|
zerosix - weird thing
|
View this Thread in Original format
| dbl |
har gjort en ny låt.. något annorlunda mot vad jag har gjort innan.. ingen anning hur detta kom fram, men det gjorde det :)
zerosix - weird thing
bara att höger klicka och spara som
kommentera gärna och säg vad ni tycker :) |
|
|
| Glorie |
| du e duktig du :) den låter riktigt wicked ;) passande namn, lite psy över den.. :) gillar det :) och schyst bpm :) hur har du fått till de coola ljuden i slutet då? :) 4:29 då...som körer låter det. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
du e duktig du :) den låter riktigt wicked ;) passande namn, lite psy över den.. :) gillar det :) och schyst bpm :) hur har du fått till de coola ljuden i slutet då? :) 4:29 då...som körer låter det. |
tack tack glorie :)
jag hyrde en kyrkokör :)
nä, men det e bara ett ljud jag har som jag har grejat lite med :) |
|
|
|
|