|
כנסו ואולי תלמדו להעריך את החיים שלכם...
|
View this Thread in Original format
| nargila-man |
אנשים תקראו את הדבר הכי עצוב שקראתי בחיים שלי...
וזה די ארוך אבל תקדישו 10 דקות ותקראו...
לחץ כאן |
|
|
| DjChook |
ואלה התחלתי לקרוא
וזה ארוך מדייי
וגם וואלה אין לי כח להיות עצוב ביום שישי :)
בהזדמנות נקרא את זה
תודה על הלינק |
|
|
| KrazyDJs |
נרגילה מן - יש מצב שקוראים לך אוהד ? או שאתה מפורום בשם SignUp ?
ד"א
אתמול קראתי את זה, אפילו היו לי דמעות בעיניים
זה סיפור עצוב, באמת צריך ללמוד להעריך תחיים. |
|
|
| nargila-man |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
נרגילה מן - יש מצב שקוראים לך אוהד ? או שאתה מפורום בשם SignUp ?
ד"א
אתמול קראתי את זה, אפילו היו לי דמעות בעיניים
זה סיפור עצוב, באמת צריך ללמוד להעריך תחיים. |
אחי פעם אחרונה שבדקתי קראו לי איתי אז אני לא מי שאתה מחפש..
ואני גם לא מהפורום הזה שאמרת אני לא מכיר אותו.... |
|
|
| KrazyDJs |
לא משנה...סליחה בכל מקרה...
חשבתי שאתה מישוה אחר... |
|
|
| Tarantula |
| חבל באמת שאנשים מתחילים להעריך את החיים שלהם רק אחרי שהם קרובים למוות.... |
|
|
| Shahar |
קראתי את זה אתמול ורציתי לפרסם את זה פה אבל אל פרסמתי
ויש לזה עוד 3-4 אתרים לפחות עם הסיפור הזה ממש..
עצוב... |
|
|
| clubber@work |
אני לא יודע אם הסיפור אמיתי או לא
אבל בדיוק בגלל דברים כאלה - - או תאונת דרכים או משהו
כזה (חס וחלילה)
אני מאמין שצריך לנצל כל רגע בחיים ולעשות ולהתנסות בכמה שיותר דברים בחיים
לחיות את הרגע - למצוא משהו שתהנה ממנו ושתעשה אותו
תרגיש נפלא (כמו צניחה חופשית )
ולרגיש באמת שאתה חי
אפילו בלי מחלה או תאונה או מוות מוקדם עדיין החיים שלנו די קצרים
ולכן צריך להיות ספונטנים ולא לפחד לעשות את הצעד ולמצות כל דבר עד הסוף |
|
|
| luckystrike |
ממש יפה ...
מעניין אם זה אמיתי
ומה זה הפורום הזה ?!?
רמת עמידר ?!?!
בכל מקרה - מרגש משהוא ... |
|
|
| TinkerbeL |
זה כל כך עצוב!
אבל הוא צודק בכל מה שהוא כותב....... |
|
|
| Hell_Copter |
סיפור חזק בהחלט...
על זה אין ויכוח.. |
|
|
| NyKoN |
איזה עיתוי
ביום שישי הזה יש לחבר הכי טוב שלי ז"ל אזכרה
הוא מת מסרטן לפני 3 שנים
זה נורא |
|
|
|
|