|
דיסני (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ראיתי לילו וסטיץ'
לא כזה נורא
אבל לא כזה טוב
מלך האריות בלי ספק שולט בסצנת הסרטים המצוירים
ושרק ומפלצות בע"מ הכי קורעים מצחוק בעולם
קיצר
הם אמורים להוציא איזה שובר קופות כל קיץ
אני מקווה שבקיץ יוציאו משהו טוב |
שיוציאו את שרק 2
אם עוד לא יצא :)
יהיה סבבה...
אפילו שכבר חשבתי שאתם קצת גדולים לראות \ לדבר על סרטים של דיסני
אבל כנראה טעיתי....
ואתם גם צודקים, היו להם כמה סרטים יפים שעכשיו כבר נוסטלגיות...
הכי קורע זה באמת כמעט פה אחד כאן - שרק |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אפילו שכבר חשבתי שאתם קצת גדולים לראות \ לדבר על סרטים של דיסני
אבל כנראה טעיתי....
הכי קורע זה באמת כמעט פה אחד כאן - שרק |
איזזה גדולים, אין דבר כזה גדולים לסרטים מצוירים:)
זה הדבר הכי חמוד הכי תמים והכי מבדר שאפשר לראות כשעצוב לך.. או שלא...
:D
החמור, החמור עושה את כל הסרט...חחחח:D |
|
|
| Hell_Copter |
שרק סרט מלך!!!!!!
יש גם קריוקי בנוסף לפספוסים
זה גאוני פשוט!!!
חבר שלי משתמש בדימויים ועושה לי ההיא דומה למפלצת משרק...
פעם אחת הוא קלע בול... ההיא הייתה קופי!!!!!
אין על פאוור פאף... :clown: |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אין על פאוור פאף... :clown: |
פאוור פאף לשלטון
בכלל
סרטים מצוירים זה הדבר- אבל אין על המעבדה של דקסטר
וטום וג'רי |
|
|
| Sniper |
ח'ברה לילו וסטיץ' זה היה עבודה בעיניים בתור אחד שעבד בקולנוע והייתי רואה תסרטים לפני ההקרנת בכורה רק בהקרנת נסיון אז ראיתי כמעט כל סרט שהיה באחד עשרה חודשים האחרונים לפני חמישה חודשים
אין שום פרודיה על סרטים סתם פירסומת
הסרט עצמו חביב כזה אבל הקטע של הדרך שעשו אותו מסריח עשו את זה כמו הסרטים של פעם בלי אנימציות כזה ציורים רגילים
מפלצות בע"מ ללא ספק סרטט הכי חמוש שישששששששששששששששש
אני מת עליו!!!!! במיוחד על הילדה הקטנה איזה חמודה היא היתההה
שרק גם סרט קורע אחושילנג!!!! מצחיק פחד
הקטע של ההתחלה שהוא מפליץ בביצה וכל הדגים כזה יוצאים פיתאום קרע אותי מצחוק כמעט כל דקה בסרט הזה מצחיקה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
שרק גם סרט קורע אחושילנג!!!! מצחיק פחד
הקטע של ההתחלה שהוא מפליץ בביצה וכל הדגים כזה יוצאים פיתאום קרע אותי מצחוק כמעט כל דקה בסרט הזה מצחיקה |
:(
אני חייב לראות מתישהוא ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
:(
אני חייב לראות מתישהוא ... |
בוא אליי
זה גם אחד מהסרטים שלקחתי למוש ;)
אבל זריז למה אני צריך להחזיר לו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בוא אליי
זה גם אחד מהסרטים שלקחתי למוש ;)
אבל זריז למה אני צריך להחזיר לו |
אתה רציני אחי ???
יש לך עם תרגום בדיוידי ?!? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אתה רציני אחי ???
יש לך עם תרגום בדיוידי ?!? |
זה על המחשב...
ואני יכול להוריד תרגום בשניה...
i know your english is sux :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| AnthemFreak |
חחח.. איזה תרד מצחיק..
טוב בקיצור לדעתי אתה צודק.. דיסני ירדו לאחרונה..
ראיתי ראסמי כמעט את כל הקלאסיקות..
מה שלא ראיתי ונראה לי סרט חובה.. זה נסיך מצרים!!!
משהו ראה?? אמרו לי סרט סופני
ורק שתדעו. אנשים מדברים פה על שרק... שרק זה לא של דיסני
זה של
Dreamworks
נראה לי ככה קוראים לחברה..
רק לידע כללי:) |
|
|
| Sniper |
לא ראיתי את נסיך מצריים
ואני יודע ששרק זה של דרימוורקס
מה שאני שקראתי איפה שהוא
בקרוב יצא גם
ספר הג'ונגל 2
חהחה
שוב פעם הם חוזרים על עצמם |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה על המחשב...
ואני יכול להוריד תרגום בשניה...
i know your english is sux :stongue: :stongue: :stongue: |
שנייה מוש לא הביא לך את זה בדיסקים ?
למה זה על המחשב ?
יש לך דיסק להביא לי שאני יכניס לדיוידי זה יראה את זה
נורמלי עם תרגום ?
ואתה עוד צריך להביא לי את סיימון ! |
|
|
|
|