return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שוב פעם חבר'ה !
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב עוד פעם נפתח סבב כמעט אחרון של ההצבעות לטראק השנה של
כל
TA
העולמי !

תצביעו !!!!

http://www.tranceaddict.com/forums/....php?forumid=71


דרך אגב מה אתם חושבים על הטראקים שהגיעו לסוף עד עכשיו ?
Rising
כן דברים נחמדים...
ממה שראיתי היו מלא קטעים שחבל שלא היו...

לדעתי
midway - mokey forest
טראק 2002...
אבל לא עבר את השלב..
אז
plastic boy - silver bath
לדעתי.
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
כן דברים נחמדים...
ממה שראיתי היו מלא קטעים שחבל שלא היו...

לדעתי
midway - mokey forest
טראק 2002...
אבל לא עבר את השלב..
אז
plastic boy - silver bath
לדעתי.


גם אני חושב שהוא אחד הכי טובים ...
ובאמת היו קטעים שהתפספסו וחבל ...
איך
PUNK
הגיע לשלב כזה אלוהים יודע ...

ויש רק שבוע הפעם להצביע !!!

לגבי הט'רדים לפי מה מסדרים את זה
הצבעה מספר 4 פשוט מסודרת חרא ...
כל הכי טובים שמה ...

01. Paul Oakenfold - Southern Sun
02. James Holden - Nothing
03. Riva - Time Is The Healer
04. Plastic Boy - Silverbath
איך אפשר לבחור ?
MoSH_MaN
Time is a healer
ואללה לא חושב שזה אחד הקטעים הטובים
הייתי בקלות מחליף אותו

wave gravy
לא עלה לחצי גמר

תראה לדעתי לפי הרשימות
James Holden - Nothing
Paul Oakenfold - Southern Sun
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Time is a healer
ואללה לא חושב שזה אחד הקטעים הטובים
הייתי בקלות מחליף אותו

wave gravy
לא עלה לחצי גמר



סעמ'ק נכון !!!
אני מאמין שזה בגלל אנשים כמו עודד ורועי שבחיים
לא שמעו אותו ולא מכירים אותו אז הם לא חשבו לבחור
בו בכלל ...
עצבים !
Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
גם אני חושב שהוא אחד הכי טובים ...
ובאמת היו קטעים שהתפספסו וחבל ...
איך
PUNK
הגיע לשלב כזה אלוהים יודע ...

ויש רק שבוע הפעם להצביע !!!

לגבי הט'רדים לפי מה מסדרים את זה
הצבעה מספר 4 פשוט מסודרת חרא ...
כל הכי טובים שמה ...

01. Paul Oakenfold - Southern Sun
02. James Holden - Nothing
03. Riva - Time Is The Healer
04. Plastic Boy - Silverbath
איך אפשר לבחור ?


ראסמי..
אתה בטוח ש-
jayd
זה
trigax?

למה זה לא הגיוני
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
ראסמי..
אתה בטוח ש-
jayd
זה
trigax?

למה זה לא הגיוני

התבלבלת אחי
JAYD
זה לא טריגקס

טריגקס זה
JdDark ...

http://www.tranceaddict.com/forums/member.php?action=getinfo&userid=573

זה הפרופיל שלו אם אתה מעוניין ...
הוא עדיין פעיל פה ושם ...
Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
התבלבלת אחי
JAYD
זה לא טריגקס

טריגקס זה
JdDark ...

http://www.tranceaddict.com/forums/...info&userid=573

זה הפרופיל שלו אם אתה מעוניין ...
הוא עדיין פעיל פה ושם ...


תודה אחי..
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike


לגבי הט'רדים לפי מה מסדרים את זה
הצבעה מספר 4 פשוט מסודרת חרא ...
כל הכי טובים שמה ...



תראה!

זה כמו כל אליפות עולם
למשל כדורגל
אז מגיע בשלב מוקדם מידי שתי הכי טובות


ככה זה!
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תראה!

זה כמו כל אליפות עולם
למשל כדורגל
אז מגיע בשלב מוקדם מידי שתי הכי טובות


ככה זה!


סעמקום זה לא אמין כל כך ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement