return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Stenad brud
View this Thread in Original format
WhiteRussian
Grymt flummig Apple reklam...bruden är juh klart stenad, :p

Tyckte den var askul, tänkte dela med mig, :)

Ellen Feiss
dbl
såg den för några månader sen typ.. hel ball
Glorie
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Tyckte den var askul, tänkte dela med mig, :)


askul? eeeh?

exakt vad e hon stenad på? hur vet ni att hon e det? kan ju va alkohol elle?
WhiteRussian
quote:
Originally posted by Glorie
askul? eeeh?

exakt vad e hon stenad på? hur vet ni att hon e det? kan ju va alkohol elle?


:haha: Nej.

Förresten, sök på "stoned chicks" på Google...gissa vad som dyker upp som femte träff eller nåt...

Stenad är man bara på en substans.
Dj_ExOn
Haha!!
Att detta har gått förbi er alla?
Det har varit ett jävla hallåande om denna reklam snutt och alla möjliga anti drog organisationer har höjt sina röster
plus att tjejen har blivit en ikon för weed smokers över hela världen!

Sanningen är den att hon hade en hemsk hösnuva och tog medicin mot den. Hon hade inte sovit nåt den dagen heller tror jag?
Det var därför hon var rödögd..
:) :p
Vizay
demn...hon låter antingen inte frisk eller råstenad...kan inte avgöra vilket :p
Dj_Irish
Ha ha, den var rolig. Definitivt stenad :toothless
[nils]
hehe, lite vågat av Apple, men grymt skoj va den! :haha: :haha:
reveal
finns den tillgänglig i annat format än QT? quicktime installerar jag nämligen verkligen inte
Gaby
Japp nog måste hon va det! :haha:

Singularity
Hehe...no ! :haha:

Hela dialogen är juh skum också...

Om hon tog medicin mot hösnuva så undrar jag vart hon fått tag på den...måste varit starka prylar :p
WhiteRussian
quote:
Originally posted by reveal
finns den tillgänglig i annat format än QT? quicktime installerar jag nämligen verkligen inte


Sorry grabben, bara quicktime. Från Apples hemsida juh...hela grejen handlar juh om varför personerna i fråga bytt från PC till Mac...

Men eftersom den e så pass känd kanske den finns på DC eller nåt... :cool:

Tycker Quicktime e rätt schysst asså, RealPlayer å andra sidan, hua, :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement