|
Gil Schwartz - Hope (Original Mix) - טיוטא ראשונה, שנייה ושלישית
|
View this Thread in Original format
| ADiSH |
עוד לא שמעתי את הכול..
ההתחלה טובה, הבס לא |
|
|
| Gil Shwarts |
אתה יכול להיות אולי יותר ספציפי?
מה לא טוב בו? |
|
|
| Shahar |
טראק בן זונה גיל
כמו כל השאר!!
תמשיך ככה |
|
|
| ADiSH |
פשוט לא נשמע טוב
הוא לא מתאים |
|
|
| Gil Shwarts |
טוב... תודה
אני ימתין לעוד כמה תגובות כדי לראות אם באמת יש בעיה עם זה.. |
|
|
| Shahar |
אני מקווה שפרסמת את זה בפורום יוצרים
אם לא - רוץ לשם כי יאהבו |
|
|
| Gil Shwarts |
| שמתי גם שם :) |
|
|
| KrazyDJs |
טראק חייה גיל....
אהבתי
באמת הקטע בסוף, לא ממש מתאים לאפליפטינג
אבל בכל מקרה, יצא נחמד...
קבל כ"כ |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
טראק חייה גיל....
אהבתי
באמת הקטע בסוף, לא ממש מתאים לאפליפטינג
אבל בכל מקרה, יצא נחמד...
קבל כ"כ |
ח"ח בפעם השנייה כבר
לא כ"כ ...
ח"ח - חיזוק חיובי ...
או באזרחות אפשר גם חיבוק חיובי
:) |
|
|
| KrazyDJs |
כ"כ = כל הכבוד
רואה, גם מהצעירםי אפשר ללמוד משוה חדש |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
כ"כ = כל הכבוד
רואה, גם מהצעירםי אפשר ללמוד משוה חדש |
חחחחחחחח
אין בעיה להמציא ביטויים זה גם בסדר ...
כמו רועי שאמור לקחת אותי היום לס"ד ... |
|
|
|
|