return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Tristan - Bierplaat (dl inside)
View this Thread in Original format
Kamaya
Hey!


Paar weken geleden kreeg ik dit nr naar m'n hd gegooid:

Tristan - Bierplaat


Ik moet zeggen dat ik m geweldig vind!!


Supermooi, klinkt net als al die die-hard corps-vindi's hier in groningen! (nouja, ok, niet allemaal)




ik wilde het even met jullie delen, wat vinden jullie ervan?!
Djeebie
"Tristan Engelbert van Bevenvoorde is in the area"
"Brainpower move over"
"Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
en dansen...."
"DJ Arnoud..."

Hij is echt lachen :D Normaal hou ik niet zo van die studentenparodieën, maar deze is wel erg leuk.
DJ_Siesta
kon em ja, grappig numertje:)
robin
whehe

"vertel me nou eens brain welke rapper heet er nou gert-jan"

whehe

"en whohoh net als de kerstman"

"hoort dat zo te zitten of kwam je van de WC, neem nou maar een biertje gert-jan of is het GJ"

mean ik haat brainpower :mad: :p

weg met die gast .. geinig plaatje

mzzl

robin
Mister_Michel
Valt wel mee, kmoet er wel bijzeggen dat ik BrainPower maar niks vind eigenlijk.
total woot
idd net echt vindi's :o
arj1o1
tekst klinkt leuk zal em eens downen
Blik
leuk carnavalsplaatje :D
Djeebie
Voor de liefhebbers nog even de tekst :D

Tristan Engelbert van Bevenvoorde - Bierplaat

Hey yo, Brainpower move over
Tristan Engelbert van Bevenvoorde is in the area
a.k.a. De Beef

[Couplet]
Hey yo, m’n naam is Tristan, Brainpower vind ik niks an
Vermijdt hem als een gifslang, ‘k word er een beetje pips van
Quasi-intellectueel ik … als ABN, met Surinaamse slang,
Maar is nog witter dan m’n bips man
Ik luister graag Guus Meeuwis, staat bovenaan m’n playlist
Al m’n huisgenoten weten dat die gast oké is
Ik hou van Nostradamus en ook van hockeydames
In elke soos, in elk dispuut, weet men wat Beef z’n naam is
Ik lust bijzonder graag een goudgele rakker met een blonde kraag
Ik gooi er veertig achterover, ik heb een wondermaag
“Drink je ook alcoholvrij?”, in nog geen honderd jaar, wat een domme vraag
Ik hou van Breezers, Corona, maar het meeste van Bierello (?)
Geef mij maar gerstenat, nat, nat, nat, net als Martipello (?) (“HELLO”)
’t is De Beef in de house, doe de fridge open
Vol met pilsener mag ik hopen

[Refrein]

Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
En dansen (…), bierplaat
“… Tristan Engelbert van Bevenvoorde is echt behoorlijk chill”

[Couplet]
Battlerapper staat op, De Beef is in je area
Draai nu niet die Dansplaat, die vind ik getverderrie ja
“Wat heb je tegen Brain, hij maakt toch leuke plaatjes”
Misschien is het wel afgunst, want ooit waren we maatjes
Nu heeft hij nieuwe rapvrinden, zit in zak en as
Ze zullen het wel nep vinden dat ‘ie vroeger kakker was
Vertel me nu eens Brain, welke rapper heet nou Gert-Jan?
Je brein is als een erwtje, ik split hem op en maak er snert van
Nu roep je ‘yo’ en ‘hohoho’ net als de kerstman
We waren beste vrinden net als Ernie en Bert man
Maar alles is vergeven Brain, kom een biertje happen
Dan doe ik m’n van Bommels uit, leer jij me hiphop stappen
Dan draag ik Fubu sweaters en een jas van Pelle Pelle
Broek hangend op m’n knieën, ik zag dat op je cd
Hoort dat zo te zitten of kwam je van de wc?
Neem nou maar een biertje Gert-Jan of is het GJ?

[Refrein]

[Break](met DJ Arnoud)

[Couplet]
Ik pak m’n bier en schuim hem onder, we zijn niet meer te stoppen
En om te bobben, hoef je bij mij niet aan te kloppen
Ik ben bezopen lul, ik denk niet meer goed na
Maar strakjes rij ik toch in de Bentley van m’n pa
Doe mij maar ‘one for the road’, stop maar in een vaasje
Want meestal rij ik beter met een hoger promillage
Geen alcoholcontrole, dat wordt een blamage
Want als ik straks moet blazen, dan ben ik wel het haasje
“Kappen Bevenvoorde, je bent bezopen
Je gaat maar lopen, het is afgelopen”
De drank is uit m’n bloed, ik kan nu mikken net als Barney
“Alcohol blijft langer hangen aan de gordijnen van Arnie”
Teknikol
wel grappug hoor, alleen jammer dat het mn stijl niet egt is:rolleyes: :toothless

eieregooie
Kvin Brainpowel wel relaxed :) Alleen die Dansplaat vind ik toch een wat mindere... maaggoed... ff deze downen :)
TranceHydra
Grappig inderdaad, alleen kende ik hem al een tijdje... Volgens mij was er zelfs een hele website bij gemaakt!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement