return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
איוווו סילבר
View this Thread in Original format
MasterP
מה המצב אנשים חזרתי לחמשוש
שקיבלנו צ'ופר.
אני בעובדה בקורס תצ"א למי שלא זוכר
אני יהיה פה יותר מחר יש לי דברים לעשות....

:toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool:
DjChook
העיקר שאתה מרגיש טוב אחי :)
itamarsan
תרגיש טוב ובהצלחה בהמשךךךך
luckystrike
אחלה אחי !
איך הולך ?
יש גם בנות בקורס שלכם ?
יש דיסטנס ?

קיצר אני יודע שעובדה זה חור מטורף לא ?
:)

יאללה תעשה חיים עוד מעט נגמר ...
Sniper
ברוך השב אחי
:]
העיקר שזה עובר לך בסבבה
Hell_Copter
ברוך השב אח שלי
תנצל את החמשוש :D
אל תלמד מתמטיקה :rolleyes:
MasterP
quote:
Originally posted by luckystrike
אחלה אחי !
איך הולך ?
יש גם בנות בקורס שלכם ?
יש דיסטנס ?

קיצר אני יודע שעובדה זה חור מטורף לא ?
:)

יאללה תעשה חיים עוד מעט נגמר ...


יש איתנו 5 בנות בקורס הן חמודות אבל לא יותר מזה.
יש עוד הרבה קורסים איתנו
יש את קורס פוטו שהוא גם חלק ממפענחי תצ"א שם יש בנות ממש חובקות.
דיסטאנס יש אבל מעט...
עכשיו עושים לנו טרור... יעני משמעת טירונות כי אנחנו לא עומדים בזמנים.
עושים לנו 10 שניות הייתם ב-ח 5 שניות בשלשות
אז חטפנו קצת שוק.
אבל חפיף.

עוד מעט נגמר??? הלוואי רק עוד 4 חודשים.
מה שכן עכשיו אני וחברים מביאים מוזיקה אז יהיה נעים לאוזניים

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ברוך השב אח שלי
תנצל את החמשוש :D
אל תלמד מתמטיקה :rolleyes:


עלק מתמטיקה יא קרוע.

איזה ניצול הבאתי לחמשוש חבל"ז

quote:
Originally posted by כולם
ברוך השב


תודה חבר'ה התגעגתי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
עלק מתמטיקה יא קרוע.

איזה ניצול הבאתי לחמשוש חבל"ז


אמרתי את זה בגלל שיש לי מגן מחר :(
שונא מתמטיקה!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement