|
חוזרים לשגרה!?!?!?!?! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| fishfish |
רק רציתי להוסיף על מה שכבר נאמר כאן:
מוווווווווווווות לערבים! |
|
|
| AnthemFreak |
:( :( :( :(
יאללה איזה עצוב זה...
אחרי חודשיים של שקט... פיגוע כזה גדול
ממש מבאס.. לא יודע איך להסביר את זה אבל אחרי הרבה זמן של שקט היה לי תחושה כאילו זה כבר נגמר ואז בא כזה פיגוע עם 15 הרוגים..
ערבים בני שרמוטות..
צריך לשרוף אותם!!!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
נסכם את היום הזה.... :(
15 הרוגים
פשוט לא יאומן כל פעם מחדש
ובאמת נשר
אני לא יודע איפה אתה חי אבל כל יום יש מלאאאאאאאא התרעות וצה"ל והמשטרה עושים עבודה מעולה
אבל שמעו זה ממש קשה לעצור
..... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
אחרי כל-כך הרבה זמן כבר התרגלנו שאין פיגועים דווקא
נקווה שזה היה חד פעמי |
אני קראתי בעיתון לפני כמה ימים שערפאת מתכוון להפסיק עם הפיגועים עד אחרי המלחמה...
ואז פתאום זה מגיע...
וואלה לא יודע מה להגיד... נקווה שזה באמת חד פעמי |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אם כבר מדברים על ערבים הנה הודעה שקיבלתי עכשיו באי סי קיו:
colyana (ICQ#157847319) Wrote:
Hi bitch...how r u and how r ppl who died this afternoon in this bus blast in Haןfa...poor them eh..they r in hell now burning more and more :-)
Maybe u'll be the next victim soon...Hope so...we'll still yng u what even u did and think...we'll exterminate all jewish all over the earth to make peace and love come again....u r the virus of this planet and we got to fight with u...u can answer me if u got anything to say BITCH.. U ALL THERE
היה לזה המשך של עוד הודעות אבל אני יחסוך ממכם
תשימו לב למעלה יש את המספר אי סי קיו שלו כולכם מוזמנים להציף
אני אישית כתבתי לו 1000000 פעם
יש לי בדיחה בשבילך מה זה ערבי טוב
ערבי מת
וגם שהוא פסיכי |
אני רק מחכה שמישו ישלח לי הודעה כזאת....
גררר |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אם כבר מדברים על ערבים הנה הודעה שקיבלתי עכשיו באי סי קיו:
colyana (ICQ#157847319) Wrote:
Hi bitch...how r u and how r ppl who died this afternoon in this bus blast in Haןfa...poor them eh..they r in hell now burning more and more :-)
Maybe u'll be the next victim soon...Hope so...we'll still yng u what even u did and think...we'll exterminate all jewish all over the earth to make peace and love come again....u r the virus of this planet and we got to fight with u...u can answer me if u got anything to say BITCH.. U ALL THERE
היה לזה המשך של עוד הודעות אבל אני יחסוך ממכם
תשימו לב למעלה יש את המספר אי סי קיו שלו כולכם מוזמנים להציף
אני אישית כתבתי לו 1000000 פעם
יש לי בדיחה בשבילך מה זה ערבי טוב
ערבי מת
וגם שהוא פסיכי |
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
איך האנשים האלה מעצבנים אותי !!!!... לפני כמה זמן דיברתי אם איזה אחת נאצית שאמרה שישמידו את כל היהודים תוך 20 שנה..
אז אמרתי לה שהיא תלך לגהנום והשטן יאנוס אותה בתחת :mad: |
|
|
| Tarantula |
יאללה עם הפיגועים האלה,
כל פעם הם קורעים אותך מבפנים... או שכבר פחות..
כמה שכואב לשמוע את זה, זה נהפך לשיגרה כבר..
אבל מה פעם ראשונה שפיגוע נוגע בי , יותר קרוב מאי פעם
כן כנראה שזה בכל זאת יכול לקרות לכל אחד..
יש לי ידיד שעכשיו בצבא בתותחנים, אז שנים מהחברים שלו ליחידה נהרגו
בפיגוע..
הוא בא אליי אתמול, לא זיהיתי אותו בכלל, הוא היה כל כך מבוהל
איך שחיים משתנים פתאום, עוד היום הם היו אמורים לצאת ביחד, לפני כמה ימים הוא עוד אמר
הנה תכירי כמה חברים טובים שלי מהצבא..
מפחיד.. פשוט אין מילים... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
יאללה עם הפיגועים האלה,
כל פעם הם קורעים אותך מבפנים... או שכבר פחות..
כמה שכואב לשמוע את זה, זה נהפך לשיגרה כבר..
אבל מה פעם ראשונה שפיגוע נוגע בי , יותר קרוב מאי פעם
כן כנראה שזה בכל זאת יכול לקרות לכל אחד..
יש לי ידיד שעכשיו בצבא בתותחנים, אז שנים מהחברים שלו ליחידה נהרגו
בפיגוע..
הוא בא אליי אתמול, לא זיהיתי אותו בכלל, הוא היה כל כך מבוהל
איך שחיים משתנים פתאום, עוד היום הם היו אמורים לצאת ביחד, לפני כמה ימים הוא עוד אמר
הנה תכירי כמה חברים טובים שלי מהצבא..
מפחיד.. פשוט אין מילים... |
וואי איזה מיסכן:\
ואללה ניראה לי אם זה היה קורה לי (חס וחלילה ובלי עין הרע) הייתי ניכנס לדיכאונות חבל על הזמן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
יש לי ידיד שעכשיו בצבא בתותחנים, אז שנים מהחברים שלו ליחידה נהרגו
בפיגוע..
הוא בא אליי אתמול, לא זיהיתי אותו בכלל, הוא היה כל כך מבוהל
איך שחיים משתנים פתאום, עוד היום הם היו אמורים לצאת ביחד, לפני כמה ימים הוא עוד אמר
הנה תכירי כמה חברים טובים שלי מהצבא..
מפחיד.. פשוט אין מילים... |
חבר שלי עכשיו סיים קורס חובשים...
ואלה היו שבועיים מזה קשים בשבילו...
יום שישי שעבר הם קיבלו קריאה על שריפה באחד הקיבוצים קרוב לבסיס שלו...
הוא הציל אחת עם 95 אחוז כוויות!! דרגה שלישית!!
הם באו לבקר אותה אתמול בבית חולים והיא נפטרה שלשום בעצם
והיה עוד אחד מהבסיס שלו ששיחק עם הנשק וירה לעצמו בבטן
הוא הראשון שהגיע לשם אחרי שהוא שמע את הירייה... כל המעיים שלו בחוץ והכל... ישר רץ קרא לרופאים והחייאה והכל... אבל היה מאוחר מדי וההוא מת להם שם במקום
לא נעים בכלל!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חבר שלי עכשיו סיים קורס חובשים...
ואלה היו שבועיים מזה קשים בשבילו...
יום שישי שעבר הם קיבלו קריאה על שריפה באחד הקיבוצים קרוב לבסיס שלו...
הוא הציל אחת עם 95 אחוז כוויות!! דרגה שלישית!!
הם באו לבקר אותה אתמול בבית חולים והיא נפטרה שלשום בעצם
והיה עוד אחד מהבסיס שלו ששיחק עם הנשק וירה לעצמו בבטן
הוא הראשון שהגיע לשם אחרי שהוא שמע את הירייה... כל המעיים שלו בחוץ והכל... ישר רץ קרא לרופאים והחייאה והכל... אבל היה מאוחר מדי וההוא מת להם שם במקום
|
בקשר לדוגמא עם הכוויות - איך בדיוק חבר שלך הציל לה את
החיים ?
הטיפול היחידי שחובש יכול לתת זה פינוי מהיר כי בשטח אין לו אמצעים
בכלל לטיפול כזה
האמצעים שיש לא מצילי חיים הם רק סיפטומיים ...
כג'ון ליחלוח של הרקמות הפגועות וחבישת מטאלין אבל
שום דבר מאלה לא מציל חיים והדבר היחידי בכוויות בדרגה כזאת
זה פינוי ובדרך לתת שתיי ליינים של 2000 הארטמן בעירוי ...
לגבי הפצוע בטן - לפגועי בטן בכלל אין מה לעשות איתם בשטח
גם לרופאים - כל פגיעות הבטן שיש לא משנה איזה סוג
אי אפשר לעשות כלום בשטח ...
זה לא כמו פגיעות חזה , או פגיעות נשימה שיש ניתוחי שטח מסוימים
פגיעת בטן פשוט אי אפשר לעשות כלום - רק לפנות
אין שום אמצעי טיפול ברמת החובש בשטח ואפילו לא ברמת הרופא ...
ובטח שלא עושים החייאה כמו שאמרת - זה רק הורג את הפצוע
לא הגיוני שעשו לה החייאה
החייאה אסור לעשות לפצועי טראומה ובייחוד לא לפצועים עם
פגיעות חודרות ועוד בבטן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בקשר לדוגמא עם הכוויות - איך בדיוק חבר שלך הציל לה את
החיים ?
הטיפול היחידי שחובש יכול לתת זה פינוי מהיר כי בשטח אין לו אמצעים
בכלל לטיפול כזה
האמצעים שיש לא מצילי חיים הם רק סיפטומיים ...
כג'ון ליחלוח של הרקמות הפגועות וחבישת מטאלין אבל
שום דבר מאלה לא מציל חיים והדבר היחידי בכוויות בדרגה כזאת
זה פינוי ובדרך לתת שתיי ליינים של 2000 הארטמן בעירוי ...
לגבי הפצוע בטן - לפגועי בטן בכלל אין מה לעשות איתם בשטח
גם לרופאים - כל פגיעות הבטן שיש לא משנה איזה סוג
אי אפשר לעשות כלום בשטח ...
זה לא כמו פגיעות חזה , או פגיעות נשימה שיש ניתוחי שטח מסוימים
פגיעת בטן פשוט אי אפשר לעשות כלום - רק לפנות
אין שום אמצעי טיפול ברמת החובש בשטח ואפילו לא ברמת הרופא ...
ובטח שלא עושים החייאה כמו שאמרת - זה רק הורג את הפצוע
לא הגיוני שעשו לה החייאה
החייאה אסור לעשות לפצועי טראומה ובייחוד לא לפצועים עם
פגיעות חודרות ועוד בבטן |
לא אמרתי שהוא הציל את החיים שלה!!
אמרתי שהוא הציל אותה משם עם החבר'ה שלו ופינה אותה לבית חולים...
עובדה שהיא מתה שלשום...
ולגבי הפצוע בבטן... באמת קשה להציל את זה... בעיקר שזה פוגע בעורק הראשי כמו במקרה הזה...
אי אפשר היה לעצור את הדימום...
והוא הלך להביא רופא וכל זה... אבל בכל מקרה זה היה מאוחר... אז גם אם החייאה הייתה עוזרת אז פה זה לא היה עוזר
למה שהוא הגיע אליו כבר לא היה לו דופק |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ולגבי הפצוע בבטן... באמת קשה להציל את זה... בעיקר שזה פוגע בעורק הראשי כמו במקרה הזה...
אי אפשר היה לעצור את הדימום...
והוא הלך להביא רופא וכל זה... אבל בכל מקרה זה היה מאוחר... אז גם אם החייאה הייתה עוזרת אז פה זה לא היה עוזר
למה שהוא הגיע אליו כבר לא היה לו דופק |
מבחינת קושי זה לא בדיוק נכון להגיד שקשה להציל את זה
כי פגיעה בנתיב אוויר ומערכת הנשימה נחשבת להרבה יותר קשה פשוט לה יש
ניתוח שטח שפותר את הבעיה ובאמת לבטן אין שום טיפול בשטח - גם
רופא או פארמדיק לא יכול לעשות כלום בפגיעות בטן ...
רק פינוי ...
ואמרתי לך החייאה לא יכולה לעזור פה במילא - זאת סכמת טיפול
אחרת לגמרי ולא משתמשים בה בכאלה פגיעות ...
ובלי קשר חבר שלך לא הרגיש דופק רק בגלל שהוא איבד הרבה דם וללב
לא היה מה להזרים ולא בגלל שהלב הפסיק לעבוד ...
בפגיעת בטן חודרת כג'ון זאתי
הלב עובד פשוט אין לו כבר כמעט דם להזרים ובגלל זה לא מרגישים דופק .
החייאה במצב הזה רק תעשה את המצב יותר גרוע - הלב עדיין
עובד ואתה רק מפריע לו לעבוד ועושה לו הפרעות בקצב ...
יענו את לוחץ פול גז בניוטרל ...
חוץ מזה שאתה עוזר לשארית הדם שנשארה בגוף להישפך החוצה ... |
|
|
|
|