|
Wielklem peace
|
View this Thread in Original format
| Acidophilus |
rrrrrrrrrraaaaaaaarrrrrrrrrrrr!!!!
hehehe |
|
|
| ScuL |
| alsof dat gaat werken :conf: :D |
|
|
| raoel |
| Zou echt wel cool zijn om dat in het echt te doen, maar ja, om daarvoor even naar irak te gaan............. |
|
|
| arj1o1 |
| hehe denk alleen dat een tank met een wielklem gewoon doorrijd zonder vrij weinig te merken |
|
|
|
|