|
Softa på Svaj?
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Second, Fokused invites you to a long and happy Sunday with some excellent djs performing at Café Svaj. The 2nd of March Parham, Raymond, JdotP, Band of Brothers (Rouzbeh, Can and Omid) and more are serving you house music in every possible form for hours and hours.
Varför vara bakis i sin ensamhet, när man kan fortsätta festa på Svaj? :crazy: |
|
|
| Endre |
får fixa ett falsk leg då, för att komma in på ett café.
|
|
|
| mindshooter |
| ja det är synd att dom satt sådana tråkiga åldersgränser dära |
|
|
| Gaby |
| Är det åldersgräns där??? *har faktiskt aldrig varit där...skäms* |
|
|
| zamson |
| vad är det för åldergräns där?? min polare känner rouzbeh - skulle vara kul o se honom.. |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by zamson
vad är det för åldergräns där?? min polare känner rouzbeh - skulle vara kul o se honom.. |
20. sorgligt.
|
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by zamson
vad är det för åldergräns där?? min polare känner rouzbeh - skulle vara kul o se honom.. |
Han är helt ok ;) The boy from my hood!! |
|
|
| Vizay |
| ohh fan...synd att dom ska va så dryga å sätta 20 på ett cafe...varför kallar dom det inte för krog/pub eller liknande istället :/ |
|
|
| dj_hysterix |
Cafe = 20 årsgräns
Sjukt som fan :wtf: |
|
|
| zamson |
| hehe tråkigt att det var 20 - well well - jag klarar mig :P (får ju iaf gå på fokused scandinavian tour o trance nation - så d e jag glad över) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Letade just fram tråden... den e gammal som fan, kolla Zamsons senaste inlägg... :)
Funderar på om Svaj har nån sida, kan inte hitta nån, så man kan kolla vad för DJs som lirar så man vet ungefär vilka genres som kommer att representeras om man skulle dit... |
|
|
|
|