return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
WAAR ZIJN SHOCKERS MP3Z?(video van shockers op cd-rom)
View this Thread in Original format
New Wave
Ik zit nou al na de eerste dag na Shockers liveset-mp3's te zoeken maar nergens te vinden.
Zelfs op raremusicfinder zijn alle lockers met Shockers al leeg of gedeleted.........echt zwaar klote.
Ik bend er zelf geweest en de muziek is machtig mooi, ken niet wachten tot ik ze krijg.......
Dus mijn vraag aan iedereen.

WIE HEEFT ZE EN WAAR KEN IK ZE KIJGEN?
Help me out please!!!!!!!!!!!!

Groeten.

Krijg binnenkort die videoband met opnames van Shockers.
Ik zit zelf in de tv-wereld, ik zal kijken of ik die VHS op cd-rom kan zetten.
Misschien dat ik geinterreseerde blij mee kan maken.......
You never know...........
Bellie
quote:
Originally posted by New Wave

WIE HEEFT ZE EN WAAR KEN IK ZE KIJGEN?
Help me out please!!!!!!!!!!!!

Krijg binnenkort die videoband met opnames van Shockers.
Ik zit zelf in de tv-wereld, ik zal kijken of ik die VHS op cd-rom kan zetten.
Misschien dat ik geinterreseerde blij mee kan maken.......
You never know...........


-Ik weet niet waar je ze kan krijgen want ik zoek me ook al het schompes.


-en in die videobandjes (cd-roms) ben ik zeker geintereseerd.Ik was er ook en het was zeker zoals jij zegt.MACHTIG MOOI :D.Maar je hebt het toch niet over die TMF uitzending.want die vond ik echt minder.vooral luke slater was een softe vertoning.Zo denken mensen die er niet geweest waren dat het een vet gaar feest was.Terwijl het (voor mij dan) het op 1 na vetste feest was waar ik tot nu ben geweest.je hebt in ieder geval 1 vote van mij voor die video.

GREETZ!!
New Wave
Ik heb de tape zelf nog niet gezien, kan er dus geen oordeel over vellen, ik krijg hem in ieder deze week.
Het is inderdaad die uitzending van TMF, der is volgens mij geen andere te krijgen.
Maar over een week komt de tweede uitzending van Shockers op TMF en hoop dat dan Ken Ishii, Miss Djax worden uitgezonden.........die waren zooooooo bruut.
En ik heb die camera crew zien staan bij Ken Ishii dus hij zou op de tape moeten komen.
(ik kom der zelf ook in voor, LOL)

Ik zal kijken hoe ik het ga doen met die cd-rommetjes.
Tis niet legaal namelijk.........
Bellie
euuh wil niet lullig doen vriend maar Ken Ishii was deze week al uitgezonden....ik weet niet wie volgende week komt.maakt mij geen uit eigenlijk zolang Miss Djax maar komt vind ik alles best.

deze waren laatst uitgezonden:Ken Ishii,Luke Slater & John The Dentist.

GREEETZ!!
New Wave
Dat bedoel ik, ik heb hem nog niet gezien :-)
Cool dat Ken ishii der dan wel bijzit, hij was wel goed.

We zullen het zien welke komen jong.

groeten
Bellie
quote:
Originally posted by New Wave
Cool dat Ken ishii der dan wel bijzit, hij was wel goed.



WAAAT!!!!
Ken Ishii was MAAAAAASSSSSTTTEEEEEEEEEERRRRRR!!!!!!!!!!!

WOOOHOOOOOOOOOO krijg weer flashbacks hier man.Tering wat had die rare Jap vet gedraaid :D

GREETZ!!
New Wave
dat bedoel ik ook, hij was de master van de avond von dik zelf :-) kheb zijn hele sessie gehoord........wow wat een kippevel man :-)
Akira
ja inderdaad ken draaide echt lekker....toen ik binnekwam meteen beuken
Bellie
quote:
Originally posted by New Wave
dat bedoel ik ook, hij was de master van de avond von dik zelf :-) kheb zijn hele sessie gehoord........wow wat een kippevel man :-)
]


mweehehehehe moet ik je toch weer effe verbeteren jongen :D

Ken Ishii was wel master dus.Maar niet van de avond....

dat was ongetwijfeld MISS DJAX.....wat een techno...Overduidelijk de vetste van de avond (voor mij dan ;) )

GREETZ!!
New Wave
:D

Nou uhhmmm het was gewoon een zwaar master feest, no doubt about that.
Probeer me nu maar us te corrigeren jong :-)

New Wave
MAAR WIE HEEFT DIE MP3ZZZZZZZZZZZZ????????????!?!?!!!!!!!!!!!!!!
New Wave
Ik feliciteer mijzelf met mijn 100ste post in dit forum......................:-)
groeten
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement