| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
no more asot !!!:( :nervous: :(
השאלה אם זה נכון? ...אומרים עוד מעט ארמין מתחיל
מסע הופעות בערך כמו שטיאסטו עשה שנה אחרונה...
|
באסה על הקטע שאין אסוט
אבל מצד שני גם ככה אני בעבודה ימי חמישי...
וחוץ מזה חלק מהמסע הופעות הזה הוא דרך ישראל גאון!!! |
|
|