return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
kul/fånig grej för alla DJ´s
View this Thread in Original format
Endre

ta en video, typ nån från TE, sen tar du bort ljudet och kör din egen mix på det :p vet inte om ni gjort det tidigare, men jag tycker det är ganska skojigt, man måste ju vara lite posetiv när man inte får köra ute så :rolleyes:
dbl
hehehehehe... kan ju också funka.. typ :)
zamson
haha har nog aldrig testat det :P
Vizay
ska fan testa...brukar komma på mig med aett stå å göra precis som alla stora djs när jag står här hemma...kanske förnöjer lite extra :D

fett nice ide endre :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement