|
Weet iemand wie of wat er op de lucky strike awards komen en hoe dat eruit ziet???
|
View this Thread in Original format
| michiel |
ik heb afgelopen zaterdag onder andere 2 kaarten gewonnen voor een super vip treatment bij de uitreiking van die awards, maar ik heb geen idee van wat ik van die awards kan verwachten
weet iemand of het alleen een uitreiking is, of is er ook een after-party en zo ja, wie draait er dan???
thx
later
michiel |
|
|
| Bellie |
Huh??Wat??
What the hell is dat??
GREET!! |
|
|
| Remy D |
Kanker dan heb ik dus niet gewonnen. :(:(:(:(:(:(
Ik geloof dat Remy er vorig jaar draaide. |
|
|
| tango |
is best lachuh, ik heb het vorig jaar op tv gezien. Alle grote namen uit de (nederlandse) dance wereld waren er aanwezig. Ik kan me nog herrineren dat van bellen heeft gedraaid en volgens mij ferry corsten ook nog effe. Het zit er dik in dat je met die gasten de vip room in mag :D
grtz,
TNG |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Remy D
Kanker dan heb ik dus niet gewonnen. :(:(:(:(:(:(
|
nee, inderdaad :)
makkelijk vraagje was het, hè?!
| quote: | Originally posted by tango
Het zit er dik in dat je met die gasten de vip room in mag :D
grtz,
TNG |
sterker nog, ik gá die vip room in en de hele avond champagne en gratis andere drank drinken + backstage passen om met de dj's te praten
volgens mij ga ik me daar wel vermaken :D:D:D
maarre......niemand weet er dus verder iets van dit jaar??
later
michiel |
|
|
| Robvef |
Weet er van dit jaar niet zoveel van. Volgens mij was het vorig jaar op de avond van 4-elements. Of ik moet me heel erg vergissen.
Ik zou zeggen vermaak jezelf.
Greetz.
P.S. Mocht je voor de camera komen, doe ons dan allemaal de groeten, dat zou wel lachen zijn. :D :D :D |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Robvef
P.S. Mocht je voor de camera komen, doe ons dan allemaal de groeten, dat zou wel lachen zijn. :D :D :D |
zal ik doen rob :)
maarre.......hoe spreek ik jullie allemaal aan ? :D :rolleyes:
zijn er nog bepaalde vragen die ik aan bepaalde dj's moet stellen? nu kan het
later
michiel |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by michiel
zal ik doen rob :)
maarre.......hoe spreek ik jullie allemaal aan ? :D :rolleyes:
|
Doe maar gewoon de groeten aan alle TA's, degene die hier altijd zitten, snappen het dan wel. :D
| quote: |
zijn er nog bepaalde vragen die ik aan bepaalde dj's moet stellen? nu kan het
later
michiel
|
Mocht je Tiësto tegenkomen, vraag hem dan of hij ook op dat Dancefeest in Breda op 14/7 gaat draaien. Dat zou wel lachen zijn. Verder weet ik niet veel.
ltr |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by michiel
zijn er nog bepaalde vragen die ik aan bepaalde dj's moet stellen? nu kan het
|
Vraag eens aan Tiesto hoe vaak hij in zn neus peutert.:D:D:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by michiel
zijn er nog bepaalde vragen die ik aan bepaalde dj's moet stellen? nu kan het
later
michiel |
vraag maar ff aan tiesto of hij een vinyl rip van cygnus x wil maken en die op de myplay wil zetten:D (als je hem heel aardig aankijkt doet hij het misschien wel:)) |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Blik
vraag maar ff aan tiesto of hij een vinyl rip van cygnus x wil maken en die op de myplay wil zetten:D (als je hem heel aardig aankijkt doet hij het misschien wel:)) |
Ik zal wel weer een domme vraag stellen, maar welke Cygnus X bedoel je precies? |
|
|
| Rudy |
Yessssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!
En ik ga mee met MICHIEL!!!!!!!!!!!! Hijs de koning!!!!!!!!!!! YEsssssssssssssssssss! Ik ben blij!
BEDANKT MICH, ECHT SUPER BEDANKT!!!!!!!!!!
Hij bedoelt BTW Cygnus X - Dreams! Die draaide tiesto tijdens zijn set op qontact! Hoe weet men eigenlijk dat hij zo heet?? |
|
|
|
|