return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חזרתי חבר'ס בלאגנים
View this Thread in Original format
MasterP
מה המצב אחים ואחיות שלי הכל טוף?
אני חזרתי עכשיו משבוע קשה ביותר של קורס יסודות בעובדה
למדנו ממש הרבה כל יום מ-8 בבוקר עד 9 בלילה.
למידה ממש אינטסיבית וכל יום מבחן לפעמים 2.
קיצר בסוף נותנים לך לבחור איזה מגמה אתה מעדיף אם תתאים
היום התקשרו אלי וקיבלתי את המגמה שרציתי אני ממש מבסוט
למרות שמגמה אחרת ממש הייתה טובה גם אבל זאת שבחרתי בה ממש מעניינת.
רוב החומר מסווג כי זה מודיעיני, רק נגענו בקצפת.
אני יכול לספר רק שאני בפיענוח תצ"א וזהו.
זה נושא ממש ממש מעניין לפחות אותי והקורס יסודות היה ממש קשה וכיף.
חברה אחלה וגם אווירה אחלה המפקדים חיפפו נורא והיה סבבה.

בסוף אני יורד לעובדה שבוע הבא לשבועיים
כי בקורס אנחנו יוצאים סופש"ים אבל סוגרים חצאים.
בעסה. כי זה 4 וחצי חודשים.
ועוד עובדה זה 6 שעות מהבית שלי אפילו יותר.

בקטנה חברה'ס

רציתי להזכיר לכם שיש לי ביום שני יום הולדת 19 אז אל תשכחו לקשט את הפורום בשבילי למרות שאני לא יהיה פה.

אני פה לסוף שבוע בינתיים.

תצ"א כבוד
למרות כל מה שגילי ינסה להגיד
Flotser
ברוך השב!!!

התגעגתנו ישמאלני
:tongue2

סתם סתם, זה בהומור קליל ותו לא,

אז סמוך עלי אני אדאג לקישוטים
BlueHawk
Welcome Back :tongue2
Hell_Copter
וואלה כל הכבוד גבר!!
באמת כבוד לך...
רק שתהנה מהשירות... ולא תאכל זין
את כל הזין... :D
MasterP
תודה אנשים אני במרוץ מטורף להשלים על טראקים
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
luckystrike
אחי סחטיין ! שמח שאתה נהנה !
:)

קיצר תעשה חיים ואל תשכח להופיע פה בסופש"ים אה ?
Sniper
ברוך השב אחי:]]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement