return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Wie kan voor mij een "goedkope" (eventueel 2dehands) CDJ regelen?
View this Thread in Original format
blighty
Hi all,

Ik ben op zoek naar een CDJ voor naast mijn tafels. Op deze wijze kan ik classics en ander hard-2-find-vinyl toch draaien. Misschien kan iemand hier mij helpen?

Greetings,
Blighty
arj1o1
www.marktplaats.nl
www.ebay.nl
tijs08
quote:
Originally posted by blighty
Hi all,

Ik ben op zoek naar een CDJ voor naast mijn tafels. Op deze wijze kan ik classics en ander hard-2-find-vinyl toch draaien. Misschien kan iemand hier mij helpen?

Greetings,
Blighty

hier nog 1 met precies hetzelfde verzoek! Blighty bedankt voor het aanmaken van deze thread ;) :D
New Wave
Op partyflock staat een cdj te koop voor 160 eurie.
Gemini ofZO
Switch
hmmm ik mot er ook nog 2 hebben, plus een mixer :)
blighty
Hi all,

Haha, ok een pallet CDJ's gevraagd dus :D

Maar mocht een van jullie een CDJ-20 of een Pioneer CDJ-500 MKII tegenkomen voor een leuke prijs laat het dan maar weten in deze thread :)

Greetings,
Blighty
dj_spare
Jah voor mij geldt hetzelfde.. ik wil ook wel zo'n ding voor bij mijn draaitafels... meer voor eigen producties en natuurlijk voor classixx e.d. :)
DJ_Siesta
ATM heb ik 2x een pioneer cdj500, opzich best leuke cd spelertjes, over de prijs worden het wel eens, ik zat te denken rond de 200€.

robin
k dacht dat jullie die van tiesto donderdag zouden steelen

:toothless
blighty
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ATM heb ik 2x een pioneer cdj500, opzich best leuke cd spelertjes, over de prijs worden het wel eens, ik zat te denken rond de 200€.

Hey Siesta!

Thanx voor het aanbod, maar met een klein beetje geluk doe ik vanavond een leuk dealtje, ik laat het je snel weten!!

Greetings,
Blighty

Switch
quote:
Originally posted by DJ_Siesta

per stuk?
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Switch
per stuk?

per stuk ja.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement