|
nieuwe van dj jean :r :r
|
View this Thread in Original format
| drZymo |
Hey
ik zag dus net op tmf de nieuwe van DJ Jean - Lift Me Up. Jezus hoe dom kan je een nummer maken zeg. Ik snap niet dat mensen dat nummer goed vinden. Maar afgezien daarvan wil ik ff iets weten. Heeft iemand enig idee WIE dat nummer gemaakt heeft?? Het kan namelijk DJ Jean zelf niet zijn denk ik. Bass lijn heeft een te hoog airscape gehalte dus ja.
Iemand enig idee?? |
|
|
| -=WVG=- |
Ik heb hem nog niet gezien op TMF...
Ben daar niet echt bedroefd om...:) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by drZymo
Hey
ik zag dus net op tmf de nieuwe van DJ Jean - Lift Me Up. Jezus hoe dom kan je een nummer maken zeg. Ik snap niet dat mensen dat nummer goed vinden. Maar afgezien daarvan wil ik ff iets weten. Heeft iemand enig idee WIE dat nummer gemaakt heeft?? Het kan namelijk DJ Jean zelf niet zijn denk ik. Bass lijn heeft een te hoog airscape gehalte dus ja.
Iemand enig idee?? |
De Klubbheads produceren alle nummers van Jean... dus zal Lift Me Up ook wel van hun zijn... ;)
Oh ja... ik heb gehoord dat Jean zijn rijbewijs moest inleveren omdat hij iets te hard heeft gereden :D :D :D |
|
|
| Dwingo |
Het zou nog beter zijn alsie een straatverbod kreeg omdattie te lelijk is, of dat hij opgesloten wordt in Artis omdat hij te veel op een aap lijkst.
Ik ben er ook niet bepaald rouwig om dat ik dat nummer nog niet gehoord heb. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
De Klubbheads produceren alle nummers van Jean... dus zal Lift Me Up ook wel van hun zijn... ;)
Oh ja... ik heb gehoord dat Jean zijn rijbewijs moest inleveren omdat hij iets te hard heeft gereden :D :D :D |
hehe, dat zei die gister bij mental Theo on the road, hij is al 10 maanden zijn rijbewijs kwijt, mental theo al 4 maanden, ze worden allebei door een chauffeur gereden:D |
|
|
| Dj Lex |
| Ja die Nieuwe Jean zal wel weer lekker slecht zijn. Die andere Don't hold me back was zo slecht volgens mij heeft ie die niet eens uitgebracht. |
|
|
| TranceFool |
Ik heb het idee dat ze van andere mensen ideeen hebben gekierd.
1. Doet jullie die twee dames niet heel erg veel denken aan 2 Symboles, ja toch????
2. Ik vind het gare deuntje toch echt wel iets weg hebben van Cygnus X - Superstring. Als je het melodietje verlaagt en het een klein beetje verandert kom je hier volgens mij echt wel op uit.
Verder, het toppunt van de clip van onze scratchmaster vind ik toch wel dat hij onder zijn been door gaan scratchen, GGGGRRRRRRR:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Lattuurrrzzz.... |
|
|
| mpost |
precies! Ik moest ook meteen aan 2 Symbols denken bij die dansende damens.
Ennuh.....zo scratchen onder je benen door doen toch alle goede DJs'??? :D
bwhahaha |
|
|
| Henkie_henk |
we hebben trouwens een heuse aanwinst kwa ta.. "dj jean" ist er ook bij.. lol.. ik zag em net bij "users online" haha...
*flame mode on* |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
we hebben trouwens een heuse aanwinst kwa ta.. "dj jean" ist er ook bij.. lol.. ik zag em net bij "users online" haha...
*flame mode on* |
Oei dat is echt een verkeerde naam, die gozer zal wel cvaak afgezeken gaan worden. Of hij moet zo zelf heten, maar dat is ook niet echt fijn
Laterzzzzz |
|
|
| Optimus Trance |
| hahaha, istie een nederlander ?? zullen we dan ff een warm onthaal voorbereiden:D:D:D |
|
|
| Akira |
| JEAN ah BAH :mad: :mad: :mad: |
|
|
|
|