return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Getaway In Stockholm
View this Thread in Original format
Scorchio
רוצווווו להוריד את זה מקאזה
זה שלושה סרטים על מכוניות שנוסעות במהירויות מטורפות בשוודיה
נהגים כאלה לא ראיתי בחיים שלי
אין עבירת תנועה שהם לא עושים פה

אתם חייייייבבבבבבייייייםםםםםםםםםםם
coby
בלעע... אני שונא להוריד סרטים מקאזה ...:(
clubber@work
וואי
חשבתי שאלה סרטים קטנים של איזה 100 מגה...
אבל כל אחד שם לפחות 300 ומשהו או 700
ואין לי מקום במחשב
איזה בעסה אני דווקא חולה על הדברים האלה
BlueHawk
התחלתי להוריד... יחזור אלייך עוד 15 שעות עם תגובה :cool:
Q-PiXeL
מכיר תסרטים האלו...
באמת דברים חזקים...
Hell_Copter
הייתי מעלה את זה כל הזמן שזה יצא... :)
אבל זה בשוודית מה שהם מדברים לא??
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל זה בשוודית מה שהם מדברים לא??


למי איכפת... בכלל כמו שזכור לי אין שם דיבורים...
:)
אבל הסרטים האלו חובבנים כאלו...
Q-PiXeL
ומי שרוצה לראות דברים רציניים אז
(יום חמישי יש מפגש ברידינג (אבל זה סתם שכונה וערסים
יום שישי יש ברמת גן מלא מכוניות אספנות וגם הרבה משופרות חדשות
זה מ5 בחניון של האצטדיון או בחניון של הדר יוסף

ואחרי זה ב7 יש בראשון בזהב
יש גם רייסים שמה!
Narcotic Mind
שמעו ה
street racing
בארץ זה כלוםםםםםםם לעומת מה שיש בחול
דבר ראשון המכוניות יקרות פי 3 מאירופה ומארה"ב אז המכוניות שיש בארץ מעפנות לרוב
במחיר שאתה קונה בארץ
golf v5
אתה קונה בארהב
corvette

אין איפה לקנות שיפורים בארץ ואני לא מדבר על דברים חיצוניים (שגם הם אין הרבה), אלא על שיפורי מנוע

אין תנאים כי הכבישים בארץ על הפנים
תראו את הסרט שצח מדבר עליו תראו מה זה מערכת כבישים
וגם החוק פה הרבה יותר קפדני

בארהב זה מטורף מה שהולך שם עם המירוצים
אשכרה כמו
fast and the furious
עושים דראג רייסינג
יענו על 400 מטר כמו בסרט
אנשים שם שמים את כל הכסף שלהם על שיפורים לאוטו


וואלה אולי נעבור לארהב
:p
MoSH_MaN
כן זה צריך להיות חזר
יש את זה לחבר שלי


יש לי גם שתי סרטים אחרים אדירים

אחד מהם זה מרוץ גאמבל 2000
שזה מרוץ עם כל המכוניות הכי אדירותתתתתתתת
בארצות הברית
מניו יורק עד לאס וגאס
בכבישים המהירים
וזה כזה
free for all
מלא נוסעים ומלא משטרות עוצרים על מהירות ומלא דברים
בקיצור מירוץ שיא

BlueHawk
הורדתי קטע עם מכונית פארארי ואני חייב להגיד שזה בבןןן זונה!!
הוא נוסע כמו מטורף ברחוב מטר על מטר הוא סוגר 150 הייתי בהלם.
Shahar
quote:
Originally posted by coby
בלעע... אני שונא להוריד סרטים מקאזה ...:(


כן התוכנה הבת זונה הזאת
אתה בא להוריד מטריקס פתאום אתה מגלה זה רובוטריקים....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement