|
Wie kan voor mij een "goedkope" (eventueel 2dehands) CDJ regelen?
|
View this Thread in Original format
| blighty |
Hi all,
Ik ben op zoek naar een CDJ voor naast mijn tafels. Op deze wijze kan ik classics en ander hard-2-find-vinyl toch draaien. Misschien kan iemand hier mij helpen?
Greetings,
Blighty |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by blighty
Hi all,
Ik ben op zoek naar een CDJ voor naast mijn tafels. Op deze wijze kan ik classics en ander hard-2-find-vinyl toch draaien. Misschien kan iemand hier mij helpen?
Greetings,
Blighty |
hier nog 1 met precies hetzelfde verzoek! Blighty bedankt voor het aanmaken van deze thread ;) :D |
|
|
| New Wave |
Op partyflock staat een cdj te koop voor 160 eurie.
Gemini ofZO |
|
|
| Switch |
| hmmm ik mot er ook nog 2 hebben, plus een mixer :) |
|
|
| blighty |
Hi all,
Haha, ok een pallet CDJ's gevraagd dus :D
Maar mocht een van jullie een CDJ-20 of een Pioneer CDJ-500 MKII tegenkomen voor een leuke prijs laat het dan maar weten in deze thread :)
Greetings,
Blighty |
|
|
| dj_spare |
| Jah voor mij geldt hetzelfde.. ik wil ook wel zo'n ding voor bij mijn draaitafels... meer voor eigen producties en natuurlijk voor classixx e.d. :) |
|
|
| DJ_Siesta |
ATM heb ik 2x een pioneer cdj500, opzich best leuke cd spelertjes, over de prijs worden het wel eens, ik zat te denken rond de 200€.
 |
|
|
| robin |
k dacht dat jullie die van tiesto donderdag zouden steelen
:toothless |
|
|
| blighty |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ATM heb ik 2x een pioneer cdj500, opzich best leuke cd spelertjes, over de prijs worden het wel eens, ik zat te denken rond de 200€.
|
Hey Siesta!
Thanx voor het aanbod, maar met een klein beetje geluk doe ik vanavond een leuk dealtje, ik laat het je snel weten!!
Greetings,
Blighty |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
|
per stuk? |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Switch
per stuk? |
per stuk ja. |
|
|
|
|