| Narcotic Mind |
שמעו ה
street racing
בארץ זה כלוםםםםםםם לעומת מה שיש בחול
דבר ראשון המכוניות יקרות פי 3 מאירופה ומארה"ב אז המכוניות שיש בארץ מעפנות לרוב
במחיר שאתה קונה בארץ
golf v5
אתה קונה בארהב
corvette
אין איפה לקנות שיפורים בארץ ואני לא מדבר על דברים חיצוניים (שגם הם אין הרבה), אלא על שיפורי מנוע
אין תנאים כי הכבישים בארץ על הפנים
תראו את הסרט שצח מדבר עליו תראו מה זה מערכת כבישים
וגם החוק פה הרבה יותר קפדני
בארהב זה מטורף מה שהולך שם עם המירוצים
אשכרה כמו
fast and the furious
עושים דראג רייסינג
יענו על 400 מטר כמו בסרט
אנשים שם שמים את כל הכסף שלהם על שיפורים לאוטו
וואלה אולי נעבור לארהב
:p |
|
|