return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Bekräftelse-Gielen till Jönköping (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gaby
Ok att komma ut lite från Sthlm men inte när det är 16... 18 kan kännas lite ungt ibland så 16 är nog typ *öh hur ska man säga det här då?* barnkalas med glowsticks och lite för mycket neon?

Klart det finns 16-åringar som är mogna och roliga att festa men inte en hel fest med folk under 18!! Det är ju skillnad på folk som har varit ute och festat i några år och dom som precis kommit ut från knattediscot...
mindshooter
Tycker det är helt ok att folk inte tykcer det är kul med 16 års fester... men folk som säger att sådana fester inte bör finnas har jag ingen sympati med alltså...dom behöver oxå möjligheter till att festa! Inte för att någon just här har sagt något sånt..bara för att visa var jag står :)

Tycker själv det ska bli skönt med 18 i mars...inte minst för alkoholen :)
WhiteRussian
quote:
Originally posted by mindshooter
Tycker själv det ska bli skönt med 18 i mars...inte minst för alkoholen :)


Överskattat. ;)

Finns roligare substanser att leka med...ho ho ho... :crazy: ;)
Gaby
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Överskattat. ;)

Finns roligare substanser att leka med...ho ho ho... :crazy: ;)


jag hoppas du menar kärlek och lycka på krogen...??
WhiteRussian
quote:
Originally posted by Gaby
jag hoppas du menar kärlek och lycka på krogen...??


Jo, självklart, :rolleyes: ;)

Vet inte om jag skulle klassifiera kärlek och lycka som en substans, snarare som två jävligt schyssta känslor, :p
Gaby
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Jo, självklart, :rolleyes: ;)

Vet inte om jag skulle klassifiera kärlek och lycka som en substans, snarare som två jävligt schyssta känslor, :p


jag kom tyvärr inte på något annat... billigt va? *S*
WhiteRussian
quote:
Originally posted by Gaby
jag kom tyvärr inte på något annat... billigt va? *S*


Men jag tycker om dig ändå, ;)
*kram*
Gaby
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Men jag tycker om dig ändå, ;)
*kram*


Tack... känns ju skönt att höra! *kram* PARTY!!!
wezzman
Angående problem med 16-årsgräs...

Jämför Mankind (Jkpg, 16år) med Voyage (Lkpg, 16år), det är stor skillnad enligt mig! Förmodligen är det så att fjortisar som går ut för att dricka o inte för musiken har en smärtgräns på typ 100kr.

Så någon fjortisinvasion som de var/är på voyage behöver n nog inte oroa er för ;)
Vizay
har gå¨tt lite i samma tankar som wezzman...vet att tiesto å gielen grejen i sthlm går väl på runt 400 så den här festen borde ju gå nånstans där också....de e lioxkm för mycke inträde för att nån bara ska gå dit för å supa

mindshooter
haha ja då kan dom lila gärna kröka på parkbänken tycker väl dom.
Sen kommer väl biljetterna ta slut rätt snabbt oxå...lär väl vara mest intresserade som får tag på det i tid?
Ztrobe
de fanns ju lite folk även på mankind4 som hade druckit nån bärs förmycket, nån stod å spydde å en annan losser åkte ut för han hade bråkat i chillen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement