return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Monday Bar Ministry of Sound TRANCE NATION utskicket från Monday Bar
View this Thread in Original format
morakickers
Förhandsinformation
Påsklovsextra, Skärtorsdag 17 april
Ministry of Sound / TRANCE NATION
Münchenbryggeriet Stockholm

3 dansgolv, 9 djs. Öppet 22-05
Ålder 18år - Fully licensed bars!

Förköp 250kr. I dörren 300kr
Biljetterna släpps 24 februari på
Pitch Control, Gamla Brogatan 27




WEBFLYERN, klicka här

vi ses där! :D
zamson
18 åR!!! YESSS det är bara för bra för att vara sant (e ju liten)

vi ses där...när kan man köpa tickets?
P4z!
quote:
Originally posted by zamson
18 åR!!! YESSS det är bara för bra för att vara sant (e ju liten)

vi ses där...när kan man köpa tickets?


Förköp på Pitch Control, Gamla Brogatan 27 (tel 08-22 56 40)

annars är det 300 kr vid dörren.
zamson
oki cool. förköp pågår lr?? fan blir ju tight...har precis pröjsat fokused biljetten.. aja man får hoppas att biljetternma inte flyger för fort...annars blir d att köa o köpa i dörren
P4z!
Biljetterna släpps den 24:e feb :)
WhiteRussian
Hua, kryssning+tiesto+trance nation+mobilräkning+bredbandsräkning+svenska bostäder = jävligt fattig

Jaja, får leva på nudlar som vanligt då, har typ blivit standard. :whip: ;)
Gaby
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Hua, kryssning+tiesto+trance nation+mobilräkning+bredbandsräkning+svenska bostäder = jävligt fattig

Jaja, får leva på nudlar som vanligt då, har typ blivit standard. :whip: ;)


Men visst är det värt det???
morakickers
hey gaby, har precis kommit ghem från lite drinkar,,m jag vet att du brukar posta mondaybar grejerna,,, ´vill inte göra intrång

iaf - tycker du är bra, ville bara posta eftyersom jag tyckte det var så kul info!

respect och VÄNLIG HÄLSNING;
morahanggliders
WhiteRussian
quote:
Originally posted by Gaby
Men visst är det värt det???


Lätt. :)
morakickers
quote:
Originally posted by morakickers
hey gaby, har precis kommit ghem från lite drinkar,,m jag vet att du brukar posta mondaybar grejerna,,, ´vill inte göra intrång

iaf - tycker du är bra, ville bara posta eftyersom jag tyckte det var så kul info!

respect och VÄNLIG HÄLSNING;
morahanggliders


oj oj, var nog lite svajjig inatt, hehe :p :p :p

lonne
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Hua, kryssning+tiesto+trance nation+mobilräkning+bredbandsräkning+svenska bostäder = jävligt fattig

Jaja, får leva på nudlar som vanligt då, har typ blivit standard. :whip: ;)


Tjack istället för E ;) .
biznology
this looks great! just the kind of thing to bring me down to stockholm all night! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement