|
Zijn er mensen die naar de sneekweek gaan???
|
View this Thread in Original format
| djiwan |
Mensen die naar de sneekweek gaan moeten ff komen op het vetste feestje van die week :
CONFUSION
7 augustus (dinsdag) in het bolwerk lekker knallen met wat goede lokale dj's !!! |
|
|
| Dj Lex |
| Blijkbaar gaan er niet veel hee |
|
|
| djiwan |
| ja beetje jammer hehe |
|
|
| Dj Lex |
| Ja wat gebeurt allemaal tijdens die week dan hee? |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja wat gebeurt allemaal tijdens die week dan hee? |
dat is een soort zeil wedsrtijd ofzo, ik weet het ook niet precies, een paar gasten uit mijn klas gaan erheen. |
|
|
| djiwan |
| De sneekweek is inderdaad van origine een zeilwedstrijd, maaar......... HET IS MEER EEN GROOT FEEST |
|
|
|
|