return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
PSX2 games?
View this Thread in Original format
DJentlman
אני יודע שזה לא ממש קשור למוזיקה אבל מישהו יודע אולי איפה אפשר להשיג משחקי PS2? שמתי תצ'יפ הזה ואין לי משחקים בכלל!! אני משתגעעעעעע!!!
מישהו יודע איפה אפשר להוריד?
coby
אתה יכול לצרוב מחברים שך ... יש תוכנה שעושה את זה..

ובטוח יש איזה דוכן של צרובים באיזור שלך.. :rolleyes:
AnthemFreak
quote:
Originally posted by DJentlman
אני יודע שזה לא ממש קשור למוזיקה אבל מישהו יודע אולי איפה אפשר להשיג משחקי PS2? שמתי תצ'יפ הזה ואין לי משחקים בכלל!! אני משתגעעעעעע!!!
מישהו יודע איפה אפשר להוריד?

אחי....
יש לי פלייסטיישן 2...
ויש לי שבב..
ויש לי מלללאאאאאאאאאאאאאא משחקים..
דבר איתי באיי סיו קיו.. אני יעזור לך!!
234638297
KrazyDJs
כיף לכם !
יש לי סוני 2
והיה לי תשבב

אבל דפקו אותי, דפקו תסוני, השבב דפוק
שום משחק אל עולה \ עלה לי

ואין לי כוח ללכת עם הסוני לתיקן

אז בינתיים הוא בעליית גג, מעלה אבק איפשהו...
AnthemFreak
quote:
Originally posted by KrazyDJs
כיף לכם !
יש לי סוני 2
והיה לי תשבב

אבל דפקו אותי, דפקו תסוני, השבב דפוק
שום משחק אל עולה \ עלה לי

ואין לי כוח ללכת עם הסוני לתיקן

אז בינתיים הוא בעליית גג, מעלה אבק איפשהו...

אחי..
בדרך כלל איפה שעושים את השבב... אומרים לך שאין לך אחריות רשמית אבל אם זה לא יוצא טוב הם יסדרו לך את זה בלי תשלום..
אז למה אתה פשוט לא הולך שיסדרו לך את זה??
KrazyDJs
אל תחשוב שלא ניסיתי...
פתחו תאמא של המכשיר כבר...

לא עובד, נאדה...


אפילו איימתי על המוכר עם משטרה [ כי זה בסטה באיזה קריון, בשניה שאומרים משטרה, הוא מתקפל ]
לא עבד כלום...

חתיכת בן ז*נה המוכר הזה
DjChook
וואי באסה רצינית אחי

אבל תשמע, לקנות בבאסטה אפילו שזה לא חוקי
לא קונים שבב

תאר לך הוא היה נעלם יום אחרי שקנית

כמה עלה לך השבב ?
KrazyDJs
400 ש"ח + 2 משחקים בחינם...

אבל קיבלתי לפחות תכסף חזרה...
כמובן, עם מכשיר חרטא, מקרטע, ולבסוף - גם לא עובד

ד"א
איפה עוד אפשר לעשות אם לא בבסטה ?
DjChook
400 שקל
זה זול אני חושב

אני לא זוכר כמה אני אמרתי שמישהו בירר (אולי זה היית אתה)

יעני ביררתי עם חבר שלי בשביל מישהו מפה

יש חנות בגבעתיים (חנות של ממש שגם משכירה משחקים אמיתיים) והם עושים את זה

חבר שלי פשוט עובד שם

בכמה אתה מוכר לי את הסוני ? אני אנסה אולי להציל אותו :))
KrazyDJs
מממ
לא יודע בכמה אני מוכר

ולא אני ביררתי

כבר 3-4 חודשים הוא מעלה אבק...

לא נראה לי שמשוה יציל אותו...
כי תאמת, אחרי שפתחתי אותו, כבר סוני לא מתנםי בחינם
והם רוצים הרבה כסף

NyKoN
גם לי יש סוני 2
דבר קטלני

אני בינתיים שמעתי את כל הסיפורים שזה דופק את הסוני אז אני לא לוקח סיכון עד שלא מוציאים צ'יפ טוב ויש חנות ממש טובה בנתניה שנותנת אחריות מלאה וגם מביאים צ'יפ חדש עוד מעט


אחי
אם תחליף את העינית שלך זה מאה אחוז יסתדר אבל זה עולה הרבה כסף
תתקשר לג'נסיס בנתניה ותשאל אם הם עושים את זה


ובקשר למשחקים
באידונקי יש את כולם
אם יש לך גישה לבורדים אז גם אין בעיה למצוא
ותתחדש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement