|
*** MIDI FILE Cygnus X - Superstring WANTED **
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
Hey Ta's,
Ik heb al het hele in' internetje afgezocht, maar ik kan nergens de midi file vinden van cygnus x - superstring.. Aangezien ik m graag wil remixen in rEason heb ik deze file ff hard nodig.. Heeft iemand deze MIDI-file of kent iemand een link naar deze file?? BVD
Latorzzzzzzzzz :D :whip: :D ;) :haha: :crazy: |
|
|
| robin |
hij is dr vast wel,
probeer dit
en dan 1e resultaat
geen idee hoe dat dan gaat klinken maar t valt te proberen
gr
robin |
|
|
| -TAIS- |
Als je nu es niet al je threadtitles begint en eindigt met ***, zou een boel schelen. BVD
Latorzzzzzzzz :D :whip: :D ;) :haha: :crazy: |
|
|
| TranceZoner |
Robin i kwil je in ieder geval ff bedanken, maar ik denk dat t progje bagger iz als je de votes bekijkt....
En voor de gast hierboven: en als jij nou es ophoudt met replien op een post terwijl je nix zinnigs over t onderwerp te melden hebt, dan zou t hier ook een stuk beter worden op t forum
Thnx anyway Robin, mzzlsss |
|
|
| robin |
vond t zelf ook wel geinig, heb (later) wel nog ff gekeken of t werkte, nope tis echt bagger.. dr staat vast wel ergens iets werkents tussen daar, heb ooit wel zoiets gehad, ook daar vandaan.. nooit gebruikt eigenlijk.. was toen eens met website bezig ofzo..
nouja suc6 dr mee.. graag gedaan
robin |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
En voor de gast hierboven: en als jij nou es ophoudt met replien op een post terwijl je nix zinnigs over t onderwerp te melden hebt, dan zou t hier ook een stuk beter worden op t forum
|
Gedraag jij je nou maar eerst volwassen.. Want zo'n reactie is niet heel erg vreemd. |
|
|
| Optimus |
kut, hij is terug:nervous:
/ignore TranceZoner |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
En voor de gast hierboven: en als jij nou es ophoudt met replien op een post terwijl je nix zinnigs over t onderwerp te melden hebt, dan zou t hier ook een stuk beter worden op t forum |
Es ophoudt met? Geef mij maar eens 3 posts van mij van het afgelopen jaar waar ik niet iets zinnigs zeg over het onderwerp van de desbetreffende thread? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
back on topic of slot!
Heel simpel ;) |
|
|
| raoel |
SLOT !!!!
:toothless |
|
|
| Optimus |
| ik stem ook voor een slot:disbelief |
|
|
| jploveparade |
| Kuisheidsgordel :whip: |
|
|
|
|