|
grrr, kommer inte på
|
View this Thread in Original format
| reveal |
vilken låt det är som Kai Tracid har lånat till sin låt "Drift deep into your own thoughts", som ligger som spår 6 på hans nya cd... jag känner så väl igen låten, men jag kommer fan inte på vilken det är...
lyssna här, speciellt de sista 20 sekunderna
http://www.tracidtraxxx.de/relaunch/music/ttxlp02b.ram
nån som vet? eller iaf känner igen? |
|
|
| Glorie |
bra intiativ reveal.. ja har lagt upp topic på ett annat ställe, men ja får inge tillfredsställande svar. ja blir verkligen galen :D:crazy:
de svar ja fått har varit binary finary, men neee ??? |
|
|
| reveal |
| det är inte binary finary, sitter just och lyssnar på båda samtidigt så ;) |
|
|
| Glorie |
| den som tar den e fasen så bäst alltså :D ska nog ha prisutdelning då :) lägg den på id a track me kanske :) i det forumet.. :):rolleyes: |
|
|
| reveal |
| The Quest - C Sharp |
|
|
| Glorie |
allvarligt??? Äre den?????? shiiiiit....vem saaa????
shiiiiiiit, måste koollaa geeenaaaast.. ja dör asså...:D |
|
|
| Vizay |
| jo kan intyga att de e C sharp...rätt bra låt...lite cheesy kanske ;) |
|
|
| dj_hysterix |
| har ju binary finary ljudet iaf...men om ni säger att det är C Sharp så..:rolleyes: |
|
|
| RebeL9 |
låter som en blanding av Binary Finary - 1998 och The Quest - C Sharp.
dock inte alls lika bra som någon av ovannämnda klassiker :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
shiiiiit....vem saaa????
|
jag kom på själv ;) hurra för mig :p |
|
|
|
|