return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Gil Schwartz - Hope (Original Mix) - טיוטא ראשונה, שנייה ושלישית
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
שלום חברים,
אחרי 6 חודשים של עבודה עם הפסקות על הקטע הזה הגעתי לשלב של הטיוטות
וכאן אתם נכנסים לתמונה בעצות שלכם ובטיפים שלכם אליי על איך לשפר את הקטע ולהפול אותו ליותר מקצועי (למרות שאני חושב שהוא מספיק מקצועי)

הסיום שלו קצת מפתיע בהתחשב בעובדה שבסגנון הזה של הטראנס (אפליפטינג), אף אחד לא סיים ככה קטע...

Gil_Schwartz_-_Hope-Original_Mix-First_Draft.mp3


אוקיי הנה עוד 2 גירסאות
מה יותר טוב ובמה שיותר טוב, האם יש שיפורים/תיקונים לבצע?

Gil_Schwartz_-_Hope-Original_Mix-Second_Draft.mp3


Gil_Schwartz_-_Hope-Original_Mix-Third_Draft.mp3



תודה
ADiSH
עוד לא שמעתי את הכול..
ההתחלה טובה, הבס לא
Gil Shwarts
אתה יכול להיות אולי יותר ספציפי?
מה לא טוב בו?
Shahar
טראק בן זונה גיל
כמו כל השאר!!
תמשיך ככה
ADiSH
פשוט לא נשמע טוב
הוא לא מתאים
Gil Shwarts
טוב... תודה
אני ימתין לעוד כמה תגובות כדי לראות אם באמת יש בעיה עם זה..
Shahar
אני מקווה שפרסמת את זה בפורום יוצרים
אם לא - רוץ לשם כי יאהבו
Gil Shwarts
שמתי גם שם :)
KrazyDJs
טראק חייה גיל....
אהבתי

באמת הקטע בסוף, לא ממש מתאים לאפליפטינג
אבל בכל מקרה, יצא נחמד...

קבל כ"כ
luckystrike
quote:
Originally posted by KrazyDJs
טראק חייה גיל....
אהבתי

באמת הקטע בסוף, לא ממש מתאים לאפליפטינג
אבל בכל מקרה, יצא נחמד...

קבל כ"כ

ח"ח בפעם השנייה כבר
לא כ"כ ...

ח"ח - חיזוק חיובי ...
או באזרחות אפשר גם חיבוק חיובי
:)

KrazyDJs
כ"כ = כל הכבוד

רואה, גם מהצעירםי אפשר ללמוד משוה חדש
luckystrike
quote:
Originally posted by KrazyDJs
כ"כ = כל הכבוד

רואה, גם מהצעירםי אפשר ללמוד משוה חדש

חחחחחחחח
אין בעיה להמציא ביטויים זה גם בסדר ...

כמו רועי שאמור לקחת אותי היום לס"ד ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement