|
Weeeee... 4000 (A Bit Late)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
טוב.. אז שכחתי מזה לגמרי
אבל כן כן
עשיתי זאת
4000 פוסטים!!!
:D :D :disbelief :disbelief
אני יודע שלאומת מוש ורועי זה לא ממש הרבה..
:nervous:
אבל עדיין.. השיג יפה
:P |
|
|
| coby |
מזל טוב..
איפה רואים כמה פוסטים עשיתי ? |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by coby
מזל טוב..
איפה רואים כמה פוסטים עשיתי ? |
תלחץ על הפרופייל שלו..זה בתוך הלינק הכחול הזה מתחת להודעה שלו..
אההה יובל השגתי אותך..הרווחתי עליך פוסט נהנה נה נה נה...
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
Nice :)
מזל"ט
6905 (8.97 posts per day)
בעע אני רחוק מרועי |
|
|
| TinkerbeL |
מזל טוב...
אני מתקרבת ל100
חחח כלום לעומתך........ |
|
|
| DjChook |
מה אני עז ?
טוב סתם בראסמי הם שוברים גם אותי
מזל טוב |
|
|
| itamarsan |
מזלל טוב יובלללל
פיייי 4000 פוסטים נישמע הרבה |
|
|
| KrazyDJs |
קבל כ"כ
אני ביומיים וחצי בערך כבר עשיתי כמעט 30
ד"א
אני לא ספאמר
אני גם לא אוהב לכתוב הרבה
אני פשוט, כותב הרבה....בטעות...:gsmile: |
|
|
| luckystrike |
מזל"ט יובל !
:):):) |
|
|
| Rising |
בונא יש לי יותר מ-500 ואני עדיין לא יכול לשנות את ה-
title
המחורבן..
מה גם עכשיו עניין של ותק? קושיל אמא שלהם..
ושהבן זונה יתן לי כבר גישה להאב :\\ |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Rising
מה גם עכשיו עניין של ותק? קושיל אמא שלהם..
ושהבן זונה יתן לי כבר גישה להאב :\\ |
למה אין לך גישה להאב ? |
|
|
|
|