|
Voor de DJ's onder ons (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
tja dat zegt wat over de kwaliteit van Belgische discotheken he:thepirate |
Je zoveelste intelligente opmerking, dank je voor je bijdrage.
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hmmm als in: Ligt eraan welke muziekstyl cool is op dat moment? |
Nee, als in 'hangt ervan af in welke club ik speel'
| quote: | Originally posted by magrec
Ik snap trouwens ook niet dat je age of love kunt vergelijken met zombie nation... |
Die heb ik ook niet vergeleken, ik zei gewoon dat dat alletwee platen zijn die hier grijs gedraaid zijn. |
|
|
| DJ_Massive |
ja graag gedaan hoor! zeggen dr wel meer dat ik veel intelligente opmerkingen maak:p
maarre... als je Suburban Train al een classic vind.... moet ik je nog ff opvoeden qua muziek denk ik :thepirate |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
Je zoveelste intelligente opmerking, dank je voor je bijdrage. |
ahum meneer michel...wilt u alstublieft even niet proberen de grijze massa in werking te stellen?
jij maakt hier een opmerking dat klassiekers als suburban train enzo wel mogen maar age of love is grijs gedraaid
denk dat age of love nog ff heel wat meer recht heeft op de titel klassieker.
heb jij misschien gewoon erg veel moeite met het inmixen van die plaat dat je er een hekel aan hebt?:P |
|
|
| Chicane |
| mag je magik 1 en space age 1 dan ook niet meer spelen in je cdspeler omdat die zooi van voor de laatste ijstijd is? :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
voor sommige "DJ's" draait t nu eenmaal alleen om t draaien van NIEUW NIEUW NIEUW spul :) en worden de echte klassiekers vergeten.. welke grote dj draait er nu nog veel classics |
Kevin Saunderson! Net weer 2 leuke setjes van hem gehoord. Hij draait daarin ook wel classic, oa. Devilfish in eentje :D |
|
|
| Mister_Michel |
Wat voor zin heeft het om hier met jullie om te discussieren, jullie snappen/weten duidelijk niet hoevaak Age of love hier gespeeld is, voor de rest zuigen jullie vanalles uit je duim.
Ik heb nooit gezegd dat Age of Love de titel klassiek niet waard is, dat zeg jij.
Ik heb ook niet magik 1 en space age 1 niet meer mogen gedraaid worden, als je mijn vorige post leest zou je dat misschien geweten hebben. |
|
|
| DjRV |
| mja naja sorry hoor maar dat zegt meer over de dj's daar dan over het nummer |
|
|
| Raymond |
Het enige wat ik heb toe te voegen in deze conversatie is...... Waarom moeten al die oude Classics opnieuw geremixed worden ??!! Blijf er met je poten van af, je kunt het origineel toch vaak niet overtreffen en het enige wat ze er mee willen bereiken is 'nog meer' geld verdienen met songs die hun waarde al bewezen hebben.
Daarom ben ik de volle 100% anti-Classics remixen
Vervolgens Age Of Love - Age Of Love (Watch Out For Stella Club Mix) uit z'n platen tas haalt en opzet
*genieten* |
|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by DjRV
mja naja sorry hoor maar dat zegt meer over de dj's daar dan over het nummer |
T'is niks, je weet niet beter. |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Raymond
Het enige wat ik heb toe te voegen in deze conversatie is...... Waarom moeten al die oude Classics opnieuw geremixed worden ??!! Blijf er met je poten van af, je kunt het origineel toch vaak niet overtreffen en het enige wat ze er mee willen bereiken is 'nog meer' geld verdienen met songs die hun waarde al bewezen hebben.
Daarom ben ik de volle 100% anti-Classics remixen
Vervolgens Age Of Love - Age Of Love (Watch Out For Stella Club Mix) uit z'n platen tas haalt en opzet
*genieten* |
waarom zouden oude classics niet geremixed kunnen/mogen worden? als zo'n nieuwe remix maar iets toe te voegen heeft, of zelfs beter is dan de original, dan is er toch niks mis mee. |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
Wat voor zin heeft het om hier met jullie om te discussieren, jullie snappen/weten duidelijk niet hoevaak Age of love hier gespeeld is, voor de rest zuigen jullie vanalles uit je duim.
Ik heb nooit gezegd dat Age of Love de titel klassiek niet waard is, dat zeg jij.
Ik heb ook niet magik 1 en space age 1 niet meer mogen gedraaid worden, als je mijn vorige post leest zou je dat misschien geweten hebben. |
en dan noem je Suburban Train wel een klassieker? als er nou een plaat (te) vaak gedraaid wordt.... welke dj draait er tegenwoordig nou nog vaak Age of love, die plaat is helemaal niet zo grijs gedraaid, zet m op en de hele zaal gaat plat:p |
|
|
| Chicane |
Gister was HouseQlassics dus op ID&T Radio, die hele toko zat vol met mensen dik te genieten op nummers als:
Secret Cinema - Timeless Altitude
Cherrymoontrax - House Of House
DHS - House Of God
Tom Wilson - Technocat
Speedy J - Pullover
Fingers Inc - Can You Feel It
Yves DeRuyter - Dominator
Jens - Loop And Things
Drax - Amphetamine
Hokus Pokus - Hokus Pokus
The Witchdoktor - The Witchdoktor
Underworld - Born Slippy
Dus het kan gewoon, waarom zou je in godsnaam zulke platen niet meer erop mogen leggen? Heel dat gebouw stond op zijn voegen te schudden man :D |
|
|
|
|