|
Homelands 2003 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basd |
(Bijna) op zeker dat ik meega !
Sodeknetter wat een vette line-up, ik snap niet dat mensen hiervan zeggen dat het tegenvalt.
Vooral de techno stage (arena 4) is :crazy:
Maar uiteraard mag arena 1 er ook wel zijn :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by basd
(Bijna) op zeker dat ik meega !
Sodeknetter wat een vette line-up, ik snap niet dat mensen hiervan zeggen dat het tegenvalt.
|
Inderdaad, ik bedoel namen als Chemical Brothers en Groove Armada, Sasha, Digweed, Hernan Cattaneo en Cassius zie je vrijwel noit in NL... dan lijkt het mij toch de moeite waard...
/me heeft al iets opzij gezet ervoor:) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
Inderdaad, ik bedoel namen als Chemical Brothers en Groove Armada, Sasha, Digweed, Hernan Cattaneo en Cassius zie je vrijwel noit in NL... dan lijkt het mij toch de moeite waard...
/me heeft al iets opzij gezet ervoor:) |
Ik had mijn oom gevraagd of hij zijn woning in london misschien ter beschikking wilde stellen zodat we daar mooi gratis konden overnachten maar dat vond hij niet zo'n goed idee :(
Ik denk dat ik dus nu wel met de bouma-bros mee ga dan. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik denk dat ik dus nu wel met de bouma-bros mee ga dan. |
:)
Ook leuk en gezellig natuurlijk ! Ik ben benieuwd.. |
|
|
| SnuggLe |
Tering wat een lineup. Chemical Brothers, Cassius, Sasha, Tiesto, John Digweed, Judge Jules. Godverdomme....!!! Ik denk toch wel dat ik meega. Bouma-bros, hou maar 2 plaatsen vrij voor BasD en mij :)
Btw, ik kan maybe wel gastenlijstplaatsen krijgen (via PF), dus hoe gaat het met het feit dat als ik kaarten krijg via Partyflock. Zijn die kaarten dan nog op de een of andere manier inwisselbaar? 49 pond is nl. wel errug veel.......(dit is dus een vraag aan de Boumabros) |
|
|
| Bouma-Bros |
Als je op de gastenlijst staat voor Homelands betaal je gewoon minder voor de totale reis. We zullen je daarvan nog wel een exacte berekening geven.
Je moet er wel zeker van zijn dat je op de gastenlijst komt want we bestellen maar 1 keer tickets......... |
|
|
| Miss Proximus |
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAArgh :)
PLEASE laat WOW of Nick Warren solo erbij komen :) Chemical Brothers!!!! WEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hmmm...ik wacht de GCSSS line up nog ff af en dan kom ik wel met de Eurolines bus als de Bouma bus al vol zit :p |
|
|
| Bouma-Bros |
Proxi, GCSSS gaat dit jaar waarschijnlijk helemaal niet door. Ze hebben vorig jaar 400.000 Pond verlies gemaakt...... :eyes:
We willen nog even afwachten of er nog meer namen bekend worden gemaakt voor Homelands. Uiterlijk 16 maart posten we alle info over de bustrip op dit forum of je ontvangt het via de mail. Aanmelden voor de mailinglist kan door een mailtje te sturen naar [email protected]
grtz,
Sido en Sander |
|
|
| Rinus |
| Ziet er super gekk uit maar ben niet van de partij, gaat me toch iets te veel geld kosten. Doe wel een 4elements dan. Sorry |
|
|
| Eye-Riz |
hmmmmmm :)
lijkt me erg leuk. weet niet of ik geld heb.... ff rekenen! |
|
|
| basvh |
| lekker line upje hoor, maar volgens mij nog niet helemaal compleet, want yoji zou ook komen draaien. dus is er misschien een hard house area |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Proxi, GCSSS gaat dit jaar waarschijnlijk helemaal niet door. Ze hebben vorig jaar 400.000 Pond verlies gemaakt...... :eyes:
We willen nog even afwachten of er nog meer namen bekend worden gemaakt voor Homelands. Uiterlijk 16 maart posten we alle info over de bustrip op dit forum of je ontvangt het via de mail. Aanmelden voor de mailinglist kan door een mailtje te sturen naar [email protected]
grtz,
Sido en Sander |
Wow DAMN! dat is nogal wat geld! Dan hoop ik dat ALS ik naar Homelands ga (komt me qua maand eigenlijk beter uit :D) dat er dan wel een zootje UKTA mensjes komen :) Als SSS doorgaat komen die nl niet...
Maar...als Riz gaat lijkt het me helemaal gezellie :) woei ik hoop dat t wat wordt :D |
|
|
|
|