return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
חזרתי מטיול שנתי.... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tarantula
איך טיול לאילת יכול להיות מסריח?!
ועוד עם כלל החברה מהשיכבה?
אין הבית ספר שלנו כזאת שכונה,
לפני הטיול אמרו לנו לא מעשנים, לא שותים כלוםם, ישנים בלילות,
בסוף המורים לא שמו עלינו בכלל..

איזה באסה אין יותר טיולים שנתיים...
זה נראה לי הדבר שאני הככיי אתגעגע אליו בבית הספר..

יוואאוו...אמורים לעשות לנו עוד טיול קטן בסוף השנה, סתם מתנה
כי אנחנו שכבה כזאת חמודה ומסכנה:D
לרמת הגולן,
איזה ככייף!$@#%%$^%^:D :D :tongue2 :tongue2

סליחה על יתר ההתלהבות... :crazy: :tongue2
NyKoN
טיול שנתי זה שובר קופות

אלעד
נראה לי שאני יודע למה קיצרו לכם ביום...
בכפ"ס מותר רק טיולים של יומיים עכשיו בגלל הסיפור של החשיש באילת שזה סיפור של אחים של חבר טוב שלי
חחחח
סיפור ארוך


גם אני הייתי בגליל שם בצפת בבית כנסת
אבל לא ישנו בחוץ
:/
DjChook
אלונה... רמת הגולן זה כמו שאנחנו נצא לטיול בהרצליה :)

וקריינג.... אורן בשכבת יא
אז...
וכן יש לו בנות בלי עין הרע בשכבה

אהל שם היום הפסידו בגמר בנות להרצליה

זונות
מוש זה הביהס שלך ?
לא נראה לי
Sniper
ניקון (אלון לא??) חח גם אצלנו היה תסיפור הזה עם החשיש רק שאצלנו הקבט של המלון ניכנס לחדר וקלט איזה 10 ח'ברה מבנגגים להם בזולה שלהם חחח כאילו מביצפר אלדד זה היה בנתניה מממ אבל ההסבר של ההנהלה אצלנו שקיצרו לנו תטיול ביגלל שהם מפחדים שניסתך באילת.. וכו' וכו' סתם חירטוט.. יענתו הורידו לנו תיום חופשי אבל נתנו לנו על זה בונוס יום כיף בים שם למרות שיהיה קר אחוששששש ניראה לי אני יביא תחליפת צלילה שלי חיחיחי:]] מממ הזין הכי גדול שהם רוצים שניצא ביום שבת ב4 לפנות בוקר..:\\ סרט אחושלינגגגג

זה ידפוק לי את כל היום שבת
Hell_Copter
אנחנו יוצאים לאילת ב 23-25...
זה הטיול השנתי שלנו...
אבל איזה זין לא נורלי חטפנו... :(
אנחנו ישנים יומיים באוהלים מסריחים בתימנע!!
כל הזין!!!

אבל הבנתי שביום השני יש לנו ערב חופשי באילת וכל היום השלישי אנחנו בים
ואולי יהיו לנו גם פעילויות ימיות והכל...
נקווה לטוב...
יאללה עוד שבועיים :D
DjChook
בים להיות זה לא משהו רועי
למה אף אחד לא נכנס כי קפואאא

אנחנו היינו בתקופה יחסית יותר חמה
(דצמבר)
ועדיין היה מים קרים מאד

אז כל היום על החוף שיחקנו כדורעף ופוטבול

זה היה משהו מטורףףףףףףףףףףףף
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל איזה זין לא נורלי חטפנו... :(
אנחנו ישנים יומיים באוהלים מסריחים בתימנע!!
כל הזין!!!



אוהלים זה דווקא לא כזזזזה נורא,
אותנו הכניסו למאהלים@#%%^ שזה הרבה יותר גרוע, בכל אופו נראה...
בערב הראשון הביאו אותנו לכזה מאהל מסריח, יותר גרוע מאיזה חור בכפר ערבי
אז סירבנו לצאת מהאוטובוסים, ולאחר מחשבה מעמיקה, הם לקחו אותנו לאותה אכסניה במרכז אילת מול הקניון שם
כמו בשנה שעברה:D :D :D
אחרי זה בערב השני לקחו אותנו למאהל הרבהה יותר נורמלי
ושם כבר היה סבבבוות:D
כוללם ביחד, עושים צחוקים על אלה שמנסים לישון...
היה מאהל נפרד לבנים ולבנות.. בסוף היינו כולם ביחד
ניסו להוציא את הבנים פעם אחת, פעמים, אחרי זה התיאשו..
טוב קשה למצוא בנים, כשהם כולם מתחבים בתוך שקי השינה של הבנות...:rolleyes:
ובערב האחרון בכלל לקחו אותנו לבית הארחה מזה ברמה בירושלים:D :p :crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
אוהלים זה דווקא לא כזזזזה נורא,
אותנו הכניסו למאהלים@#%%^ שזה הרבה יותר גרוע, בכל אופו נראה...
בערב הראשון הביאו אותנו לכזה מאהל מסריח, יותר גרוע מאיזה חור בכפר ערבי


התכוונתי למאהלים... טעות שלי
אוהלים לכולם בקיצר...


וחן...
תאמין לי שזה פנאן בים
היום היינו בים פה בהרצליה... אבל סתם ישבנו בניין ביץ'...
אבל היה כל כך חם!!!!
אז תחשוב מה יהיה עוד שבועיים באילת!!
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אנחנו יוצאים לאילת ב 23-25...
זה הטיול השנתי שלנו...
אבל איזה זין לא נורלי חטפנו... :(
אנחנו ישנים יומיים באוהלים מסריחים בתימנע!!
כל הזין!!!

אבל הבנתי שביום השני יש לנו ערב חופשי באילת וכל היום השלישי אנחנו בים
ואולי יהיו לנו גם פעילויות ימיות והכל...
נקווה לטוב...
יאללה עוד שבועיים :D


רועי!!!!!!!! גם אני בתאריכים האלה באילת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וגם ביום האחרון יש לנו יום פעילות בים!! בננות וכו'

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
רועי!!!!!!!! גם אני בתאריכים האלה באילת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וגם ביום האחרון יש לנו יום פעילות בים!! בננות וכו'

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


אז עוד נפגש אחי ;)
גם תראה את תומר שם

Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז עוד נפגש אחי ;)
גם תראה את תומר שם

בכיף אח"ש
אני מקווה שלא יעשו כלום ביגלל המלחמה המזוינת הזאת

חח ואם יהיה קר אני מביא ליתר ביטחון תחליפת צלילה שלי
ליום האחרון
חיחיחי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
בכיף אח"ש
אני מקווה שלא יעשו כלום ביגלל המלחמה המזוינת הזאת

חח ואם יהיה קר אני מביא ליתר ביטחון תחליפת צלילה שלי
ליום האחרון
חיחיחי


איזה קר
פה ברעננה אני מתבשל... ואני הולך עם גופיה כל יום
אז באילת?

זאת תהיה ההתחלה במסע להחזרת השיזוף מהקיץ שלי :D
זה פרק 1... פרק 2 יהיה מתי שארמין בארץ... ופרק 3 יהיה בקיץ ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement