return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Cosmic Gate @ Club DNA 15/3
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
Den 15 mars kommer Cosmic Gate till Göteborg...

LineUp:

## First floor ##
Cosmic Gate
Sebastian Vogth (NRJ Extravadance)
Andreas (Rotor)
Dj Anneli (Rotor)

## Second floor ##
G-Stefan
Martin.H

Biljetter finns att köpa hos:
BALAGAN
Kyrkogatan 42. Göteborg
Tel: 031-159098

Går även bra att ringa och boka
av Niclas på 0736-464459

Ålder: 18år
Öppet: 22.00-04.00
Plats: Resturant Hällugnen (Karta)
Förköp: 160kr
Dörren: 200kr
dbl
låter himla trevligt.. nu måste man bara ha nån att gå med.. polarna ballar la ut som vanligt.. speciellt pga priset
reveal
på malmöspelningen kostar det 100 resp. 120 kr.

är det nån som ska dit förresten? till malmöspelningen alltså
SteveTranz4ever
Cosmic Gate = Nic Chagall om inte jag fått det hela om bakfoten.... Själv blir det att jag ska gå på det hela i Malmö eller iaf när han spelar dagen innan eller vad det blir...
Har redan fixat med tåg å allt... hade dragit till Gtb om det inte vore för att jag åker som vanligt gratis X-2000 1:a klass... (familje kontakter)

Nu ska man bara ha en biljett som man visst köper förköp på Skivhuset i Malmö som ligger på det lilla torget framför gallerian Triangeln... men jag bor ju här så hur ska de gå... dom tar ju bara in 350 pers typ :p
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Cosmic Gate = Nic Chagall om inte jag fått det hela om bakfoten.... Själv blir det att jag ska gå på det hela i Malmö eller iaf när han spelar dagen innan eller vad det blir...
Har redan fixat med tåg å allt... hade dragit till Gtb om det inte vore för att jag åker som vanligt gratis X-2000 1:a klass... (familje kontakter)

Nu ska man bara ha en biljett som man visst köper förköp på Skivhuset i Malmö som ligger på det lilla torget framför gallerian Triangeln... men jag bor ju här så hur ska de gå... dom tar ju bara in 350 pers typ :p


det går la änna X2000 första klass till gbg också eller?? ;)
cviper
quote:
Originally posted by dbl
låter himla trevligt.. nu måste man bara ha nån att gå med.. polarna ballar la ut som vanligt.. speciellt pga priset


Ju, snacka precis med ngt kompisar, alla e borta, tycker inte 160/200SEK e värt det eller sitter hellre på ngt ställe och dricker öl till mainstream resp. 60-tals pop :whip:
dbl
quote:
Originally posted by cviper
Ju, snacka precis med ngt kompisar, alla e borta, tycker inte 160/200SEK e värt det eller sitter hellre på ngt ställe och dricker öl till mainstream resp. 60-tals pop :whip:


som mina polare.. jävla mainstream/60 tals pop etc.... :whip:
borde förbjudas
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
dom tar ju bara in 350 pers typ :p


på flyern står det att det endast finns 300 biljetter
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
det går la änna X2000 första klass till gbg också eller?? ;)
Det lär det göra men morsans gubbe kan bara fixa på Malmö turer.. han e lokförare å kör den sträckan...

Liten lokal i Malmö... men de blir la bra bara jag får komma in :tongue2


www.DeepClub.se
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by dbl
som mina polare.. jävla mainstream/60 tals pop etc.... :whip:
borde förbjudas


haha, känner igen det där du..
Men vad fan ska man göra.. När man inte känner en jävel så är det ju inte kul att gå dit...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement