return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
partyt 29:e mars????
View this Thread in Original format
Amnezia
ok måste bara höra lite nu...vet att det säkert finns 3,4 topics om detta men varit ute å lekt krig i djungel i två veckor så svårt å hänga me här inne....

nått nytt om partyt? typ ändring i lineupen lr så?
var kan man boka bilj till det å vilka har redan bokat..
känns som man bör boka snart om man vill komma in....

känns dummt å missa en sån här grej när d nu för engångskull går på hemmaplan å allt..

:rolleyes: :rolleyes:
dbl
jag skall dit :)

biljett kan du fixa på TICNET
P4z!
Jag ska dit :)
mindshooter
Im there! Kommmer bli en feeeeeet SWETA meetup om vi alla ses :gsmile:

Är nog bra att boka biljetter redan nu alltså!
Gaby
Jag tycker att all info & snack om festen hålls här:
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=90852

Jobbigt som fan att hålla reda på allt annars... Kan vi inte göra så med alla fester? En topic och vi håller oss där?
Endre

är det den i nacka med gielen? hur hittar man biljetter då?
Endre

det står ju 18 årsgräns? vad är det för skit
Gaby
Det är i Jönköping det är 16 ;)

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=93178
mindshooter
Gaby har alldeles rätt :)

Denna tråd stängs och all vidare posting om denna fest skall göras

HÄR

Peace out
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement