return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Binnenkort op Veronica; God is a DJ (pg. 2)
View this Thread in Original format
Raymond
quote:
Originally posted by moogwai
En RIVA hoort hier geloof ik ook bij

*ping*pong* 'U gaat door voor de magnetron!!'

Jah, deze jongens zitten ook achter het RIVA project.......
robin
vorige keer gemist, komt morgen weer (toch) is t een beetje boeiend??
tango
oh, nu deze thread toch weer hoog staat, a.s. zondag dj jean bij 'nieuw geld'. dat gaat dus over ondernemers in de nieuwe economie die miljonair zijn geworden. Zit er dus dik in dat jantje effe gaat patsen met zn maserati ;)

grtz,
TNG
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by tango
oh, nu deze thread toch weer hoog staat, a.s. zondag dj jean bij 'nieuw geld'. dat gaat dus over ondernemers in de nieuwe economie die miljonair zijn geworden. Zit er dus dik in dat jantje effe gaat patsen met zn maserati ;)

grtz,
TNG

Dat doet ie in elk interview ja. En ook opscheppen over al zn veroveringen, meisjes van 20 enzo.

EN ZET DIE ZONNEBRIL EENS AF!!:whip: :whip:
eieregooie
quote:
Originally posted by tango

grtz,
TNG

De laatste keer dat ik een interview met em zag had 'ie ut nog over z'n Impreza...

Maarre... insider information: Jan heeft een jaar in een Yaris gereden omdat z'n rijbewijs in beslag was genomen :haha: :stongue:
robin
ow dus je mag zonder rijbewijs WEL in een yaris rijden?
eieregooie
quote:
Originally posted by robin
ow dus je mag zonder rijbewijs WEL in een yaris rijden?

Ja tuurlijk! :toothless

Nee, een Yaris valt gewoon wat minder op dan een Maserati... En volgens mij kan je met een Yaris nauwelijks te hard rijden :p
robin
ghehe die van mij gaat net 140 (GT3 :D:toothless:D(ps2) ).. heuveltje af dan :D:D
Biohazard
Wat vinden jullie trouwens van MTV Dance, ik heb 1 aflevering gezien en het was vet

Ze hadden een interview met Lucien Foort. Lucien liet blijken dat hij een cool maar vooral intelligent persoon is, die veel interesante dingen te vertellen had. Verder hadden ze een Twix talent Special met DJ Joop, en een special over Creamfields in Ierland gepresenteerd door de engelse techno held Mr C. Echt een top programma
SnuggLe
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Dat doet ie in elk interview ja. En ook opscheppen over al zn veroveringen, meisjes van 20 enzo.

EN ZET DIE ZONNEBRIL EENS AF!!:whip: :whip:

20? 20?
15 zul je bedoelen!!!!!!!!

quote:
Originally posted by Biohazard
Wat vinden jullie trouwens van MTV Dance, ik heb 1 aflevering gezien en het was vet

Ze hadden een interview met Lucien Foort. Lucien liet blijken dat hij een cool maar vooral intelligent persoon is, die veel interesante dingen te vertellen had. Verder hadden ze een Twix talent Special met DJ Joop, en een special over Creamfields in Ierland gepresenteerd door de engelse techno held Mr C. Echt een top programma

Top programma. Heb het niet helemaal gezien ivm studio sport.
Maar ga het zeker vaker kijken!
Wordt het nog een keer herhaald??

SnuggLe

TranceFool
quote:
Originally posted by Biohazard

Ik heb het ook gezien, was idd super!! :)

Ennuh Snuggle....ik weet niet of het nog een keer wordt herhaald maar ik het al 2x gezien. Het is dus iig al 1x herhaald, zal denkik vast nog wel een keer voorbij komen. Doen ze vaak bij mtv :)
magrec
Hmm ja eigenlijk zou dj quintin vorige week zaterdag erop komen maar toen herhaalden ze het programma van die zaterdag daarvoor.

Lucien is erg slim. Hij heeft vanaf zijn 9e ofzo al een klassieke muziek opleiding genoten. Simpel keukentje had ie ook haha .
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement