return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Who the fuck is MORENO!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by basvh

misschien heb je nog nooit een homo gezien omdat je nooit achter je pc'tje durft vandaan te komen omdat je een verrote schimmel kop heb of komt het omdat laatst revenge of the nerds op tv is geweest en iedereen je herkent als de hoofdrol speler??

Oeiiii das een beetje niet tegen een geintje kunnen... Wees wat relaxter..
Dwingo
Moet ik s ff lekker in je poepert stampen bas?
Als je tegen homo's bent is dat jouw probleem, maar over het algemeen is iedereen hier zeer tolerant wat dat betreft. Met uitspraken als deze keer je alleen iedereen tegen je en als dat is wat je wilt moet je dat gewoon zeggen.

Respecteer mensen liever om hoe ze zijn.
basvh
heej ik kan best tegen een geintje en ik maak een geintje terug, sinds wanneer nemen jullie deze dingen serieus op???
Blik
boeiend allemaal, ik vind hem eerlijk gezegd ook een beetje als een homo eruit zien, strak truitje zonder mouwen, zulke dingen hebben veel homo's aan

ik heb niks tegen homo's, dat jullie het even weten
basvh
dus als ik iemand beledigt hebt bied ik mijn exucuses aan
Bellie
quote:
Originally posted by basvh

ik weet inderdaad hoe een homo eruit ziet, omdat er jammer genoeg z'n anaalridder bij mij op school zit en er nog openlijk ervoor uitkomt.

misschien heb je nog nooit een homo gezien omdat je nooit achter je pc'tje durft vandaan te komen omdat je een verrote schimmel kop heb of komt het omdat laatst revenge of the nerds op tv is geweest en iedereen je herkent als de hoofdrol speler??

Yep idd.

Beetje jammer jongen.

GREETZ!!
M5
quote:
Originally posted by Bellie

Yep idd.

Beetje jammer jongen.

GREETZ!!
basvh
quote:
Originally posted by M5

sorry maar deze opmerking begrijp ik niet,

zal wel komen omdat ik uit een boeren durpske kom, en ik ben er trouwens trots op dat ik uit een boeren durpske kom
Henkie_henk
Wat een gezellig thread toch weer...(lijkt een beetje op die thread met Paul wilson lol)

Ik heb trouwez zon vermoeden dat Moreno geen homo is hoor... Hij heeft meestal als ie ff chillt..de meest geile wijven naast em staan.. ookal was ie homo.. zou ie spontaan ompsringen lol..niet dat t mij wat verrot dat iemand homo is hoor...

en ik woon nu idd in Harderwijk...

kom vaak in de door wave gozer genoemde plaatsen :D

en ben geboren in Adam (vink zo stoer om te zeggen he.. lol.. vooral tegen die boertjes lol)

L@terZ
Akira
ja moreno is de resident DJ van STARLIGHT....ja wat kan ik er van zeggen?hij draait soms best wel goed hoor maar ik heb hem echt vet vaak aan het kloten gezien.Dan verneukte die de set kompleet.
Maar ja henkie en M5 vinden hem echt geweldig dus laat ik moreno maar niet helemaal de grond in boren ;)

Laatste keren dat ik hem heb gezien draaide die vrij goed en afgelopen weekend blaaste die JON THE DENTIST op het eind echt helemaal weg...Met FLIGHT 643 etc..
aan het begin van de avond draaide moreno erg zwak naar mijn mening maar op het einde was het wel weer ff flink STAMPEN..:D:D:D
Hij is niet echt super goed ofzo maar hij kan wel leuk draaien.Zoals de laatste tijd draait ie echt vette platen dus ik vind hem nu ook wel stukken beter als eerst :)

Akira
quote:
Originally posted by New Wave
Henkie Henk? Amersfoort? Nijkerk?Nijkerkerveen? Hoevelaken? Leusden?

en waar kom jij dan vandaan???:)
Glaniskanis
Hahahahaa LOL
Dat zo'n opmerking van mij al gelijk zoveel reacties op kan roepen.
Ja het was als geintje richting bas(nogwat) bedoelt dus zorrie als ik je boerentrots :D een beetje heb geschaad ;)

Ik ga maar eens mijn vrienden overhalen om binnenkort een bezoekje aan de Starlight te brengen.
Hoor ik veel te veel goede dingen over om niet te gaan :)

Greetz,
Glaniskanis
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement