|
התיעצות קטנה
|
View this Thread in Original format
| Segev |
אני מדבר עכשיו על ציוד
בוא נגיד שיש לי 10 אלף ש"ח (יש לי)
ואני צריך 2 רמקולים מיקסר מגבר ו2 קומפקדיסקים
מכיוון שאני לא מבין בכלל בציוד הזה אז אני בא לשאול אותכם מה כדי לי לקנות שהיה גם "טוב" וגם יצא בסביבות 10 אלף :sadgreen: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
בונא אחי אם היה לי את הכסף שלך הייתי חוגג!!!!!!
ככה
2xPioneer CDJ 100s/500s CD players
Pioneer DJM 500/600 mixer
ורמקולים? קח איזה מערכת ישנה בבית או משהו כזה וחבר למיקסר...... |
|
|
| Trance man |
אם יש לך 10 אלף למה לא להשקיע כבר בפטיפונים?
תאמין לי יש מציאות..
מקסימום אל תקנה טכניקס, תקנה וסטאקס ב5 אלף..
ומיקסר אתה יכול למצוא ב1000 שח.
תשקיע במגבר נגיד 1500 שח..אני קניתי מגבר של ימהה ב1440 שח ואני מאוד מרוצה ממנו..
רמקולים אתה יכול למצוא נגיד ב1500-2000 שח..לא חובה לקנות רמקולים מחברה ידוע!
בקיצור לך לתחנה המרכזית החדשה בת"א ותעשה סיבוב שם תראה מחירים... |
|
|
| dj trinity |
וואי הרבה זמן לא הגבתי פה בפורום...
אז ככה
הדגש שלך צריך ליהיות על הנגנים ולא על המיקסר...
ודבר שני זה קומפקטים או פטיפונים...
נתחיל בקומפקטים המלצה שלי תלך על דנון...
ועם לא בא לך להשקיע(למרות שהמחיר זהה לזוג פיוניר 100)
אז ניומארק הם לא ממש נוחים אבל מדויקים מאוד
ועדיפות אחרונה לדעתי זה פיוניר מאה...
כל מה שרשמתי אלה הדגמים הכי בסיסיים
ואני מודד אותם לפי דיוק של המכשיר..
מיקסר אתה יכול לקנות ג'מני באלף שח' או עם אתה רוצה להשקיע במשהו טוב אז תקנה ווסטאקס או ניומארק
או איקלר
ובקשר לפטיפונים רק טכניקס!!
או ווסטאקס אבל זה העדפה אישית..
מקווה שעזרתי.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
תקנה אוטו |
קודם כל הוא לא בגיל המתאים עד כמה שאני זוכר...
דבר שני עם 10,000 אתה לא יכול להביא אוטו נורמלי...
וזה כולל גם ביטוח והכל
יש לי 30,000 ומשהו... נראה לי אני יקנה איזה אוטו נחמד... אבל לא סגור על זה |
|
|
| Segev |
אבא באמת אמר לי לשמור לאוטו והוא ישלים לי לגולף אבל אני מת לציוד ויש גם טרקטורון אני לא יודע מה לבחור
אבל עם כבר אנחנו מדברים על ציוד אז ראיתי את הפיוניר 100 אז בוא נגיד שנים קאלה עכשיו אני צריך מיקסר ומגבר עם יש לכם תמונות או לינקים זה יעזור לי... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
2xPioneer CDJ 100s/500s CD players
Pioneer DJM 500/600 mixer
|
סתם אני מפריז במחירים..אבל שאלה חשובה..
Pioneer DJM 500/600 mixer = 5000 שקל ?
2xPioneer CDJ 100s/500s CD players = 5000שקל ??
הוא לא יכול לקנות עוד? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
2xPioneer CDJ 100s/500s CD players = 5000שקל ??
|
הייתי אומר זה יותר קרוב ל 3 אלף... |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
בונא אחי אם היה לי את הכסף שלך הייתי חוגג!!!!!!
|
שמעתה יובל ?!
:tongue3 |
|
|
| dj trinity |
פיוניר
cdj 100
חדש
עולה 2700
ואת ה500 כבר לא מייצרים... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by dj trinity
פיוניר
cdj 100
חדש
עולה 2700
ואת ה500 כבר לא מייצרים... |
אם כבר אתה פה
אתה יודע אולי כמה עולה
Numark Axis 2 CD player?
הוא נראה לי חביב.... ואמרת שהוא מדוייק..... אז.........?????? |
|
|
|
|