|
Vizay - 4am (Original mix)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
De här e egentligen en nygammal låt som jag gjort...va klar för flera veckor sen men de va ett tävlingsbidrag så jag har inte haft tillåtelse att posta den officiellt förens nu då tävlingen e över :)
Ladda hem (högerklick osv)
e inte riktigt säker på mastringen....säg till om de e för mycke diskant på den..
sen som nån kanske lägger märke till så använder jag Vizay som producentnamn nu...lite enklare å komma ihåg å förmodligen fler som förknippar mej med mej då ;) |
|
|
| Glorie |
| ja e sugen på att se tracklisting. :p |
|
|
| Vizay |
ok
Tracklist:
Vizay - 4am (original mix)
;););) |
|
|
| Glorie |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
hohohohoho....sorry, ja får ta å gnugga ögonen tror ja :p hehehehhe
ska genast ladda hem, blev nog lite förblindad av att det stod mix ;) |
|
|
| dbl |
det gick ju snabbt... håller på att ladda ner den nu :)
EDIT: låter ju himla trevlig du :)
men vet inte om det bara e jag, men jag tycker basen låter kass på nått sätt när den börjar ändra tonart och så när första melodin kommer in... fast det låter visserligen bra sen när stringen och så kommer in... låter skumt på nått sett bara |
|
|
| SteveTranz4ever |
Var det inte den vi lyssna på i bilen ner till Voyage ? Eller om det var hem...
Laddar hem nu iaf :) |
|
|
| Vizay |
| jo de vare men den här versionen e bättre mastrad...men dbl va menar du...basslinen eller kicken? :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
jo de vare men den här versionen e bättre mastrad...men dbl va menar du...basslinen eller kicken? :p |
bassen såklart... skrev ju det :)
säkert bara jag |
|
|
| Glorie |
| jäääkligt bra... ja diggar hela låten! mycke fiiin slinga... typ där i början..vad det nu kallas.. :) synten som spelar en slinga..e skitbra.. och sen typ ef 2 min..får man höra det rätta alltså, samma slinga fast uppbackad med massa annat gotta.. kan inte alla ord ;) sen vid fem min.. en oktav högre eller nåt... najz ;) diggar ditt producerar-namn och låttiteln me...verkligen skitbra.. hoppas du vann :) |
|
|
| Vizay |
nae vann inte...visste redan att jag inte skulle vinna innan men av rent lagliga skäl så kunde jag ändå inte posta den...klantade mig så den versionen jag skickade in va rent tokigt mastrad vilket resulterade i sjukt mycke diskant osv
men ja ska byta ut basslinen helt nu hör jag....den låter fan ren amatör nu när jag lyssnar på den...måste driva mer :)
men tack för all fin kritik....har på de klara vad som behöver fixas nu :) |
|
|
|
|