return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
*** MIDI FILE Cygnus X - Superstring WANTED **
View this Thread in Original format
TranceZoner
Hey Ta's,

Ik heb al het hele in' internetje afgezocht, maar ik kan nergens de midi file vinden van cygnus x - superstring.. Aangezien ik m graag wil remixen in rEason heb ik deze file ff hard nodig.. Heeft iemand deze MIDI-file of kent iemand een link naar deze file?? BVD
Latorzzzzzzzzz :D :whip: :D ;) :haha: :crazy:
robin
hij is dr vast wel,

probeer dit

en dan 1e resultaat

geen idee hoe dat dan gaat klinken maar t valt te proberen

gr

robin
-TAIS-
Als je nu es niet al je threadtitles begint en eindigt met ***, zou een boel schelen. BVD

Latorzzzzzzzz :D :whip: :D ;) :haha: :crazy:
TranceZoner
Robin i kwil je in ieder geval ff bedanken, maar ik denk dat t progje bagger iz als je de votes bekijkt....

En voor de gast hierboven: en als jij nou es ophoudt met replien op een post terwijl je nix zinnigs over t onderwerp te melden hebt, dan zou t hier ook een stuk beter worden op t forum

Thnx anyway Robin, mzzlsss
robin
vond t zelf ook wel geinig, heb (later) wel nog ff gekeken of t werkte, nope tis echt bagger.. dr staat vast wel ergens iets werkents tussen daar, heb ooit wel zoiets gehad, ook daar vandaan.. nooit gebruikt eigenlijk.. was toen eens met website bezig ofzo..

nouja suc6 dr mee.. graag gedaan

robin
-=Re-GrOoVeD=-
quote:
Originally posted by TranceZoner
En voor de gast hierboven: en als jij nou es ophoudt met replien op een post terwijl je nix zinnigs over t onderwerp te melden hebt, dan zou t hier ook een stuk beter worden op t forum


Gedraag jij je nou maar eerst volwassen.. Want zo'n reactie is niet heel erg vreemd.
Optimus
kut, hij is terug:nervous:

/ignore TranceZoner
-TAIS-
quote:
Originally posted by TranceZoner
En voor de gast hierboven: en als jij nou es ophoudt met replien op een post terwijl je nix zinnigs over t onderwerp te melden hebt, dan zou t hier ook een stuk beter worden op t forum


Es ophoudt met? Geef mij maar eens 3 posts van mij van het afgelopen jaar waar ik niet iets zinnigs zeg over het onderwerp van de desbetreffende thread?
!_PeTrUs_!
back on topic of slot!

Heel simpel ;)
raoel
SLOT !!!!

:toothless

Optimus
ik stem ook voor een slot:disbelief
jploveparade
Kuisheidsgordel :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement