return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
nån som hört dessa?
View this Thread in Original format
reveal
LURK (Hoi-pol-loi, UK) och Aurora (Sweden, Amsterdam)? de ska lira på amnesia idag lämligen, har ingen egentlig aning om vad det är ;) tror det är psy...

http://www.ssk.lu.se/festodisco/amnesia.php/

nästa gång kommer airbase :)
Endre
quote:
Originally posted by reveal
LURK (Hoi-pol-loi, UK) och Aurora (Sweden, Amsterdam)? de ska lira på amnesia idag lämligen, har ingen egentlig aning om vad det är ;) tror det är psy...

http://www.ssk.lu.se/festodisco/amnesia.php/

nästa gång kommer airbase :)


om jag inte minns fel pumpade Aurora upp Duran Duran's "Ordinary World".
Glorie
quote:
Originally posted by reveal
LURK (Hoi-pol-loi, UK)


aldrig hört talats om nån utav dem :) LURK låter väldigt mycke psytrance dock, men sen ser man att han/hon är från UK blir man lite fundersam... Men det finns ju såklart psy där me :) hehe I spose
lonne
quote:
Originally posted by Endre

om jag inte minns fel pumpade Aurora upp Duran Duran's "Ordinary World".


Aurora har även klassikern Hear You Calling i registret. Mycket bra gammal klassiker från 98-99.
RebeL9
Aurora - Hear You Calling (Enmotion remix)
massiv låt :D
reveal
just hemkommen från amnesia, sjukt bra tryck idag

men Aurora var en svensk tjej som lirade psytrance, relativt ny på scenen, kan inte ha varit samma... men hon var JÄVLIGT bra måste jag säga :D

LURK lirade också schyst psytrance, riktigt bra, men inte lika bra som Aurora
zamson
auroras ordinary world sitter man ju o diggar när man lirar dance dance revolution på ps2an :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement