|
Assorted Trance 8!
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
"For the rest of your workweek we’ll have the premiere of DJ Irish’s new Assorted Trance 8 on Thursday, and the promised re-run of the Subtraxx show on Friday. Start times will be the same for both, 2PM US Eastern / 20:00 Central European Time." från Digitally imported
Trevligt.... konkurrens me ASOT.. men ja ska givetvis tuna in på DI. :) |
|
|
| mindshooter |
| dumt att lägga en GRYM radioshow samtidigt som en anna GRYM radioshow..tror jag inte att nån tjänar på? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by mindshooter
dumt att lägga en GRYM radioshow samtidigt som en anna GRYM radioshow..tror jag inte att nån tjänar på? |
Håller med dig helt och hållet!
Varför inte lägga på onsdagen eller fredagen istället?
När dom har planerat in denna nya showen så tycker jag att det är konstigt att dom _inte_ har resonerat såhär: "-Vilken dag som helst UTOM Torsdagar mellan 20-22, för då spelar ID-T."
För det verkar dom ju verkligen inte ha gjort eftersom dom pricka ASOT på klockslaget..:conf: |
|
|
| [nils] |
| håller med, kanske inte så smart. ASOT är nog den bästa radioshowen som man kan streama. det kommer iaf bli svårt o konkurera. vilken grym chat de är under showen! vart där, någon? :) |
|
|
| Endre |
dom vill väl ha en utmaning :rolleyes:
|
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | | Originally posted by [nils] vilken grym chat de är under showen! vart där, någon? :) |
Nope, berätta.... ;) |
|
|
| Dj_Irish |
Hehe, ja det kan minsann tyckas vara onödig klantigt tajmat. Faktum var att DI har ett väldans fyllt schema denna månaden så vi tog första bästa dag som var ledig och där jag var hemma samtidigt. Ingen tänkte nog så långt att det naturligtvis är ASOT samtidigt.
Klart man hade kunnat skjuta upp det men den har redan varit lite uppskjuten redan och tar det för lång tid kan jag lika gärna göra en nyare mix. Men det är ju inte så farligt egentligen. Den kommer att vara på rotation så den dyker ju upp en gång i veckan eller nått.
...såvida den inte blir helt sågad hehe :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
...såvida den inte blir helt sågad hehe :p |
vilket jag tror den blir.. du suger ju totalt :D ;) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by dbl
vilket jag tror den blir.. du suger ju totalt :D ;) |
LOL! Ja, det är ganska jobbigt att vara DJ när man har den egenskapen. Man jobbar liksom lite i motvind :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
första bästa dag som var ledig och där jag var hemma samtidigt. |
hmm, vaffö måste du va hemma samtidigt? det e väl förinspelat elle? :)
ja ska allt lyssna, weeeeeeeeee! |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Glorie
hmm, vaffö måste du va hemma samtidigt? det e väl förinspelat elle? :)
ja ska allt lyssna, weeeeeeeeee! |
Nja, jag måste ju inte vara hemma. Mycket riktigt är den ju förinspelad. Det är bara det att det är ganska trevligt att läsa kommentarerna och svara tillbaks. Hänga lite i chatten, irc.di.fm #diradio, och snacka skit med alla bekanta ansikten som brukar dyka upp vid DI "events" :) |
|
|
| Glorie |
mmm, det ante mig att det var så du mena... faaaaaaaaan va coooolt ;) ja ska hänga i DI-forumet me ;)
"bekanta ansikten" säger du som dyker upp på DI-events..? coolt :D mycke man inte hänger me i svängarna på :p:crazy::p:crazy::p:crazy: |
|
|
|
|