return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חרמוווון
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
טאב אז אחרי שחבר שלי לא רצה להבריז מיד ושם בשביל ללכת לחרמון ביום שלישי שעבר, נדחה הדבר ליום שלישי הזה...

!!!אני מת כבר לעשות סנובורד ומתגעגע כלכך לשלג
פעם ראשונה שלי בחרמון ואמרו לי שאני יתאכזב בטירוף!!!
חחחח
...נקווה שלא יותר מידי

בכל מקרה יהיה צחוקים רק לא בטוח שנוסעים עם אוטו...
יותר מידי הורים דאגניים...
:(
DjChook
פעם ראשונה בחרמון ?!?!?!?!!?!?!?!?!!?!


בכל מקרה, אם אין לך נסיון אתה יכול לחלום על
SNOWBOARDING
clubber@work
אחי תאמין לי - ליגה!

עשינו את זה שנה שעברה (באמצע יב' )
הברזו ונסענו איזה 10 חברה לחרמון
עם סנובורדים נעליים והכול...

קיצר - בהתחלה נופלים פול אבל אתה ממש נהנה מזה
הבעסה בחרמון שהוא מקום קטן אז כל הזמן אתה נתקע באנשים
איזה אחת נכנסה בחבר של באיזה 20 קמ"ש שלחה אותו קילומטר משם
וההוא מעוך על הרצפה - המום לא יודע מה נכנס בו - וזאת שנכנסה בו מסתכלת עליו ונקרעת מצחוק
אין... בחיים אני לא אשכך את הקטע הזה

תנסה לגלוש הרבה ואתה תשתפר במשך היום ואל תשכח בסוף לצלם אותך בפוזות של גולש על - יש לי תמונה ליגה שזה נראה כאילו אני קפיצה באויר ואיזה טריק
למרות שבעצם לא גלשתי אלא קפצתי במקום
קיצר החרמון זה המקום!
רצינו לנסוע גם השנה אבל לא יצא
itamarsan
אנחנו גם בונים על זה והם רוצים ביום חמישי ניסע ניראה לי כי ביום שבת כול הארץ שם על תסעו ביום שבת
וגם אנחנו ניקח סנובורדים יהי טוב אני מקוווה
coby
לפני כמה זמן הייתי בחרמון... טיול שנתי


זרקנו שלג על ערבים ... אה והכי כיף לירוק על אנשים מהרכבל.. :toocool:

אבל לא עשינו סקי או משו... הבציפר שלנו קמצנים בטירוף :(
Trance man
quote:
Originally posted by coby

זרקנו שלג על ערבים ... אה והכי כיף לירוק על אנשים מהרכבל.. :toocool:



יא ערס..
:)
clubber@work
quote:
Originally posted by itamarsan
אנחנו גם בונים על זה והם רוצים ביום חמישי ניסע ניראה לי כי ביום שבת כול הארץ שם על תסעו ביום שבת
וגם אנחנו ניקח סנובורדים יהי טוב אני מקוווה


הצעה שלי - תשכירו סנובורדים בחנות גלישה ולא בחרמון זה יוצא יותר זול

ותמיד אבל תמיד תיקחו סנובורד כמה שיותר קטן ודק
כי הארוכים והגדולים יותר הם עגלות שחבל על הזמן!
הקטנים מהירים בטירוף והרבה יותר נוחים לשליטה ולא מגושמים כמו הגדולים
אומנם בהתחלה הם יותר מפחידים אבל במהלך היום אתה תראו שהם היותר כיפים ותשמחו שלא לקחתם "קרש"
YuVaL
חחחחחחחחח
קובי ערס.. עלק
:)

כן היינו לא מזמן בחרמון בטיול השנתי
היה קר שיאאאאאאא
חבל"ז...
אבל גם היה בנזונה כיף, בטעות פגעתי לחבר שלי כדור שלג בפרצוף, אכל קצת שלג וירד לו דם
אבל חפיף היה סבבה..
רק תזכור לקחת איתך גטקס כי קר שם משהו פחד.. למטה עוד היה נעים
אבל שאתה עולה למעלה... ברררררררררררררררר הפיטמות שלך נהיות כמו של צח...
Dj-2TaLL
אז זהו שיש לי ניסיון חחחחחחחחחח
אני מגיל 4 על סקי ואני עושה סנובורד כבר 4-5 שנים אז התכוונתי שאני יתאכזב מהבחינה הזאת...
:)
זאת תמונה בת זונה שלי שיצאה פשוט חבל"ז



שוווווווה
מיותר לציין ששניות אחדות לאחרמכן הייתי על הרצפה אבל התמונה יצאה מעולה

ואני באמת חייב לצלם מלא
אני ישלח את הטובות לפה...
נראה מה יהיה

quote:
Originally posted by coby
זרקנו שלג על ערבים ... אה והכי כיף לירוק על אנשים מהרכבל.. :toocool:


אם כבר לפני שאתה עולה לרכבל אתה מגלגל כדור שלג עצבני בגודל של הראש שלך ודופק את זה במישהו
חחחחחחחחחח
!!!!לראות אותו מתרסק אם פגעת בו זה הדבר הכי קורע שיש
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by clubber@work
הצעה שלי - תשכירו סנובורדים בחנות גלישה ולא בחרמון זה יוצא יותר זול

ותמיד אבל תמיד תיקחו סנובורד כמה שיותר קטן ודק
כי הארוכים והגדולים יותר הם עגלות שחבל על הזמן!
הקטנים מהירים בטירוף והרבה יותר נוחים לשליטה ולא מגושמים כמו הגדולים
אומנם בהתחלה הם יותר מפחידים אבל במהלך היום אתה תראו שהם היותר כיפים ותשמחו שלא לקחתם "קרש"


אחלה רעיון זה באמת יוצא יקר אחוש!!!

כמה שיותר דק זה נכון, אבל האורך של הסנובורד נקבע לפי הגובה של הגולש,
הוא צריך להיות 10-15 ס"מ יותר גבוה ממך...
יענו אני צריך "קרש" של 2 מטר, חחחחחחחחח

התכוונת לצורה אולי?
הכי שווה זה פריסטייל או איך שלא קוראים לזה, זה שנראה כמו מקל של מגנום
(הארטיק)

Sniper
אנחנו רצינו ליסוע ביום שישי אבל לא היסתדר
ושבוע הבא הרוב לא יכולים למה יש כל מיני סיבות
עוד שבועים ככל הניראה אנחנו נוסעים לסופ"ש בחרמון כל הח'ברה וכמה ידידות\יזיזות בכל אופן
ניראה מה יהיה כברר
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Sniper
אנחנו רצינו ליסוע ביום שישי אבל לא היסתדר
ושבוע הבא הרוב לא יכולים למה יש כל מיני סיבות
עוד שבועים ככל הניראה אנחנו נוסעים לסופ"ש בחרמון כל הח'ברה וכמה ידידות\יזיזות בכל אופן
ניראה מה יהיה כברר


בכוונה אנחנו לא נוסעים בסופ"ש למה מפוצץ....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement