return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
australien
View this Thread in Original format
sipowitz
Tjo!

Nån som vet hur trancescenen är i australien?

Jag har för mig att carl cox spelade på en strandfest en gång och det dök upp typ 100000 pers, stämmer detta?
Sand Leaper
Du kan jo gå i Australias eget forum og spørre:)
dbl
skulle nog vara lättast ja
sipowitz
Varför det när vi har universums grymaste trancevetare här på detta forumet :-)

Plan:
+0 month Trance Energy
+1 month Tiesto+Gielen
+2 month MOS CRUISE
+3 month Sensation
SWE_TRANCE
vad jag vet så besöker iaf buuren australien ett par gånger per år...

Kolla på de stora dj/producenternas "spelschema" vart dom spelar vettja...

Armin van Buuren
28-02-2003 Two Tribes, Auckland, NZ Settime TBC
01-03-2003 Two Tribes, Sydney, Australia Settime TBC
02-03-2003 Two Tribes, Perth, Australia Settime TBC
08-03-2003 Two Tribes, Goldcoast, Australia Settime TBC
09-03-2003 Two Tribes, Melbourne, Australia Settime TBC
Glorie
alla stora åker dit nån gång typ...mest under sommaren vilket ju inte är under vår sommar..:p gäller bara att pricka in dem..

ta me en koala till mig om du åker ner, tack :p
Glorie


dj ballistic's sig :)
Dj_ExOn
Prog scenen därnere är stor som fan!
Det finns många duktiga lokala djs downunder plus att de stora drakarna spelar där t ex Diggers, Sander och Sasha! :crazy:
reveal
ska du emigrera sipo?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement