|
PSX2 games?
|
View this Thread in Original format
| DJentlman |
אני יודע שזה לא ממש קשור למוזיקה אבל מישהו יודע אולי איפה אפשר להשיג משחקי PS2? שמתי תצ'יפ הזה ואין לי משחקים בכלל!! אני משתגעעעעעע!!!
מישהו יודע איפה אפשר להוריד? |
|
|
| coby |
אתה יכול לצרוב מחברים שך ... יש תוכנה שעושה את זה..
ובטוח יש איזה דוכן של צרובים באיזור שלך.. :rolleyes: |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by DJentlman
אני יודע שזה לא ממש קשור למוזיקה אבל מישהו יודע אולי איפה אפשר להשיג משחקי PS2? שמתי תצ'יפ הזה ואין לי משחקים בכלל!! אני משתגעעעעעע!!!
מישהו יודע איפה אפשר להוריד? |
אחי....
יש לי פלייסטיישן 2...
ויש לי שבב..
ויש לי מלללאאאאאאאאאאאאאא משחקים..
דבר איתי באיי סיו קיו.. אני יעזור לך!!
234638297 |
|
|
| KrazyDJs |
כיף לכם !
יש לי סוני 2
והיה לי תשבב
אבל דפקו אותי, דפקו תסוני, השבב דפוק
שום משחק אל עולה \ עלה לי
ואין לי כוח ללכת עם הסוני לתיקן
אז בינתיים הוא בעליית גג, מעלה אבק איפשהו... |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
כיף לכם !
יש לי סוני 2
והיה לי תשבב
אבל דפקו אותי, דפקו תסוני, השבב דפוק
שום משחק אל עולה \ עלה לי
ואין לי כוח ללכת עם הסוני לתיקן
אז בינתיים הוא בעליית גג, מעלה אבק איפשהו... |
אחי..
בדרך כלל איפה שעושים את השבב... אומרים לך שאין לך אחריות רשמית אבל אם זה לא יוצא טוב הם יסדרו לך את זה בלי תשלום..
אז למה אתה פשוט לא הולך שיסדרו לך את זה?? |
|
|
| KrazyDJs |
אל תחשוב שלא ניסיתי...
פתחו תאמא של המכשיר כבר...
לא עובד, נאדה...
אפילו איימתי על המוכר עם משטרה [ כי זה בסטה באיזה קריון, בשניה שאומרים משטרה, הוא מתקפל ]
לא עבד כלום...
חתיכת בן ז*נה המוכר הזה |
|
|
| DjChook |
וואי באסה רצינית אחי
אבל תשמע, לקנות בבאסטה אפילו שזה לא חוקי
לא קונים שבב
תאר לך הוא היה נעלם יום אחרי שקנית
כמה עלה לך השבב ? |
|
|
| KrazyDJs |
400 ש"ח + 2 משחקים בחינם...
אבל קיבלתי לפחות תכסף חזרה...
כמובן, עם מכשיר חרטא, מקרטע, ולבסוף - גם לא עובד
ד"א
איפה עוד אפשר לעשות אם לא בבסטה ? |
|
|
| DjChook |
400 שקל
זה זול אני חושב
אני לא זוכר כמה אני אמרתי שמישהו בירר (אולי זה היית אתה)
יעני ביררתי עם חבר שלי בשביל מישהו מפה
יש חנות בגבעתיים (חנות של ממש שגם משכירה משחקים אמיתיים) והם עושים את זה
חבר שלי פשוט עובד שם
בכמה אתה מוכר לי את הסוני ? אני אנסה אולי להציל אותו :)) |
|
|
| KrazyDJs |
מממ
לא יודע בכמה אני מוכר
ולא אני ביררתי
כבר 3-4 חודשים הוא מעלה אבק...
לא נראה לי שמשוה יציל אותו...
כי תאמת, אחרי שפתחתי אותו, כבר סוני לא מתנםי בחינם
והם רוצים הרבה כסף |
|
|
| NyKoN |
גם לי יש סוני 2
דבר קטלני
אני בינתיים שמעתי את כל הסיפורים שזה דופק את הסוני אז אני לא לוקח סיכון עד שלא מוציאים צ'יפ טוב ויש חנות ממש טובה בנתניה שנותנת אחריות מלאה וגם מביאים צ'יפ חדש עוד מעט
אחי
אם תחליף את העינית שלך זה מאה אחוז יסתדר אבל זה עולה הרבה כסף
תתקשר לג'נסיס בנתניה ותשאל אם הם עושים את זה
ובקשר למשחקים
באידונקי יש את כולם
אם יש לך גישה לבורדים אז גם אין בעיה למצוא
ותתחדש |
|
|
|
|