return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Tiësto gratis bij CD-R
View this Thread in Original format
Djeebie
quote:
Origineel van www.adformatie.nl

DJ Tiësto gratis bij aankoop lege cd’s

De fabrikant van beschijfbare cd’s MMore gaat de verkoop van lege cd’s promoten met een muziek-cd.
Voor de promotie zal MMore bij een aantal van zijn cd-recordable-producten een exclusieve mix van een nog te verschijnen mixcompilatie van dj Tiësto mee bundelen. Daarvoor is de samenwerking gezocht met
platenmaatschappij Black Hole Recordings. Het is voor het eerst dat een platenmaatschappij actief meewerkt aan de promotie van lege cd’s. Volgens Walter Dornstedt, marketingdirector van MMore, is de bundeling van muziek bij lege cd’s niets minder dan een revolutie: ‘De mix die wij mee bundelen is een uniek product, dat vooruitwijst naar een nieuw te verschijnen album. En het mooie is ook nog eens dat het luisteren naar Tiësto en het branden van cd’s precies datgene is wat onze doelgroep bezighoudt’.

Bericht is vandaag uitgegeven. Ik vind het inderdaad wel een innovatief idee dit. Is toch weer eens wat anders dan een extra gratis CD-R. Wie weet draagt het behalve aan een grotere populariteit/bekendheid ook nog toe aan stijgende cd-verkopen. Ik vind alleen die laatste zin uit dit bericht nogal dubieus. Alsof Tiësto (lees: trance/dance) liefhebbers de enige branders zijn en dance en branden altijd samengaan :rolleyes:
Jesse
Zeker een goed idee.
Maar als er al een cd van Tiësto bij zit, wat moet er dan op de andere komen?? ;)
Jappio
lol

ik download die cd van tiesto wel.. :D:D:D:D
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Djeebie
Ik vind alleen die laatste zin uit dit bericht nogal dubieus. Alsof Tiësto (lees: trance/dance) liefhebbers de enige branders zijn en dance en branden altijd samengaan :rolleyes:

Ik denk wel dat dat samengaat. Of ik moet het helemaal verkeerd hebben, maar volgens mij de trance/dance scene het grootst of in ieder geval het actiefst op Internet met livestets en relaeses en dergelijke.

Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord van een rock-rip groep of een R&B liveset of zo. Volgens mij is de trance scene hier redelijk uniek in.
Djeebie
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik denk wel dat dat samengaat. Of ik moet het helemaal verkeerd hebben, maar volgens mij de trance/dance scene het grootst of in ieder geval het actiefst op Internet met livestets en relaeses en dergelijke.

Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord van een rock-rip groep of een R&B liveset of zo. Volgens mij is de trance scene hier redelijk uniek in.

Het zou inderdaad kunnen dat de trance scene het meest actief hierin is. Vooral met livesets natuurlijk, maar dat is duidelijk. Ik ken in ieder geval geen gevallen van complete concerten die je kunt downloaden. Maar het gaat er meer om dat indirect door deze zin de dance scene de zwarte piet krijgt toegeschoven, terwijl wij zeker niet de enige zijn. Nou is dat ook wel weer logisch, omdat dit bericht over Tiësto gaat, maar toch... Ik word er altijd een beetje moe van als de 'industrie' de schuld bij de mensen neerlegt, terwijl ze gewoon eens realistisch moeten zijn en o.a. eens moeten kijken wat voor (achterlijke) bedragen je neer moet leggen voor een cd.
eieregooie
quote:
Originally posted by Jappio
lol

ik download die cd van tiesto wel.. :D:D:D:D

Ja, en dan vranden op een MMore cdtje :D
arj1o1
en die mmore cd's zijn al zo duur:o
franzelare
denk dat de lege cd's er alleen maar duurder van worden dus dat niemand MMORE meer koopt dan :D
Raymond
Ik ben wel benieuwd naar die promo-cd :D
SanduTje
zal wel deze zijn:...

DJ Tiësto - Live Part Mix 2K3
=============================
01. The Undiscovered Land
02. Skyward
03. The Final Curtain
04. Perennial Dreams
05. Fly At Higher Game
06. As Far As Eyes Can See
07. The Whispering Gallery (Bonus Track)
08. Deadend Fire
09. Farpoint Anywhere
10. Where Silence Has Lease
11. Red Ball In Blue Sky (ft. D.C. Cooper)

Rinus
Ik brand eigelijk nooit wat behalve dan op me md's. Maar tis wel een leuk idee. Maar word eigenlijk de volgende stap?? gratis software of films??
Djeebie
quote:
Originally posted by SanduTje
zal wel deze zijn:...

DJ Tiësto - Live Part Mix 2K3
=============================
01. The Undiscovered Land
02. Skyward
03. The Final Curtain
04. Perennial Dreams
05. Fly At Higher Game
06. As Far As Eyes Can See
07. The Whispering Gallery (Bonus Track)
08. Deadend Fire
09. Farpoint Anywhere
10. Where Silence Has Lease
11. Red Ball In Blue Sky (ft. D.C. Cooper)

Ik ben benieuwd. Zou Tijs hier zelf iets vanaf weten? :D Tijdens een van z'n laatste interviews had hij dit te melden:

A last question: There are rumours about a second solo album. Can you tell us a little but more?

They are just rumours.

C'mon. TranceAddict.com never lies!

TranceAddict! Well the thing is I am going to work on a new album, but it is going to take a while before it is finished, I just quit remixing at the moment and I just want to produce my own tracks. And if I have enough tracks finished then I am going to release an album. But I can't say when or how it is going to sound, because I just started to produce new tracks now. But one thing that I can say, the quality of the sound is amazing, you have never heard anything like it before.

Toch maar even rondkijken de komende dagen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement