|
genombrott på hemmafronten
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
min morsa var på bal i gbg i helgen.. iaf så var hon hos sin kavaljer (kompis) innan.. och jag skickade lite länkar på bilder ifrån Trance Energy till dem :) för att visa vart ja varit :)
den snubben (44-årig framgångsrik chef) som man inte väntar sig diggar trance helt appropå....kollade upp TC lite och fick tag på nå trancelåtar me tydligen.. :D
hehe
var inne och letade efter andra bilder från stora fester me lasrar på och så där me :) iaf.. han blev HELT såld :) enligt min mammas utsago... (å min mamma som inte lyssnar på mig men på andra) e nu också MYCKET mer förstående för vad ja pysslar me...gillar.. å lyssnar på.. (alltså...hela klubbkonceptet) :D
tidigare har ja fått försvara mig jämt från släkt å familjs påhopp...de ser/hör bara ordet knark såfort mina trancefester kommer på tal :) och har varit starkt kritiska. Inskränkta som de har varit. Vissa är det fortfarande :(
men nu satt de iaf.. båda två å digga trance-bitar (som de kallade det) och kollade på bilder från Trance Energy.. å den här 44-årige mannen sa bara..
"Ta med mig nästa gång du åker till Holland"
FETT!!!! :D:eyes::D:):crazy: |
|
|
| Aendy |
| Min mamma har alltid stulit mina "rejv"-skivor och spelat i bilen till och från jobb. Har en jäla Bose-anläggning i bilen så man hör henne svänga i på vägen på 200 meters avstånd. Som ni kan förstå har jag aldrig haft något motstånd hemmifrån (sen hjälper det att de vet att man är nykterist oxå) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan kul det där som hänt dig Glorie :)
När min morsa e på besök från skåneland så spelar jag på med min musik som vanligt och jag slipper klagomål så länge jag spelar melodisk trance... brukar fråga vad hon tycker ibland om en viss låt och visst tycker hon ofta det är bra... hon är 54 bast :)
Farsan säger bara "Men det här e väl ingen musik... det är ju bara massa ljud"
"Ja" säger jag "Visst är det bra ;)" |
|
|
| reveal |
min far tycker alltid att "har skivan hakat upp sig?" är ett roligt skämt :stongue:
ingen i min familj/släkt gör påhopp på mig angående trance, som tur är ;) |
|
|
| mindshooter |
| Min farsa och jag spelade trance hela vägen ner och hela vägen upp när vi åkte till holland..han digga fett på autobahn minns jag...var riktigt kul...sen bad han mig att mixa en skiva åt hans fest på jobbet...hehe :) |
|
|
| dj_hysterix |
| Min farsa diggar bara Gouryella :p |
|
|
| Vizay |
vet inte direkt om mina föräldrar uppskattar musiken men så fort man har lyssnat på trance i högtalarna å kommer ner i köket så frågar farsan om de e jag som gjort det där :p :D
men ja vet iaf att även om dom inte gillar musiken så erom inte emot att jag lyssnar på den å går på rave/trancefester osv... :) |
|
|
| ShyTrance |
Hela min familj hatar trance...
om jag sätter på musik i datorn så skriker dom sääänk! :(
bara en kusin som jag har gillar deepack - 100% :D
o min farsa vill absolut inte att jag ska gå till ravefester..
jaja får vänta tills jag får bestämma över mig själv =/ |
|
|
| Vizay |
shytrance: ett tips om du vill gå på ett rave eller en trancefest e att du inte säger att de är en sådan utan säg något i stil med att de e en dj som uppträder osv...försök jämföra det med nån sorts disco istället...kan tänka mig att din pappa har hört mycket om droger osv på rave å därför inte vill släppa iväg dig
men de där kanske han släpper löite på när du blir äldre också, så vare för mig :) |
|
|
| dj_hysterix |
| föräldrar suger med andra ord :p :disbelief |
|
|
| SWE_TRANCE |
Om jag säger såhär...
"I bilen är det JAG som bestämmer vilka plattor som ska spelas och inte...":D :D |
|
|
| rem_monster |
Brodern gillar Trance, men mer kommersiell typ.
Han tycker iaf mycket av det jag gillar är skitmusik, jag tycker delvis detsamma:)
Förövrigt har jag ingen större aning, men inte får några trevliga kommentarer om trance musiken av resten av famlijen så tror inte de gillar det så mycket. |
|
|
|
|