return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
zerosix - weird thing
View this Thread in Original format
dbl
har gjort en ny låt.. något annorlunda mot vad jag har gjort innan.. ingen anning hur detta kom fram, men det gjorde det :)

zerosix - weird thing
bara att höger klicka och spara som

kommentera gärna och säg vad ni tycker :)
Glorie
du e duktig du :) den låter riktigt wicked ;) passande namn, lite psy över den.. :) gillar det :) och schyst bpm :) hur har du fått till de coola ljuden i slutet då? :) 4:29 då...som körer låter det.
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
du e duktig du :) den låter riktigt wicked ;) passande namn, lite psy över den.. :) gillar det :) och schyst bpm :) hur har du fått till de coola ljuden i slutet då? :) 4:29 då...som körer låter det.


tack tack glorie :)

jag hyrde en kyrkokör :)
nä, men det e bara ett ljud jag har som jag har grejat lite med :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement