| MasterP |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחלה אחי !
איך הולך ?
יש גם בנות בקורס שלכם ?
יש דיסטנס ?
קיצר אני יודע שעובדה זה חור מטורף לא ?
:)
יאללה תעשה חיים עוד מעט נגמר ... |
יש איתנו 5 בנות בקורס הן חמודות אבל לא יותר מזה.
יש עוד הרבה קורסים איתנו
יש את קורס פוטו שהוא גם חלק ממפענחי תצ"א שם יש בנות ממש חובקות.
דיסטאנס יש אבל מעט...
עכשיו עושים לנו טרור... יעני משמעת טירונות כי אנחנו לא עומדים בזמנים.
עושים לנו 10 שניות הייתם ב-ח 5 שניות בשלשות
אז חטפנו קצת שוק.
אבל חפיף.
עוד מעט נגמר??? הלוואי רק עוד 4 חודשים.
מה שכן עכשיו אני וחברים מביאים מוזיקה אז יהיה נעים לאוזניים
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ברוך השב אח שלי
תנצל את החמשוש :D
אל תלמד מתמטיקה :rolleyes: |
עלק מתמטיקה יא קרוע.
איזה ניצול הבאתי לחמשוש חבל"ז
| quote: | Originally posted by כולם
ברוך השב |
תודה חבר'ה התגעגתי |
|
|