|
australien
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Tjo!
Nån som vet hur trancescenen är i australien?
Jag har för mig att carl cox spelade på en strandfest en gång och det dök upp typ 100000 pers, stämmer detta? |
|
|
| Sand Leaper |
| Du kan jo gå i Australias eget forum og spørre:) |
|
|
| dbl |
| skulle nog vara lättast ja |
|
|
| sipowitz |
Varför det när vi har universums grymaste trancevetare här på detta forumet :-)
Plan:
+0 month Trance Energy
+1 month Tiesto+Gielen
+2 month MOS CRUISE
+3 month Sensation |
|
|
| SWE_TRANCE |
vad jag vet så besöker iaf buuren australien ett par gånger per år...
Kolla på de stora dj/producenternas "spelschema" vart dom spelar vettja...
Armin van Buuren
28-02-2003 Two Tribes, Auckland, NZ Settime TBC
01-03-2003 Two Tribes, Sydney, Australia Settime TBC
02-03-2003 Two Tribes, Perth, Australia Settime TBC
08-03-2003 Two Tribes, Goldcoast, Australia Settime TBC
09-03-2003 Two Tribes, Melbourne, Australia Settime TBC |
|
|
| Glorie |
alla stora åker dit nån gång typ...mest under sommaren vilket ju inte är under vår sommar..:p gäller bara att pricka in dem..
ta me en koala till mig om du åker ner, tack :p |
|
|
| Glorie |
dj ballistic's sig :) |
|
|
| Dj_ExOn |
Prog scenen därnere är stor som fan!
Det finns många duktiga lokala djs downunder plus att de stora drakarna spelar där t ex Diggers, Sander och Sasha! :crazy: |
|
|
| reveal |
| ska du emigrera sipo? |
|
|
|
|