|
Cosmic Gate @ Club DNA 15/3
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
Den 15 mars kommer Cosmic Gate till Göteborg...
LineUp:
## First floor ##
Cosmic Gate
Sebastian Vogth (NRJ Extravadance)
Andreas (Rotor)
Dj Anneli (Rotor)
## Second floor ##
G-Stefan
Martin.H
Biljetter finns att köpa hos:
BALAGAN
Kyrkogatan 42. Göteborg
Tel: 031-159098
Går även bra att ringa och boka
av Niclas på 0736-464459
Ålder: 18år
Öppet: 22.00-04.00
Plats: Resturant Hällugnen (Karta)
Förköp: 160kr
Dörren: 200kr |
|
|
| dbl |
| låter himla trevligt.. nu måste man bara ha nån att gå med.. polarna ballar la ut som vanligt.. speciellt pga priset |
|
|
| reveal |
på malmöspelningen kostar det 100 resp. 120 kr.
är det nån som ska dit förresten? till malmöspelningen alltså |
|
|
| SteveTranz4ever |
Cosmic Gate = Nic Chagall om inte jag fått det hela om bakfoten.... Själv blir det att jag ska gå på det hela i Malmö eller iaf när han spelar dagen innan eller vad det blir...
Har redan fixat med tåg å allt... hade dragit till Gtb om det inte vore för att jag åker som vanligt gratis X-2000 1:a klass... (familje kontakter)
Nu ska man bara ha en biljett som man visst köper förköp på Skivhuset i Malmö som ligger på det lilla torget framför gallerian Triangeln... men jag bor ju här så hur ska de gå... dom tar ju bara in 350 pers typ :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Cosmic Gate = Nic Chagall om inte jag fått det hela om bakfoten.... Själv blir det att jag ska gå på det hela i Malmö eller iaf när han spelar dagen innan eller vad det blir...
Har redan fixat med tåg å allt... hade dragit till Gtb om det inte vore för att jag åker som vanligt gratis X-2000 1:a klass... (familje kontakter)
Nu ska man bara ha en biljett som man visst köper förköp på Skivhuset i Malmö som ligger på det lilla torget framför gallerian Triangeln... men jag bor ju här så hur ska de gå... dom tar ju bara in 350 pers typ :p |
det går la änna X2000 första klass till gbg också eller?? ;) |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by dbl
låter himla trevligt.. nu måste man bara ha nån att gå med.. polarna ballar la ut som vanligt.. speciellt pga priset |
Ju, snacka precis med ngt kompisar, alla e borta, tycker inte 160/200SEK e värt det eller sitter hellre på ngt ställe och dricker öl till mainstream resp. 60-tals pop :whip: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by cviper
Ju, snacka precis med ngt kompisar, alla e borta, tycker inte 160/200SEK e värt det eller sitter hellre på ngt ställe och dricker öl till mainstream resp. 60-tals pop :whip: |
som mina polare.. jävla mainstream/60 tals pop etc.... :whip:
borde förbjudas |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
dom tar ju bara in 350 pers typ :p |
på flyern står det att det endast finns 300 biljetter |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
det går la änna X2000 första klass till gbg också eller?? ;) | Det lär det göra men morsans gubbe kan bara fixa på Malmö turer.. han e lokförare å kör den sträckan...
Liten lokal i Malmö... men de blir la bra bara jag får komma in :tongue2

www.DeepClub.se |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by dbl
som mina polare.. jävla mainstream/60 tals pop etc.... :whip:
borde förbjudas |
haha, känner igen det där du..
Men vad fan ska man göra.. När man inte känner en jävel så är det ju inte kul att gå dit... |
|
|
|
|