|
Should I change Ma Avatar or shouldn't I do it?? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| CJ Slater |
Penguins in your avatar would look cool:D same as PvD's logo in mine ;) :) :D
Greetings, :) :D :)
CJ Slater |
|
|
| Blik |
check it out!!!!!!!!!!
with special thx to SteveTranz4ever and ma friend -=WvG=-
I think it's cool!!!!!!! |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Blik
check it out!!!!!!!!!!
with special thx to SteveTranz4ever and ma friend -=WvG=-
I think it's cool!!!!!!! |
Nou jaaaa....
special thnx to SteveTranz4ever and ma friend -=WvG=-???
nou dat vind ik niet aardig van je Blikkie :D
Wie had dees ook alweer voor je gevonden vriend ;)
hehehe maakt niet uit geintje...
GREETZ!! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by j_spot
I wish I could find a gurl who dances like that and isnt really tripped out....
do they exist? |
um....*raises her hand* that's me j_spot, but hey, I'm actually looking for a g-spot! haha! j/k
and hé Blik (tjerk of niet?) I like your avatar, dood! How's mine? |
|
|
| -=WVG=- |
The Penguin fits good...:)
Btw you better change your "tranceAddicted Penguin in "TrancEaddict Penguin"...ah well, its a detail :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Bellie
Nou jaaaa....
special thnx to SteveTranz4ever and ma friend -=WvG=-???
nou dat vind ik niet aardig van je Blikkie :D
Wie had dees ook alweer voor je gevonden vriend ;)
hehehe maakt niet uit geintje...
GREETZ!! |
sorry sorry je hebt helemaal gelijk, ik was jou helemaal vergeten, zonder jou had ik deze avatar niet eens gehad
for the english guys and girls:
special probs for bellie!!!!!! |
|
|
| -=WVG=- |
| He Blik vanmiddag naar DB he ?? :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
He Blik vanmiddag naar DB he ?? :) |
ga je mee, mooi zo
Roel gaat niet mee, maja, zijn we nog met z'n 5en |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
ga je mee, mooi zo
Roel gaat niet mee, maja, zijn we nog met z'n 5en |
okay, tot vanmiddag dan maar |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
um....*raises her hand* that's me j_spot, but hey, I'm actually looking for a g-spot! haha! j/k
and hé Blik (tjerk of niet?) I like your avatar, dood! How's mine? |
ja, het is inderdaad Tjerk Blik ( ff een klein feitje, ik ben de enige in de gemeente Den Bosch met de achternaam "Blik")
vind jou avatar ook wel cool, je bent hetzelf hè?? |
|
|
| DJ_Shockwav |
damnit, there you go with the dutch again...
if only i knew dutch, so i could find out if you were talking about me.. :) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by DJ_Shockwav
damnit, there you go with the dutch again...
if only i knew dutch, so i could find out if you were talking about me.. :) |
nope, this time its not about you :) |
|
|
|
|