return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
grrr, kommer inte på
View this Thread in Original format
reveal
vilken låt det är som Kai Tracid har lånat till sin låt "Drift deep into your own thoughts", som ligger som spår 6 på hans nya cd... jag känner så väl igen låten, men jag kommer fan inte på vilken det är...

lyssna här, speciellt de sista 20 sekunderna
http://www.tracidtraxxx.de/relaunch/music/ttxlp02b.ram


nån som vet? eller iaf känner igen?
Glorie
bra intiativ reveal.. ja har lagt upp topic på ett annat ställe, men ja får inge tillfredsställande svar. ja blir verkligen galen :D:crazy:

de svar ja fått har varit binary finary, men neee ???
reveal
det är inte binary finary, sitter just och lyssnar på båda samtidigt så ;)
Glorie
den som tar den e fasen så bäst alltså :D ska nog ha prisutdelning då :) lägg den på id a track me kanske :) i det forumet.. :):rolleyes:
reveal
The Quest - C Sharp
Glorie
allvarligt??? Äre den?????? shiiiiit....vem saaa????

shiiiiiiit, måste koollaa geeenaaaast.. ja dör asså...:D
Vizay
jo kan intyga att de e C sharp...rätt bra låt...lite cheesy kanske ;)
dj_hysterix
har ju binary finary ljudet iaf...men om ni säger att det är C Sharp så..:rolleyes:
RebeL9
låter som en blanding av Binary Finary - 1998 och The Quest - C Sharp.
dock inte alls lika bra som någon av ovannämnda klassiker :D
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
shiiiiit....vem saaa????


jag kom på själv ;) hurra för mig :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement