return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Main Forums > Chill Out Room

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Should I change Ma Avatar or shouldn't I do it?? (pg. 4)
View this Thread in Original format
CJ Slater
Penguins in your avatar would look cool:D same as PvD's logo in mine ;) :) :D

Greetings, :) :D :)
CJ Slater
Blik
check it out!!!!!!!!!!

with special thx to SteveTranz4ever and ma friend -=WvG=-

I think it's cool!!!!!!!
Bellie
quote:
Originally posted by Blik
check it out!!!!!!!!!!

with special thx to SteveTranz4ever and ma friend -=WvG=-

I think it's cool!!!!!!!



Nou jaaaa....

special thnx to SteveTranz4ever and ma friend -=WvG=-???

nou dat vind ik niet aardig van je Blikkie :D
Wie had dees ook alweer voor je gevonden vriend ;)

hehehe maakt niet uit geintje...

GREETZ!!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by j_spot
I wish I could find a gurl who dances like that and isnt really tripped out....

do they exist?


um....*raises her hand* that's me j_spot, but hey, I'm actually looking for a g-spot! haha! j/k
and hé Blik (tjerk of niet?) I like your avatar, dood! How's mine?
-=WVG=-
The Penguin fits good...:)
Btw you better change your "tranceAddicted Penguin in "TrancEaddict Penguin"...ah well, its a detail :D
Blik
quote:
Originally posted by Bellie



Nou jaaaa....

special thnx to SteveTranz4ever and ma friend -=WvG=-???

nou dat vind ik niet aardig van je Blikkie :D
Wie had dees ook alweer voor je gevonden vriend ;)

hehehe maakt niet uit geintje...

GREETZ!!


sorry sorry je hebt helemaal gelijk, ik was jou helemaal vergeten, zonder jou had ik deze avatar niet eens gehad

for the english guys and girls:

special probs for bellie!!!!!!
-=WVG=-
He Blik vanmiddag naar DB he ?? :)
Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-
He Blik vanmiddag naar DB he ?? :)


ga je mee, mooi zo

Roel gaat niet mee, maja, zijn we nog met z'n 5en
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik


ga je mee, mooi zo

Roel gaat niet mee, maja, zijn we nog met z'n 5en


okay, tot vanmiddag dan maar
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus


um....*raises her hand* that's me j_spot, but hey, I'm actually looking for a g-spot! haha! j/k
and hé Blik (tjerk of niet?) I like your avatar, dood! How's mine?


ja, het is inderdaad Tjerk Blik ( ff een klein feitje, ik ben de enige in de gemeente Den Bosch met de achternaam "Blik")

vind jou avatar ook wel cool, je bent hetzelf hè??

DJ_Shockwav
damnit, there you go with the dutch again...
if only i knew dutch, so i could find out if you were talking about me.. :)
-=WVG=-
quote:
Originally posted by DJ_Shockwav
damnit, there you go with the dutch again...
if only i knew dutch, so i could find out if you were talking about me.. :)


nope, this time its not about you :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement