return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
כנסו ואולי תלמדו להעריך את החיים שלכם...
View this Thread in Original format
nargila-man
אנשים תקראו את הדבר הכי עצוב שקראתי בחיים שלי...

וזה די ארוך אבל תקדישו 10 דקות ותקראו...


לחץ כאן
DjChook
ואלה התחלתי לקרוא
וזה ארוך מדייי
וגם וואלה אין לי כח להיות עצוב ביום שישי :)

בהזדמנות נקרא את זה

תודה על הלינק
KrazyDJs
נרגילה מן - יש מצב שקוראים לך אוהד ? או שאתה מפורום בשם SignUp ?


ד"א
אתמול קראתי את זה, אפילו היו לי דמעות בעיניים
זה סיפור עצוב, באמת צריך ללמוד להעריך תחיים.
nargila-man
quote:
Originally posted by KrazyDJs
נרגילה מן - יש מצב שקוראים לך אוהד ? או שאתה מפורום בשם SignUp ?


ד"א
אתמול קראתי את זה, אפילו היו לי דמעות בעיניים
זה סיפור עצוב, באמת צריך ללמוד להעריך תחיים.


אחי פעם אחרונה שבדקתי קראו לי איתי אז אני לא מי שאתה מחפש..

ואני גם לא מהפורום הזה שאמרת אני לא מכיר אותו....
KrazyDJs
לא משנה...סליחה בכל מקרה...

חשבתי שאתה מישוה אחר...
Tarantula
חבל באמת שאנשים מתחילים להעריך את החיים שלהם רק אחרי שהם קרובים למוות....
Shahar
קראתי את זה אתמול ורציתי לפרסם את זה פה אבל אל פרסמתי
ויש לזה עוד 3-4 אתרים לפחות עם הסיפור הזה ממש..

עצוב...
clubber@work
אני לא יודע אם הסיפור אמיתי או לא
אבל בדיוק בגלל דברים כאלה - - או תאונת דרכים או משהו
כזה (חס וחלילה)
אני מאמין שצריך לנצל כל רגע בחיים ולעשות ולהתנסות בכמה שיותר דברים בחיים
לחיות את הרגע - למצוא משהו שתהנה ממנו ושתעשה אותו
תרגיש נפלא (כמו צניחה חופשית )
ולרגיש באמת שאתה חי
אפילו בלי מחלה או תאונה או מוות מוקדם עדיין החיים שלנו די קצרים
ולכן צריך להיות ספונטנים ולא לפחד לעשות את הצעד ולמצות כל דבר עד הסוף
luckystrike
ממש יפה ...
מעניין אם זה אמיתי
ומה זה הפורום הזה ?!?
רמת עמידר ?!?!


בכל מקרה - מרגש משהוא ...
TinkerbeL
זה כל כך עצוב!

אבל הוא צודק בכל מה שהוא כותב.......

Hell_Copter
סיפור חזק בהחלט...
על זה אין ויכוח..
NyKoN
איזה עיתוי
ביום שישי הזה יש לחבר הכי טוב שלי ז"ל אזכרה
הוא מת מסרטן לפני 3 שנים

זה נורא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement