|
James Holden 5 april
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Fokused @ Göta Källaren
05-04-03 22:00-03:00
James Holden
True to Nature
Raymond
More info later... |
|
|
| Endre |
:eyespop: holden holden!, du får fixa in mig gaby på nåt sätt :eyes:
holden är gud!
|
|
|
| Sand Leaper |
:eyes:
Nå flytter jeg faen meg til Stockholm.For dette her blir for dyrt for meg i lengden hvis jeg bor I Norge:p |
|
|
| Amnezia |
yehuu......kommer han tebax:eyespop: :eyespop: fortf förbannad över jag missade honom förra gången...
vilken åldersgräns e det å allt sånt där infostuff??????
detta kan bli tajt asså..först det där partyt 29:e me gielen å gänget å nu holden.....soooooft:cool: :rolleyes: |
|
|
| Sand Leaper |
| Fokused har 20 så vidt jeg vet.Nyttårsaften var et unntak. |
|
|
| Dj_ExOn |
Nej nu jävlar!! Vad är det frågan om!!!?!!
Gaby.. kan du fixa in en 19 åring?? :conf: :conf: |
|
|
| Gaby |
| Jag kan inte fixa in nån... tyvärr så är det vakterna som sköter den biten :( |
|
|
| P4z! |
| Är det 18 eller 20 års åldergräns? |
|
|
| Gaby |
| Alltid 20 ifall det inte står något annat... |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by Endre
:eyespop: holden holden!, du får fixa in mig gaby på nåt sätt :eyes:
holden är gud!
|
Jag håller med dig, Holden är skitbra. Dessvärre är han rätt dålig
som dj. Troligtvis kommer det ändå inte hindra mig från att se
honom igen. |
|
|
| jake |
Wicked creatures stalk the earth. Looking for nonclubbers to eat :eyespop:
...so you'd better be there the 5th of April to be safe :whip: :haha: :whip: |
|
|
| AC. |
Ingen som kan dela med sig av erfarenhet sedan senast han var här...
gaby var ju där, det behöver man ju knappast tveka om |
|
|
|
|