ta en video, typ nån från TE, sen tar du bort ljudet och kör din egen mix på det :p vet inte om ni gjort det tidigare, men jag tycker det är ganska skojigt, man måste ju vara lite posetiv när man inte får köra ute så :rolleyes:
dbl
hehehehehe... kan ju också funka.. typ :)
zamson
haha har nog aldrig testat det :P
Vizay
ska fan testa...brukar komma på mig med aett stå å göra precis som alla stora djs när jag står här hemma...kanske förnöjer lite extra :D