|
Weet iemand een goeie platenzaak (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| Mochten die platenzaken niet echt meewerken met je bestellingen (zoals in Leeuwarden) dan kun je altijd ff checken op www.dancegrooves.nl! |
|
|
| Robvef |
Leuke avatar Miss Prox. Je bent lekker aan het Photoshoppen geweest.
BTW --> www.dancegrooves.nl doe niet echt veel.
Via www.dancegrooves.com kun je er wel op.
Dit is trouwens wel een gave site. Je kunt alle nummers gedeeltelijk luisteren.
Dus als ze het over een nummer hebben en je hebt hem nog niet gehoord, even zoeken op deze site, luisteren en dan kun je je eigen conclusie trekken.
Greetz |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Bellie
Tja is niet echt dichtbij maar als je toevallig een keer naar A'dam toe gaat kan je deze wel es een bezoekje brengen.
- Midtown:Redelijke winkel.Heeft meer comerciele dingen dan onbekende vette nrs.platen zijn best goedkoop vergeleken met de ander hieronder genoemde winkels.platen kosten daar vanaf 16,95
En de laatste die ik ken(of in ieder geval naartoe ga)is
Groove Connection:Vind ik een van de betere winkels.Doet echt alleen maar aan import platen.Geen nederlandse producties.Goeie winkel.En als je JP in levende lijven wil zien moet je daar es een kijkje nemen.Ook heel aardige gozer.alleen platen zijn wel een beetje prijzig.zo rond de 26 piek p/plaat.En ook hier kan je lekker stickies roken.hehe :D
GREETZ!! |
als iemand toch een VETTE dj is dan is het wel JP!! OMG wat kan die kerel draaien zeg!!...heerlijk
enne Bellie ik weet dat je wel eens in de midtown komt ja...;) ;) |
|
|
| Miss Proximus |
| dank je rob! ik heb er nog een paar op de stapel liggen, maar van een coole sig gaat het niet komen denk ik! |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by M5
als iemand toch een VETTE dj is dan is het wel JP!! OMG wat kan die kerel draaien zeg!!...heerlijk
enne Bellie ik weet dat je wel eens in de midtown komt ja...;) ;) |
Heehehehe :D
Oow ja btw hier kan je ook platen bestellen.komen ze het bij je thuisbrengen.Moet je aan de deur betalen.Echt hele goeie site.Je kan zelfs plaatjes vragen en dan gaat ie ze voor je zoeken.zo heeft hij al een paar platen voor me geregeld.
www.recess.nl
GREETZ!! |
|
|
| M5 |
| misschien bestel ik er wel 1'tje ....gewoon leuk voor aan de muur ofzo :D |
|
|
| Sandman |
| quote: | Originally posted by Robvef
Zit idd in Breda. Zit in de Visserstraat op nr. 46
De uitgang van een parkeergarage is ca. tegenover de winkel. Mocht je met het openbaar vervoer komen. Dan kun je het beste even aan iemand vragen, want om het precies te gaan uitleggen, dan heb ik nog wel wat ruimte nodig en daar heb ik geen zin in.
Greetz |
UITLEG:
Startpunt: Grote markt (cafe het hart van breda) van hieruit loop je naar de free record shop. Bij de FRS loop je recht door. Voor je zie je de Baronnes (overdekt winkelcentrum) links van de baronnes is een straat. Het makkelijkst is als je deze blijft volgen. Dan kom je achter de baronnes (je kan ook natuurlijk de baronnes doorlopen, maar dat wordt weer wat moeilijker uitleggen).
Dus je blijft eigenlijk de weg die links van de baronnes ligt volgen. Dan kom je vanzelf een Albert Heijn tegen aan je linker kant en of het er voor of erna is van die AH dat weet ik niet zeker. Maar dan zit je der.
Via de havermarkt: referentiepunt: "de groene sael" als je uit de groene sael komt ga je rechts af (richting pierre de jonge). Deze weg je loop je door. Je komt dan een aantal cafe's tegen. Dde "Miller time" en de "bushalte" bijv.
Dan kom je op een kruispunt waar rechts een ABN-armo zit. Hier ga je recht door. En kom je de AH tegen. Waar de "the magic store" zit.
Het zit in de straat van de AH. Waar weet ik niet. Ik zal vandaag of morgen eens kijken, als ik effe wat drinken op het terras in het zonnetje.
Sandman
Als je der niet aan uitkomt, stuur dan een emailtje. desnoods teken ik het op papier en mail ik je het.
Greetz
Sandman |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by M5
misschien bestel ik er wel 1'tje ....gewoon leuk voor aan de muur ofzo :D |
koop dan die plaat van Justin K & K Mixx - Northeren Lights
Dan heb je ene mooie blauwe doorzichtige plaat...hehehe ;)
GREETZ!! |
|
|
| New Wave |
Dada Dance (Rien Veerman) in Amersfoort schijt ook wel een leuek te zijn....
Uhmmm Black Rhythem Label in Amersfoort ik ook zeker goed!
Maar das denk te ver weg.........
groeten |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by M5
als iemand toch een VETTE dj is dan is het wel JP!! OMG wat kan die kerel draaien zeg!!...heerlijk
|
Jaaaa, JP is the man. Ik vind het altijd heerlijk als die gozer draait. Daarom baal ik ook zo dat Impulz Outdoor is uit/afgesteld.
Greetz |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Robvef
Jaaaa, JP is the man. Ik vind het altijd heerlijk als die gozer draait. Daarom baal ik ook zo dat Impulz Outdoor is uit/afgesteld.
Greetz |
Alleen voor JP????????? ;)
GREETZ!! |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Bellie
koop dan die plaat van Justin K & K Mixx - Northeren Lights
Dan heb je ene mooie blauwe doorzichtige plaat...hehehe ;)
GREETZ!! |
nee nee !! het wordt 100% zeker een BXR plaat !! |
|
|
|
|