return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
שירות של החברות הסלולריות (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
טלי זה בגלל שיש לה בעיה בטלפון אז
לאורנג' יש קליטה בהרבה הרבה יותר טובה פשוט מאוד כי יש להם יותר אנטנות
ותשתית יותר מתקדמת וזה גם סלקום אומרים ...
אורנג' התחילו מאחור יותר בארץ ומהתחלה התשתית שלהם הייתי טובה יותר ...

בלי קשר אורנג' בסט !
אני משלם 58 אגורות לכל חבר'ה לא משנה איזה כולל בזק ...
עסקה פצצה !




קיבלתי לפני חודש הודעה שיש לי חבילה בדואר ואני ככה הולך
להוציא אותה ורואה קופסה מאורנג' ! המשוגעים שלחו
לי אפודת-פליז , כפפות פליז וכובע !
בחינם !
אלוהים יודע למה !
עם פתק שהם רוצים לעשות לי רק טוב
:)

יש המשך - לפני שבוע אותו סיפור קיבלתי פתק הלכתי לדואר
וחיכה לי שם מעיל פליז פצצה מאורנג' ! הם תותחים !

לגבי הבטרייה - גם לי זה עושה פול בעיות אינעל ראבאק ...
:(
NyKoN
ארמ
לי היה פלאפון
המכשירים שלהם מסריחים אש
אבל השירות מצוין- אולי זה היה בגלל שאני לקוח זהב אבל עדיין שירות מצוין
הם היחידים שקולטים בכל מקום בארץ- כולל השטחים

עכשיו יש לי גם אורנג' ואת הפלאפון אני שומר למקרה ש...
אורנג' אחלה בכלה בשירות (שוב אולי זה בגלל שאני לקוח זהב) וגם אני כמו כמעט כולם מקומבן אבל ב2 חברות
יש לי גם אורנג' חינם וגם פלאפון
הקטע זה שמאורנג' אני יכול לקבל איזה מכשיר שאני רוצה
והכרטיס שלי גם פתוח לחו"ל
:D
Q-PiXeL
כל המקומבנים למיניהם, כמה אתם מדברים בחודש?


לי יש סלקום
השירות בסדר
אבל עד כמה שאורנג' מעצבנים אותי (בגלל כל הפרסומות) באמת נדמה לי שהם יותר טובים
סלקום כאלו חפיפניקים

גם במקום ה622 שיש לי הם היו צריכים לשווק את ה624 כמו באורנג
כי זה אותה הסידרה ההבדל העיקרי הוא הפומית שיש ב622 אבל ב624 יש אופציות קטנות ושימושיות...
NyKoN
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
כל המקומבנים למיניהם, כמה אתם מדברים בחודש?



פףףףףףף
אני לא עושה שיחות מהבית
הכל מהפלאפון
יש לי חשבון של בסביבות 300 שקל בחצי חודש
DjChook
חחח אשכרא כולפם מקומבנים
אני מקסימום 200 שקל

ומורן, אני לא מבין

הם לא היו אמורים לבטל לך את הפלא בכלל ?
Shahar
quote:
Originally posted by NyKoN
פףףףףףף
אני לא עושה שיחות מהבית
הכל מהפלאפון
יש לי חשבון של בסביבות 300 שקל בחצי חודש


איך 300!?
שעשיתי גם וגם יצא לי 550..
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
חחח אשכרא כולפם מקומבנים
אני מקסימום 200 שקל

ומורן, אני לא מבין

הם לא היו אמורים לבטל לך את הפלא בכלל ?

כן אחי אבל סידרתי את זה
זה היה מזמן :)
הלוויתי כסף מכל בן אדם אפשרי
והקרן פה שהקמתי בפורום תרמה לעניין ...
תודה לכל התורמים !
אוהב אותכם עד כלות נשמתי,ליבי ואפי ...
NyKoN
quote:
Originally posted by Shahar
איך 300!?
שעשיתי גם וגם יצא לי 550..


לא יודע
ככה יוצא
וזה עוד בלי האינטרנט וההודעות- שזה בכלל הרבה יותר כסף
clubber@work
אני בפלאפון מאז שהם בארץ ואני לקוח זהב אז יש לי אחלה תנאים
ואחלה שירות - אני יודע שלעומת סלקום פלאפון הייתה הרבה יותר טובה בשירות - אני הייתי מביא את הפלאפון מפורק לחתיכות לפחות פעמיים בשבוע ותיקנו לי בלי להגיד מילה
גם עשיתי פול שידרוגים חינם וכאלה
לעומת חבר שלי שבסלקום שעשו לו בלאגנים כשהוא בא לתקן הרבה
ולשידרוגים צריך לחכות פול זמן
בקשר לקליטה - תמיד יש לי קליטה
ואני גר באמצע שום מקום!
שאורנג בקושי קולטים
מה שכן באורנג שומעים מעולה
ועכשיו שפלאפון הביאו מכשירים נורמלים אז אני בכלל שמח
יש לי את המוטורולה 7200 הציבעוני והוא פלאפון ליגה
יש לי אחלה תעריפים
20 אג' בלילה 25 ביום
תוספת של 15 אג' לכל חברה אחרת
יענו מקסימום 40 אג'
אחזקה - 20 שקל
קיצר אני בפלאפון ואני מרוצה!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
קנה אחת חדשה
יש משומשות ב 30 ש"ח ככה...

גם לי בכל פלאפון שהיה לי [ 2 ]
החלפתי כל שני ומחישי בטריה
כי הם פשוט לא סובלות אותי
הם נדפקות, נגמרות מהר
וכל פעם "זזות ממקומן"
:)


לא חסר כסף אה...
טוב נו אמרת אתה עושה מסיבת בריכה...
אללה מוש יש לך מתחרה :D

שחר פשוט תשים נייר מתחת לבטריה והיא לא תזוז
וככה הפלאפון לא יכבה
זה הכל

ומורן...
זה בגלל שאתה לא משלם להם את החשבונות...
אז החליטו להמריץ אותך להשאר איתם לפני שמנתקים אותך :D

KrazyDJs
לא מתלונן על הכסף...
שאני צריך, תמיד יש ממי לקחת :) [אבאמא ]

ובנוגע לכמה אני מבזבז...
בינתיים אני תקוע בטוקמן, אבל לא אכפת לי..
אני מסיים בערך 100 בחודש..
מעדיף לדבר מהבית..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
ובנוגע לכמה אני מבזבז...
בינתיים אני תקוע בטוקמן, אבל לא אכפת לי..
אני מסיים בערך 100 בחודש..
מעדיף לדבר מהבית..


יופי זה ממש גאוני
זה לא אומר שאתה מבזבז פחות מ 100 בחודש
כי השיחות שאתה עושה מהבית עדיין עולות את אותו כסף אם לא יותר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement