|
בקשר לתמונות
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
טוב זה בקשר למה שחן אמר - רוב התמונות שהועלו פה
לסטיקי שכל אחד שם בו פוסט אחד כבר לא רואים אותם ...
למישהוא יש מקום אמין ונורמלי שאפשר לפתוח חשבון נורמלי
ולהעלות לשם תמונות שיחזיקו מעמד ?
כי דיי הרבה העלו לשם תמונה ולא רואים כמעט אף אחת מהם ... |
|
|
| Rising |
http:\\planet.nana.co.il
פשוט ליצור שם משתמש חדש ומעלים בקלות...חבל שרק 5 מגה.
גם "וואלה" בסדר רק הכתובות ארוכות מעפנות כאלה...וקשה לאתר לעמוד בעומס
bandwith.
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Rising
http:\\planet.nana.co.il
פשוט ליצור שם משתמש חדש ומעלים בקלות...חבל שרק 5 מגה.
גם "וואלה" בסדר רק הכתובות ארוכות מעפנות כאלה...וקשה לאתר לעמוד בעומס
bandwith.
:) |
ואללה תודה אחי
:)
אני יפתח בערב ...
סוף סוף מקום אמין ...
והוא תומך בלינקים אגב ?אני מתכוון - לשמה העלת את החתימה שלך ? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואללה תודה אחי
:)
אני יפתח בערב ...
סוף סוף מקום אמין ...
והוא תומך בלינקים אגב ?אני מתכוון - לשמה העלת את החתימה שלך ? |
כן אחי ואני גם מאכסן לאחרים שפה ומחוץ בפורומים אחרים...עד עכשיו לא עושה בעיות |
|
|
| KrazyDJs |
www.tripod.co.uk
50 mega
אם אתם רוצים, אני יפתח תחשבון...
מקבלים לינקים...לא עושים בעיות |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
www.tripod.co.uk
50 mega
אם אתם רוצים, אני יפתח תחשבון...
מקבלים לינקים...לא עושים בעיות |
מה ???!?
50 מגה ?!?!
לא נשמע הגיוני
ואין להם בעיית
bandwith ??? |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מה ???!?
50 מגה ?!?!
לא נשמע הגיוני
ואין להם בעיית
bandwith ??? |
לא אמורה להיות
היה לי שם אתר פעם ולא היו שום בעיות |
|
|
| KrazyDJs |
אתה לא מאמין לי...
כנס לאתר
יש גם אתרםי עם 500 מגה...
בחינם
זה כלום
לא נראה לי שתהיה בעיית
bandwith
בכל מקרה, חצי מהאנשימים ששמו תמונה, כבר לא כאן אני חושב |
|
|
| Rising |
לא לא ...זה הכל חרא בדוק...
אני חי באתרים האלה מספיק זמן...הם פשוט בשלב מסוים לא מספקים את הסחורה..
50 מגה זה הגיוני אבל זה לא עומד בעומס ..ולא כל האתרים מאפשרים לינקים מחוץ לאתר עצמו.
זה יתן לך אבל יהיה לך איקס בחתימה אחרי זמן קצר מאוד |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב בכל מקרה, יש לי תמונות מעודכנות שלי
צילמתי את עצמי כמו ילד מסכן במראה.... חחחחחחחח אבל יצא בסדר.....
וגם יש לי את התמונה הענקית שהעליתי בהתחלה.....
בכל מקרה, רק תגידו לי לאן לשלוח |
|
|
| Q-PiXeL |
www.pbase.com
מיוחד לגלריות של תמונות...
אין להם בעית תעבורה כי אני מכיר כמה חשבונות עם מלא תמונות ברזולוציה גבוה שעובדים בלי בעיה.... |
|
|
| Hell_Copter |
הקטע הבעייתי הוא שחן העלה את כל התמונות של כולם לאתר הזה של האוהל שם שלו
וברגע שזה נפל הכל נפל
אני אומר נאשים את חן :D |
|
|
|
|