return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Trance Energy Film by Steve (pg. 7)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Härligt att du gilla den :D Det har gjorts nära 150 nedladdningar enbart av Cosmic videon från min FTP

Gissa vad som kommer upp runt midnatt ???

ahhh... niiiice :)

fan att jag bara inte kommer hinna checka förrens nästa helg eftersom jag åker tillbaka upp till sthlm imorgon kväll kl 6.. kommer hem på torsdag nån gång dock
Glorie
what? ere Tracid eller??? var du inne å filma där me??? :)
fasen va najs :)
ColinZeal
Kai Tracid?!?!?
NAJS!!!
:tongue3 :cool:

Hur lång blir den?!?
SteveTranz4ever
Då var det klart då... bara att ladda hem.... inte lika bra som Cosmic Gate videon men mer fart än Tomcraft...

Videon blev visst bara 11.44
ColinZeal
GAAAH!!
"Too Many Users"!!
:(
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ColinZeal
GAAAH!!
"Too Many Users"!!
:(
har just öppnat fler slots så fler kan komma in å tanka :)
ColinZeal
Jag märkte det. Tackar o bockar!
Hur många slottar har du? Tar ner i 740kb/s såååå.. Vadå? Alla andra kör adsl eller?
:)

Vad har du för uppkoppling?
SteveTranz4ever
quote:
Jag märkte det. Tackar o bockar!
Hur många slottar har du? Tar ner i 740kb/s såååå.. Vadå? Alla andra kör adsl eller?

Vad har du för uppkoppling?
Många från utlandet som har adsl men ändå får riktigt dålig fart... Har en kille från Skottland som har 56 modem och när han skrev "bara" hade 34 timmar kvar och fråga om det var okej... ja vad säger man... :wtf: Om han orkar så är det lugnt med mig... :tongue2

Själv har jag 10Mbit som du undrade om... BBB
ColinZeal
10MBit rockar ja.

Eeeemmm.. tittar på videon och aspect ration verkar vara helt skum. Det verkar vara anamorfiskt samtidigt som bilden (2/3 av bredden på skärmen) är förskjuten åt vänster...
?
Tittar med PowerDVD. Dom andra filmerna har varit och är fortfarande ok.
SteveTranz4ever
quote:
10MBit rockar ja.

Eeeemmm.. tittar på videon och aspect ration verkar vara helt skum. Det verkar vara anamorfiskt samtidigt som bilden (2/3 av bredden på skärmen) är förskjuten åt vänster...
?
Tittar med PowerDVD. Dom andra filmerna har varit och är fortfarande ok.
mmm de e lite skumt... men jag tycker det ser bra ut ändå i Power DVD... det är ändå dom inställningar som det ska va för svcd
480 x 576....

Glorie
Steve, du e sååååå grrrrrrrrrrrrryyyym :) e det ok att dela dem på hubben förresten? kan ja öka upp mina delade gb tänkte ja :D hoho??

nu kom ja me in på ftp'n. till slut. tackar å bockar. ska bli spännande och se tracid :)
ColinZeal
quote:
men jag tycker det ser bra ut ändå i Power DVD... det är ändå dom inställningar som det ska va för svcd

när man tittar på aspect ration så verkar det helt ok om det är anamorfiskt.

Men du verkar ha låst den vertikala upplösningen på nåt sätt så det blir bars på sidorna...
Är inte så insatt i att encoda men men.. du kanske ska göra det utan nån berusning i kroppen?!?!
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement