets ruilen per cd.

Als je een snelle verbinding hebt... net als de meeste van jullie... dan is het delen natuurlijk vanzelfsprekend :D

ben ik ook helemaal mee eens...

ook al heb ik een snelle verbinding maar soms zoek je echt helemaal lam naar een bepaalde live set en dat is echt wel brak
Robvef
Precies. Ik moet eigenlijk nog de gehele Livesets van Sensation vorig jaar hebben. Heb ze - op die van Carl Cox na - allemaal voor de helft of nog minder. Dus ik ben het er wel mee eens.

Greetz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement