|
Monday Bar Ministry of Sound TRANCE NATION utskicket från Monday Bar
|
View this Thread in Original format
| morakickers |
Förhandsinformation
Påsklovsextra, Skärtorsdag 17 april
Ministry of Sound / TRANCE NATION
Münchenbryggeriet Stockholm
3 dansgolv, 9 djs. Öppet 22-05
Ålder 18år - Fully licensed bars!
Förköp 250kr. I dörren 300kr
Biljetterna släpps 24 februari på
Pitch Control, Gamla Brogatan 27
WEBFLYERN, klicka här
vi ses där! :D |
|
|
| zamson |
18 åR!!! YESSS det är bara för bra för att vara sant (e ju liten)
vi ses där...när kan man köpa tickets? |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by zamson
18 åR!!! YESSS det är bara för bra för att vara sant (e ju liten)
vi ses där...när kan man köpa tickets? |
Förköp på Pitch Control, Gamla Brogatan 27 (tel 08-22 56 40)
annars är det 300 kr vid dörren. |
|
|
| zamson |
| oki cool. förköp pågår lr?? fan blir ju tight...har precis pröjsat fokused biljetten.. aja man får hoppas att biljetternma inte flyger för fort...annars blir d att köa o köpa i dörren |
|
|
| P4z! |
| Biljetterna släpps den 24:e feb :) |
|
|
| WhiteRussian |
Hua, kryssning+tiesto+trance nation+mobilräkning+bredbandsräkning+svenska bostäder = jävligt fattig
Jaja, får leva på nudlar som vanligt då, har typ blivit standard. :whip: ;) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Hua, kryssning+tiesto+trance nation+mobilräkning+bredbandsräkning+svenska bostäder = jävligt fattig
Jaja, får leva på nudlar som vanligt då, har typ blivit standard. :whip: ;) |
Men visst är det värt det??? |
|
|
| morakickers |
hey gaby, har precis kommit ghem från lite drinkar,,m jag vet att du brukar posta mondaybar grejerna,,, ´vill inte göra intrång
iaf - tycker du är bra, ville bara posta eftyersom jag tyckte det var så kul info!
respect och VÄNLIG HÄLSNING;
morahanggliders |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Gaby
Men visst är det värt det??? |
Lätt. :) |
|
|
| morakickers |
| quote: | Originally posted by morakickers
hey gaby, har precis kommit ghem från lite drinkar,,m jag vet att du brukar posta mondaybar grejerna,,, ´vill inte göra intrång
iaf - tycker du är bra, ville bara posta eftyersom jag tyckte det var så kul info!
respect och VÄNLIG HÄLSNING;
morahanggliders |
oj oj, var nog lite svajjig inatt, hehe :p :p :p |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Hua, kryssning+tiesto+trance nation+mobilräkning+bredbandsräkning+svenska bostäder = jävligt fattig
Jaja, får leva på nudlar som vanligt då, har typ blivit standard. :whip: ;) |
Tjack istället för E ;) . |
|
|
| biznology |
| this looks great! just the kind of thing to bring me down to stockholm all night! :D |
|
|
|
|