|
favvolåtar me Airbase? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TrancE_GyLLe |
nån som kan lägga upp remixen på eskobar låten...
finns inte EMC nångång.. blir tokig om jag inte kan ladda hem den.. å på MP3.com så går d bara att lyssna på den inte ladda hem den :(
HJÄÄÄÄlp MEJ *snälla* |
|
|
| [nils] |
hehe, såg Airbase på film för första gången (tack Glorie för länken liquidsunset.org), de va TC Gathering 2002 (mycket bra klippt Steve, du tog russinen ur kakan verkar det som :) ). iaf, här är... listan:
Airbase - Pole Position
Scarab - Vagabond
Gouryella - Ligay [Airbase remix]
Eskobar feat. Heather Nova - Someone New [Airbase remix]
Solar Stone - Solarcoaster [Airbase remake]
:) :) |
|
|
| Mystoz |
| Airbase - Runaway är helt ok |
|
|
| MiB |
Airbase vs Inzite - Unity Of Earth 2002
en av dom bästa trance låtarna jag har hört måste jag nästan säga..
breaket e gudomligt, häftigt med ljudet som låter som ett dragspelsljud från en gammal keyboard =)))
sen Airbase - Runaway 2003 e bra som bara den oxå.. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by [nils]
hehe, såg Airbase på film för första gången (tack Glorie för länken liquidsunset.org), de va TC Gathering 2002 |
Mycket trevlig snubbe faktiskt :) grym på att mixa oxå..lirade skön musik! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Airbase går ju under aka. Ozone också.... underdet namnet gjorde han en låt som han inte alls är nöjd med själv men släpptes på det bolaget ändå... Jonize heter den.... önskar att Airbase då kunde göra den som han ville å släppa den igen.... gillar den som fan.... Men annars tycker jag hans remix på Above & Beyond - Far From In Love är klart skön... även Gouryella - Ligaya, Airbase remixen....
Annars är Jezper en trevlig prick.. var kul att surra med han, hade ju bra lust att ta hans små goa små vinylisar med Marco V eller vilken det var nu med otroligt snygga covers....
Keep up the good work Jezper... :gsmile: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tog hem Airbase - Runaway för ett par dagar sen... fan bra den e !
Airbase - Theme from the rock är ju inte dålig den heller:gsmile: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Hmmm har för ett par timamr sen fått hem en ännu osläpt låt från Airbase... finns inte nåt namn på den än men den e gryyymt bra ... fan va han kan den där Jesper... |
|
|
| Vizay |
far from in love remixen e klart en av dom bästa skapelserna han gjort...builden på synthen vid 3:30 e helt jävla sjuk.....ramlar typ av stolen varje gång jag hör den :D
Airbase har ju inte bara gått under Ozone utan även scarab å Moon *påpeka* :) (kan ju va fler som jag inte känner till också :)) |
|
|
| Airbase |
Man får tacka för snälla ord, jag gör mitt bästa :)
Framtiden lovar gott! Har precis gjort klart en remix åt Platipus för låten Neon av Moogwai, snart ska jag göra en remix åt Ministry Of Sound, någon gammal happy hardcore-låt som skall göras till hit, sen också en remix åt Lost Witness.
Sen ska även Theme From The Rock släppas, troligtvis som Ozone - Rock. Grymma remixer utlovas.
Ozone - Ionize släpps om ett par dagar och Jezper Söderlund - Angel har precis pressats färdigt, så den är ute om ett par veckor!
Om nu någon undrade :)
SteveTranz4ever: Vilken låt var det du fick ner? Jag är lite nyfiken :)
// Jeppe |
|
|
| Vizay |
hmm kom å tänka på en sak...va tycker du själv om att dina låtar delas till höger å vänster...en del börjar ju släppas nu så..skulle va kul å höra din åsikt om de iaf :)
[edit]
[/hidden]finns de ingen bättre kvalitet på din urban train remix som egentligen inte fick släppas? [/hidden] ;)
[edit2]
airbase ere fortfarande fritt fram å remixa unity of earth? den va ju fri å remixa förut men de e inget som ändrats eller hur? :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Airbase
Man får tacka för snälla ord, jag gör mitt bästa :)
Framtiden lovar gott! Har precis gjort klart en remix åt Platipus för låten Neon av Moogwai, snart ska jag göra en remix åt Ministry Of Sound, någon gammal happy hardcore-låt som skall göras till hit, sen också en remix åt Lost Witness och en åt DJ Precision (Viframa).
Sen ska även Theme From The Rock släppas, troligtvis som Ozone - Rock. Grymma remixer utlovas.
Ozone - Ionize släpps om ett par dagar och Jezper Söderlund - Angel har precis pressats färdigt, så den är ute om ett par veckor!
Om nu någon undrade :)
SteveTranz4ever: Vilken låt var det du fick ner? Jag är lite nyfiken :)
// Jeppe | Men Jeppe ... de e ju min guldklimp, den släpper jag inte ifrån mig... ärligt talat så vet jag inte vad den heter men fan så bra den e... expert utlåtande från mig där ;) |
|
|
|
|