|
ff testen hoor ...
|
View this Thread in Original format
| M5 |
heb nog nooit een foto proberen te posten ...hoop dat het werkt..
 |
|
|
| M5 |
| ik denk dat ik al weet wat het is ...brinkster ligt plat , waar ik dat foto'tje heb staan... dus misschien staat ie er vanmiddag of over een paar uurtjes wel !! |
|
|
| Henkie_henk |
Nu staat ie er gewoon :)
leuk die nieuwe forum opties...
Eigenlijk wil ik nu nog wel... rood wit en blauw.. ff requesten ;)
PS. Probeer ff in paint shop pro als nummerbord M5 te maken ofzow.. of m5 ta.. das wel lachen.. |
|
|
| M5 |
ok dan !!
hij staat er !! ....wat een bak he:eek: ??
nog ff doorsparen en dan heb ik hem;) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by M5
ok dan !!
hij staat er !! ....wat een bak he:eek: ??
nog ff doorsparen en dan heb ik hem;) |
hahahah!!!
Ja jij komt er wel tijger ;)
De BMW M5 is echt een van de gruwelijkste bakken die er is.OMG!!
GREETZ!! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Nu staat ie er gewoon :)
leuk die nieuwe forum opties...
|
In ieder geval hebben we Oranje :D |
|
|
| M5 |
ik word er GEK van !! ligt die stomme KUTsite alweer plat !!
zal het maares op mijn CHELLO site proberen
zeer gaaf die kleurtjes;) |
|
|
| M5 |
nog maar 1'tje ...dis de laatste ....dan zal ik jullie niet meer lastigvallen met die M5 onzin...;)
 |
|
|
| Dj Lex |
| jaja dat is ff doorsparen idd. en die kleurtjes zijn idd ook wel leuk. |
|
|
| Akira |
| echt zo'n lekker auto is het....SUPER GEIL |
|
|
| Henkie_henk |
Ik ga denk ik liever voor de bmw z3 (2.8 roadster)
Passen ook minder mensen in .. kan ik lekker ego in me remie race ;)
En nee ik ken geen andere autos lol gewoon 1 mooi wagentje onthoude... bmw z3 2.8 roadster :D |
|
|
|
|